Король тюнинга Свемпа: Не нужно бояться смелых идей, их нужно воплощать: Авто новини від AUTO-Consulting - Scania

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика 125 років успіху Renault
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: Scania
• За участі Scania в Україні навчили 187 водійок вантажівок
• ОККО закупила ще 30 автотягачів Scania Super
• На обмежений склад тягачів Scania діє акція «Потрійна перевага»
• Естонська армія отримала військові версії Scania
• Scania поставила аграрному холдингу велику партію зерновозів
• "Нібулон" замовив партію 10-кубових паливозаправників на шасі Scania
• В Україні діє спеціальна пропозиція на самоскиди Scania
• Scania зайшла в новий сегмент на українському ринку і поглиблює співпрацю з українськими кузовобудівниками
• Український перевізник отримав 30 вантажівок Scania Super. Яку комплектацію обрали?
• "Транс Логістик" придбала вже 200 автомобілів Scania
Ще по Scania...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Європейський Союз

Король тюнинга Свемпа: Не нужно бояться смелых идей, их нужно воплощать

ринок вантажівок | Опубліковано - 2019-06-01 20:23:17 (146194 разів прочитано)
Король тюнинга: Не нужно бояться смелых идей, их нужно воплощать - Scania
В мире тюнинга грузовиков имя шведа Свен-Эрика Бергендаля по прозвищу «Свемпа», пожалуй, самое известное. Вот уже 55 лет он поражает мир своими шедеврами. За это время с дизайном от Свемпы выехало более 500 грузовиков! Сейчас Свемпе уже 80 лет, но он по-прежнему полон идей и как раз заканчивает новый проект. Как всегда необычный. Свен-Эрик Бергендаль любезно согласился на интервью для читателей AUTO-Consulting и откровенно рассказал о своем пути.
Как выбирали лучшего водителя в Европе. Наш репортаж

Для начала немного напомним, о биографии и некоторых проектах Свемпы. Он родился в 1939 году и именно цифра «39» украшает кабину одного из величайших творений Свемпы – грузовика-кабриолета Scania R999 «Red Pearl» («Красная Жемчужина»).

Король тюнинга: Не нужно бояться смелых идей, их нужно воплощать - Scania

Легендарный король тюнинга сделал для Scania арктический самосвал

Этот уникальный грузовик, способный разогнаться до 100 км\ч за 5 с, потряс весь мир. Под капотом - 16 литровый V8 мощностью 1000 л.с. открытая кабина, заниженная подвеска и фантастическая динамика. «Красная жемчужина» объездила почти весь мир. Побывала даже в Украине на одном из ивентов «Скания Украина», а в Китае за нее предлагали баснословные деньги. Но Свемпа ее не продал, а привез обратно в Швецию, и время от времени выезжает на различные шоу.

В Украину прибыл единственный в мире трак-кабриолет "Красная Жемчужина"

Король тюнинга: Не нужно бояться смелых идей, их нужно воплощать - Scania

Король тюнинга: Не нужно бояться смелых идей, их нужно воплощать - Scania

Интересно, что «Красная Жемчужина» появилась буквально случайно. Scania завершила выпуск капотных грузовиков Т-серии и один из тестовых прототипов уже готовились отправить на свалку. Свемпа выкупил его и именно тогда возникла мысль сделать из него кабрио.

Король тюнинга: Не нужно бояться смелых идей, их нужно воплощать - Scania

Король тюнинга: Не нужно бояться смелых идей, их нужно воплощать - Scania

Но путь к этому шедевру был для Свемпы тернистым и не простым.

Король тюнинга: Не нужно бояться смелых идей, их нужно воплощать - Scania

Он родился в Стокгольме, где его семья жила в однокомнатной квартире. Отец – брокер на таможне, мать – продавец в магазине.

Король тюнинга: Не нужно бояться смелых идей, их нужно воплощать - Scania

Еще мальчиком Свен-Эрик заметил, что его интересует исключительно техника и все что с ней связано. Его первым увлечением стали велосипеды, затем мопеды. Он с удовольствием пошел работать в веломагазин, а затем переключился на продажу автомобилей.

Король тюнинга: Не нужно бояться смелых идей, их нужно воплощать - Scania

С ранних лет Свен-Эрик заметил, что ему очень нравятся американские автомобили. Они отличались от других и были более индивидуальны, чем европейские. Вообще американская культура оказала огромное влияние на Свемпу.

