Transit Supervan 3 вперше був представлений у 1995 році на Автошоу в Бірмінгемі. Протягом наступних декількох років його унікальний скловолоконний кузов ручної роботи часто з’являвся на спеціальних заходах різних країн Європи, перед тим як він був "відправлений на пенсію" у 2001 році.
Спочатку Supervan 3 був збудований на базі шасі гоночного авто Ford C100 і оснащений двигуном Ford-Cosworth 644 HP 'HB' F1. На час припинення його виробництва 3 роки тому з огляду на практичність цей двигун був замінений мотором Ford-Cosworth Pro Sports 3000 (V6), який Supervan має і зараз. Потужність на ведучі задні колеса передається з допомогою КПП Hewland.
Максимальна швидкість Supervan 3 - приблизно 240 км/год. Утриманню аеродинамічної стійкості на високій швидкості сприяє передній сплітер та велике заднє антикрило.
Підготовка до нового виходу на трек також включала пофарбування Transit Supervan 3 у ті надзвичайно виразні кольори, що були використані у 1984 році на Ford Motorsport.
"Transit Supervan 3 відведена важлива роль в багатьох заходах, запланованих нами з приводу святкування сорокової річниці Ford Transit у 2005 році, - зазначив Гері Віттем, директор Ford of Britain з комерційних автомобілів. - Цей автомобіль - справжня фантастика, що приємно вразить як ваші очі, так і вуха. Його неможливо порівняти навіть з жодним з інших фургонів Ford Transit".
Transit Supervan 3 впевнено мчить славетною колією, прокладеною Supervan 1 і 2. Найперший Supervan дебютував на трасі в Брендс Хетч у 1971 році. Він мав 400-сильний варіант суперпотужного 5-літрового двигуна V8, використаного в спортивних авто Ford GT40, які виграли перегони Ла-Манш.
Supervan 2 дебютував у 1984 році, на Гран-прі в Доннінгтоні. У Сильверстоуні він впритул підійшов до відмітки 290 км/год. Десять років потому була здійснена глобальна модернізація Supervan 2, внаслідок чого він був перейменований на Supervan 3.
Останні переробки були виконані компанією Sporting and Historic Car Engineers з Бістера, Оксфордшир.
Крім Supervan 3 у колекції визначних автомобілів Ford Heritage Vehicle Collection є ще один високодинамічний Transit. Це World Rally Transit, який поєднує в собі всі риси вантажівки, що виконує функцію підтримки під час ралі та має вищі динамічні характеристики, із зовнішністю та інтер’єром у стилі ралійного авто.
FORD TRANSIT SUPERVAN 3
Специфікація: Кузов складеної носійної конструкції, два місця, 24 клапанний двигун Ford-Cosworth, 6 циліндрів, розташованих V-подібно з кутом розвалу 60 градусів, по два верхні розподільні вали на ряд циліндрів, чотири клапани на циліндр. Тюнінг: Pro Sports 3000, включаючи "сухий картер".
Довжина кузова: 4600мм
Ширина кузова: 1880мм
Висота кузова: 1670мм
Колісна база: 2790мм
Маса: Прибл. 890 кг
Двигун:
Об’єм: 2935 куб. см
Кількість циліндрів: Шість
Розміщення: Поздовжнє, V-подібно, кут розвалу циліндрів - 60
Потужність: Прибл. 257 к.с.
Трансмісія: П’ятишвидкісна, поздовжнє розміщення, Hewland
Підвіска:
Передня: Незалежна, верхні та нижні А-подібні важелі, повністю регульовані пружинні амортизатори, стабілізатор поперечної стійкості
Задня: Незалежна, верхні та нижні А-подібні важелі, повністю регульовані пружинні амортизатори, стабілізатор поперечної стійкості
Гальма:
Передні: Вентильовані вуглецеві дискові, діаметром 279 мм, чотирипоршневі супорти Brembo, вуглецеві колодки
Rear: Вентильовані вуглецеві дискові, діаметром 279 мм, чотирипоршневі супорти Brembo, вуглецеві колодки
Колеса:
Специфікація: Литі магнієві колісні диски OZ, 10x13 дюймів спереду, 12x13 дюймів ззаду
Шини:
Специфікація: Сліки / дощові ("мокрі") шини Goodyear Eagle
Подробнее об автомобилях Ford см. на сайте www.ford.com.ua
|