Концерн Stellantis отримує повний контроль по виробництву електрифікованої трансмісії eDCT у Франції та Італії: Авто новини від AUTO-Consulting - Stellantis

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика IVECO 50 років
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: Stellantis
• У Stellantis нарешті обрали нового керівника
• Які зміни готує Stellantis на українському ринку автомобілів для бізнесу
• Stellantis у 2025 році збирається продати більше 10 тис. авто в Україні та випередити Renault
• В 2025 році Stellantis представить в Україні більше 20 новинок
• Stellantis Pro One та IVECO пропонуватимуть дві моделі електричних фургонів під брендом IVECO
• За 3 роки війни Stellantis безкоштовно відремонтував 5 тис. авто
• Stellantis представив автопілот третього рівня
• Концерн Stellantis отримує повний контроль по виробництву електрифікованої трансмісії eDCT у Франції та Італії
• Stellantis Україна виконала понад 20 тис. заявок на безкоштовний ремонт авто екстрених служб
• Український виробник спецтехніки вже вдруге отримав сертифікат за міжнародними стандартами трансформації від Stellantis
Ще по Stellantis...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Європейський Союз

Концерн Stellantis отримує повний контроль по виробництву електрифікованої трансмісії eDCT у Франції та Італії

виробництво автомобілей | Опубліковано - 2025-02-19 13:53:33 (2814 разів прочитано)
Концерн Stellantis отримує повний контроль по виробництву електрифікованої трансмісії eDCT у Франції та Італії - Stellantis
Концерн Stellantis оголошує про придбання всього міноритарного пакету акцій, що раніше належали Punch Powertrain у спільному підприємстві, створеному в 2018 році Концерном Stellantis та бельгійською багатонаціональною компанією Punch Powertrain, яка спеціалізується на виробництві трансмісій та силових систем в автомобільному секторі. Тепер саме Концерн Stellantis повністю контролює компанію з виробництва трансмісій.
Рішення безпосередньо стосується заводів у місті Метз (Франція) та виробничого комплексу Mirafiori в Турині (Італія), де працює в минулому спільне підприємство з виробництва трансмісій eDCT – передової електрифікованої автоматичної коробки передач. Унікальна трансмісія дозволяє створити гібридний силовий агрегат завдяки електродвигуну потужністю 21 кВт, що вже інтегровано в цю автоматичну роботизовану трансмісію з подвійним зчепленням. Електродвигун забезпечує привод, коли потрібна невисока потужність та помірний крутний момент: наприклад, під час повільного руху містом, при паркуваннях, а також за умови руху на постійних швидкостях. Таким чином, електрифікована трансмісія eDCT перетворює автомобіль зі звичайним двигуном на гібрид і дозволяє двигуну внутрішнього згоряння залишатися вимкненим під час повільного руху в міському циклі або паркуванні. Також інноваційна трансмісія eDCT вирізняється й іншими перевагами: зменшеною вагою (порівняно зі схожою автоматичною трансмісією та/або гібридною системою), оптимізацією виробничих витрат, позитивним впливом на економію пального, скороченням шкідливих викидів вихлопних газів.

Рішення Stellantis безпосередньо керувати процесом розробки та виробництва інноваційної трансмісії eDCT чудово узгоджується зі стратегічним планом Концерну щодо розширення та оновлення асортименту моделей з технологіями MHEV-гібридів та PHEV-гібридів.

Концерн Stellantis отримує повний контроль по виробництву електрифікованої трансмісії eDCT у Франції та Італії - Stellantis

Трансмісія eDCT: сучасне рішення електрифікації та шлях до появи системи HYBRID 48V
Інноваційна роботизована 6-ступенева коробка передач eDCT є ключовим компонентом для створення гібридних силових агрегатів для автомобілів Концерну Stellantis на основі вже існуючих бензинових двигунів – перш за все, йдеться про бензиновий 3-циліндровий турбомотор 1.2 PureTech. Якщо додати електрифіковану автоматичну коробку перемикання передач eDCT, блок керування і тяговий акумулятор з робочою напругою 48 вольтів (Li-Ion 48V), то в цьому випадку можна забезпечити живлення електромотору та можливість його автономної роботи. Така система називається HYBRID 48V і лише на перший погляд нагадує MHEV-гібриди (або «м’які гібриди»), що зустрічаються на інших автомобілях. Проте насправді система HYBRID 48V має суттєві відмінності, які перетворюються на її ключові переваги!