Король тюнинга: Не нужно бояться смелых идей, их нужно воплощать - Scania

Король тюнинга: Не нужно бояться смелых идей, их нужно воплощать - Scania

Бергендаль был не просто технарь, а еще и невероятный стиляга. Сам Свемпа утверждает (и пока никто не опроверг это), что именно он первым начал носить джинсы в Стокгольме. Это были Wranglers, которые он приобрел у моряка. К слову, Свемпа и сегодня одет исключительно в джинсы и модный реглан с логотипом «V8».

Король тюнинга: Не нужно бояться смелых идей, их нужно воплощать - Scania

Как одно из эпохальных событий Свемпа обязательно упоминает, что в 20 лет он повстречал свою Монику, которая стала его единственной женой на всю жизнь. Они и сейчас вместе. А тогда Моника стала его первым бизнес-партнером, и с ней вместе они решились открыть свой первый бизнес – мастерскую по ремонту и эвакуации автомобилей. «Без нее я бы не стал тем, кто я сейчас», - подчеркивает Свемпа.

Король тюнинга: Не нужно бояться смелых идей, их нужно воплощать - Scania

Это были лучшие времена, - вспоминает Свен-Эрик, - Наш офис был в бунгало, где мы жили. Моника отвечала на звонки, а я ездил за рулем эвакуатора.

Король тюнинга: Не нужно бояться смелых идей, их нужно воплощать - Scania

Первый эвакуатор Свемпа собственноручно переделал из фургона Plymouth в 1957 году, а в 1970-м он строит эвакуатор уже из Scania. Как и с Моникой, Scania также оказалась любовью Свемпы на всю жизнь. С тех пор он предпочитает работать только с этой любимой маркой.

Король тюнинга: Не нужно бояться смелых идей, их нужно воплощать - Scania

Свемпа строит много разных шоу-грузовиков, и по праву считается одним из родоначальников фан-культуры любителей грузовиков и трак-тюнинга в Европе. Его стиль – абсолютно уникальный, он не похож на кич американських дальнобоев и моду в Азии. Грузовики от Свемпы – это всегда мощно, ярко, но без излишеств.

Король тюнинга: Не нужно бояться смелых идей, их нужно воплощать - Scania

Эпохальным стало знакомство Свемпы и тогдашнего президента Scania AB Лейфом Остлингом. Свен-Эрик Бергендаль начинает готовить лимитированные серии Scania, которые можно заказать в дилерских центрах. Первый же опыт в 2000-м году оказался очень удачным. 80 грузовиков с тюнингом от Svempas были реализованы в Италии. А всего партия состояла из 100 штук.

Король тюнинга: Не нужно бояться смелых идей, их нужно воплощать - Scania

Король тюнинга: Не нужно бояться смелых идей, их нужно воплощать - Scania

Свемпа до сих пор вспоминает случай, когда один из итальянских заказчиков его грузовика должен был сделать выбор: либо ехать за машиной, либо пойти на очень важный футбольный матч. Он долго колебался, но все-таки поехал за грузовиком. И когда он его увидел, то вдруг заплакал. Оказалось, что это были слезы радости. Он был в восторге от своей машины. И это была лучшая награда для Свемпы.

Король тюнинга: Не нужно бояться смелых идей, их нужно воплощать - Scania

Свемпа регулярно готовит для Scania грузовики с эксклюзивным дизайном: в 2001, 2002 (Top Class), 2003 (The King), 2006 (The Griffin), 2008 (Scane Edition), 2016 (Black Claw). Но при этом, он остается независимым ателье.

Scania создала супергрузовик Chimera мощностью 1460 л.с.

Король тюнинга: Не нужно бояться смелых идей, их нужно воплощать - Scania

Король тюнинга: Не нужно бояться смелых идей, их нужно воплощать - Scania

Король тюнинга: Не нужно бояться смелых идей, их нужно воплощать - Scania

Король тюнинга: Не нужно бояться смелых идей, их нужно воплощать - Scania

Разумеется, AUTO-Consulting поинтересовался: «А не поступали ли Вам предложения перейти работать в компанию дизайнером?»

Король тюнинга: Не нужно бояться смелых идей, их нужно воплощать - Scania

Король тюнинга: Не нужно бояться смелых идей, их нужно воплощать - Scania

Король тюнинга: Не нужно бояться смелых идей, их нужно воплощать - Scania

Король тюнинга: Не нужно бояться смелых идей, их нужно воплощать - Scania

Свемпа ответил: «Я не дизайнер. У меня есть идеи, которые я могу описать словами. А дизайном у нас с 1981 года занимается Ян Рихтер. Увы, я не умею работать с дизайнерскими программами так, как он. Когда мы работаем над новым проектом, я говорю, он рисует, а я высказываю свое мнение, нравится мне это или нет. Вот так у нас это происходит».

Король тюнинга: Не нужно бояться смелых идей, их нужно воплощать - Scania

Свемпа показал нам свой новый проект. Как всегда на шасси Scania. Пока он еще в самом разгаре постройки, поэтому публиковать его еще рано. Свемпа сам дорабатывает отдельные детали облицовки и финальных очертаний еще нет. Это будет шоу-трак с двигателем V8 и мощностью под 2000 л.с. К тому же, он еще не покрашен. Известно лишь, что он получил название «Холодный огонь». Так что уже в этом году Свемпа порадует фанов новым шедевром. Правда, мы заметили, что в последних проектах Свемпы все меньше и меньше хромированных деталей. И в «Холодном огне» их уже почти нет.

Король тюнинга: Не нужно бояться смелых идей, их нужно воплощать - Scania

AUTO-Consulting: Неужели время хрома уже прошло?

Свемпа: Да, хром становится все менее популярным декором. Я стараюсь его заменять. К нему есть вопросы с точки зрения безопасности. И это, действительно, тренд в тюнинге.

Король тюнинга: Не нужно бояться смелых идей, их нужно воплощать - Scania

Король тюнинга: Не нужно бояться смелых идей, их нужно воплощать - Scania

AUTO-Consulting: А что более важно в тюнинге, внешний дизайн или техническая начинка?

Свемпа: Не должно быть много ни одного, ни другого. Очень важно выдержать разумный баланс и чистоту линий в дизайне, тогда проект будет успешным.

Король тюнинга: Не нужно бояться смелых идей, их нужно воплощать - Scania

AUTO-Consulting: Мы на пороге новой эпохи автономных грузовиков. Сохранится ли интерес к тюнингу грузовиков, когда они будут ездить без водителя?

Свемпа: Я тоже размышляю над этим. Надеюсь, что это случится все же не так скоро. Я даже не переживаю про эпоху электрических и гибридных грузовиков, более того, я поддерживаю этот тренд, хотя всю жизнь работал с ДВС.

Король тюнинга: Не нужно бояться смелых идей, их нужно воплощать - Scania

Сегодня в компании Svempas работает 4 человека, в том числе двое его сыновей. И у Свемпы по-прежнему есть бизнес по эвакуации грузовиков. В свои 80 лет Свен-Эрик Бергендаль ездит на тюнинговой Audi R8, разумеется, собственной доработки, и ходит в любимых джинсах. Уже на последок он нам сказал:
«Я хочу подчеркнуть, что мне ничего не упало с неба, я всего достиг сам. Все свои грузовики я покупал, а затем дорабатывал. Надо верить в себя и не бояться реализовывать самые смелые идеи. И все получится!

Король тюнинга: Не нужно бояться смелых идей, их нужно воплощать - Scania

Вот такой он - король тюнинга, легендарный Свемпа.

Инф. AUTO-Consulting

Король тюнинга: Не нужно бояться смелых идей, их нужно воплощать - Scania

Особенности скандинавского тюнинга грузовиков. Фото

Король тюнинга: Не нужно бояться смелых идей, их нужно воплощать - Scania

Король тюнинга: Не нужно бояться смелых идей, их нужно воплощать - Scania

Король тюнинга: Не нужно бояться смелых идей, их нужно воплощать - Scania

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Європейський Союз Всі новини по темі ринок вантажівок


Цікаве по темі...
• В Україні почали збирати 40-метрові корейські автовишки DASAN
• В Україні налагодили виробництво удосконалених автовишок на базі повнопривідних MAN
• Український виробник представив новий будівельний самоскид
• В Україні набирає популярності спецтехніка на повнопривідних шасі DAYUN CGC1121
• До України прибув найпотужніший Volvo FH16 Aero 780
• В Україні створили броньовану машину розмінування
• В Україну поставили сідельні тягачі Ford Trucks 1845T із тентованими напівпричепами Kässbohrer
• Стала відома вартість потужного сміттєвозу українського виробництва на шасі JAC N200
• Tatra представила лінійку вантажівок Phoenix з оновленим дизайном
• Tatra оновила покоління PHOENIX та відмовилася від дзеркал заднього огляду
• В Україні доступні міцні 33-тонні шасі DAYUN CGC1331 для забудови спецтехніки
• Німецька транспортна компанія замовила 100 нових важких вантажівок IVECO S-Way
• В Україні виготовили цистерну для збору нафти на шасі Renault K 6x6
• Замовник з Черкащини обрав ізотермічні фургони на шасі JAC N120
• Миколаївський хлібзавод випробовує електровантажівку українського виробництва для доставки хліба
Головні новини
• Автоспецтехніка на службі громад і держави: що нового комунальні, дорожні служби та держустанови побачать на ComAutoTrans?
• Чим допуск до експлуатації відрізняється від прийняття на озброєння?
• Перший покупець IVECO S-Way в Україні знову обрав цю модель
• Хмельницький отримав перший тролейбус Еталон чернігівського виробництва
• Україна отримала останню партію з 20 корейських автомобілів швидкої допомоги KIA BONGO
• Tesla скорочує виробництво Cybertruck на фоні падіння продажів
• На шасі Renault Trucks K 6x6 виготовили паливозаправники
• На ComAutoTrans відбудеться офіційна презентація бренду Zeekr
• CUPRA представила оновлений модельний ряд в Україні | ALMAZ GROUP & CUPRA
• Як економити на паливі: поради для власників вантажівок і комунальної техніки
• На автомобілі Toyota в наявності діють вигідні ціни | ALMAZ GROUP & Toyota
• Opet FULLLIFE DPF 5W-30: високотехнологічна моторна олива для сучасних автомобілів
• В Україні з`явились 12-тонні шасі FAW під забудову спецтехнікою
• Власний корпоративний автопарк: чому це не так просто, як здається, і де його знайти
• Через мита Трампа Tesla може програти протистояння з BYD
• На вантажівки Volvo та Renault діятимуть вигідна партнерська программа кредитування
• ОККО може взяти в оренду великого нафтотрейдера
• 100% впевненість: надійні зчеплення SACHS
• В Іспанії почнуть виробляти українські бронемашини Джура та Козак
• В Україні доступна нова партія автобусів TEMSA PRESTIJ SX - ТОП продажів у 2024 році
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років
Колекційна мото- вело- ЗАЛА

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Книга по історії появи мотовиробництв в Україні
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• США передасть Україні 150 бронемашин Roshel Senator
• В Україні почали збирати 40-метрові корейські автовишки DASAN
• ЗСУ вже за кілька місяців отримають перші бронемашини Inguar-3 вітчизняного виробництва
• В Україні розпочали серійне виробництво захисних екранів для БТР Stryker
• В Україні налагодили виробництво удосконалених автовишок на базі повнопривідних MAN
• Американські мита на авто обвалили фондовий ринок. Що буде далі?
• В Україні планують скасувати медичні довідки для водіїв
• В Україні представили нове покоління шиномонтажу для бронемашин Hamvee, MaxxPro та ROSHEL
• В Україні знайшовся HMMWV, який витримав вже 10 років бойових дій
•  В Україні випробовують вітчизняну машину для розмінування Germina URCM-3000
• Український виробник представив новий будівельний самоскид
• Audi вперше в світі почала використовувати революційну технологію виробництва кузовів
• До України прибув найпотужніший Volvo FH16 Aero 780
• Міноборони допустило до використання ще один бронеавтомобіль українського виробництва
• В Україні стартували продажі нового технологічного кросоверу CUPRA Terramar
Акції у дилерів...
• На автомобілі Toyota в наявності діють вигідні ціни | ALMAZ GROUP & Toyota
• Для СТО, Автомагазинів та Підприємств з власним парком техніки діє Акція від Opet
• В Тойота Центр Дніпро діють спеціальні умови офіційного сервісу
• В Україні пропонуються дві електричних моделі Lexus зі значною вигодою | ALMAZ GROUP & Lexus
• В Україні стартує сервісна акція «Тримай дорогу з Renault»
• Фінальний розпродаж складу 2024 року в CUPRA Центр Київ
• Opel Crossland тепер пропонується зі знижкою в 50 000 грн.
• Спеціальна пропозиція: знижка до 8% на автомобілі Toyota 2024 року виробництва
• На Peugeot 408 діє знижка 50 000 грн.
• На гібридний Honda CR-V діють акційні пропозиції з вигодою в 100 тис. грн.
• Вигода до 50 000 грн* діє на автомобілі Mitsubishi в транзиті
• В Україні стартувала сервісна акція на аксесуари Renault
• На Honda CR-V діє спеціальна зимова пропозиція з вигодою 100 тис. грн.
• На INFINITI діє сезон розкішних цін
• В Україні діє спеціальна ціна на найдоступніший кросовер від Mazda
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
IVECO 50 років
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Історія Mazda
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Історія появи українського мото- та велопрому
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.