По-перше, автоматична роботизована коробка перемикання передач eDCT має вбудований електромотор потужністю 21 кВт (або 29 к.с.) та з крутним моментом 55 Нм: цього достатньо не лише для допомоги основному бензиновому двигуну під час рушання з місця, але й також для забезпечення пересування автомобіля взагалі без використання бензинового двигуна – лише завдяки електроприводу. По-друге, завдяки використанню 6-ступеневої автоматичної роботизованої коробки перемикання передач eDCT з подвійними зчепленнями, є можливість повністю відключати двигун внутрішнього згорання з силової схеми приводу, що знову ж таки зроблено для забезпечення пересування автомобіля взагалі без використання бензинового двигуна – лише завдяки електроприводу.

Таким чином, система HYBRID 48V та роботизована 6-ступенева коробка eDCT з вбудованим електромотором дають змогу перетворити автомобіль зі звичним двигуном внутрішнього згорання у гібридний автомобіль з усіма перевагами та можливостями. Наприклад…

Унікальні можливості автомобілів з системою HYBRID 48V та інноваційною трансмісією eDCT
Найголовнішою перевагою системи HYBRID 48V є можливість пересування автомобіля виключно на електроприводі, без використання двигуна внутрішнього згорання. Це відбувається за певних умов – низька швидкість руху, плавні прискорення, непотрібна висока потужність та динаміка, достатній заряд акумулятора – проте навіть з урахуванням усіх цих умови, система HYBRID 48V та електрифікована трансмісія eDCT можуть забезпечити пересування в умовах міста виключно на електроенергії: йдеться про паркування, виїзд з двору будинку, повільних рух в заторах тощо. Максимальна дистанція, яку можна подолати виключно на електроприводі складає близько 1 км.

Концерн Stellantis отримує повний контроль по виробництву електрифікованої трансмісії eDCT у Франції та Італії - Stellantis

Наступна важлива перевага випливає з вищесказаного – можливість зменшити споживання пального та викиди шкідливих вихлопних газів під час руху містом. Наприклад, скорочення викидів вуглекислого газу СО2 може становити до -22% для легкових автомобілів з аналогічним за потужністю бензиновим двигуном та автоматичною коробкою перемикання передач, або до -15% для кросоверів класу C-SUV за аналогічних умов. Відповідно, можна очікувати й на помітне зменшення споживання пального. Якщо взяти для прикладу автомобілі В-С-класу від Концерну Stellantis, для яких впроваджується система HYBRID 48V, то економія пального може сягати до 2,5 літрів на 100 км в умовах міста та близько 1,5 літрів на 100 км в умовах комбінованого циклу руху.

Ще однією унікальною властивістю та перевагою є рекуперація під час сповільнення. Адже саме завдяки рекуперації, вдається заряджати акумулятор гібридної системи HYBRID 48V: усе відбувається автоматично та самостійно, це повністю самозарядна система, автомобілісту не потрібно думати про періодичні заряджання акумулятора від зовнішнього джерела. Крім того, рекуперація дозволяє отримати певне сповільнення навіть без використання гальм автомобіля, що зменшує інтенсивність їх використання та зношування – відповідно, гальмівні колодки та диски будуть працювати довше.

Нарешті, варто відзначити й інші переваги, які надає система HYBRID 48V та електрифікована трансмісія eDCT: підтримку бензинового двигуна під час рушання з місця, додаткова потужність під час динамічних прискорень, підтримання тяги електромотором при перемиканнях передач в трансмісії, акумулятор гібридної системи також використовується для живлення інших бортових систем автомобіля, чим сприяє додатковому комфорту.

Використання трансмісії eDCT в моделях, що вже продаються або незабаром будуть продаватись в Україні
Відповідно до глобального стратегічного плану Концерну Stellantis, гібридна система HYBRID 48V з електрифікованою трансмісією eDCT стане альтернативою для деяких двигунів внутрішнього згорання у парі з автоматичними коробками перемикання передач – йдеться про бензиновий двигун 1.2 PureTech 130 АКПП-8, а також про дизельний двигуні 1.5 BlueHDi 130 АКПП-8.

Використовуючи у якості основи бензиновий двигун 1.2 PureTech та додавши до нього систему HYBRID 48V з електрифікованою 6-ступеневою трансмісією eDCT, уже станом на сьогодні вдалось створити дві версії силових агрегатів з різною потужністю – 1.2 PureTech HYBRID 48V 100 (100 к.с. та 205 Нм) або 1.2 PureTech HYBRID 48V 136 (136 к.с. та 230 Нм).

Заміна силових агрегатів буде відбуватися поступово, з виходом нових моделей або запуском оновлених версій вже відомих моделей. Відповідно до тенденцій загальноєвропейського ринку, в Україні вже з’явились або з часом буде з’являтись все більше автомобілів різних Брендів від Концерну Stellantis з системою HYBRID 48V та електрифікованою трансмісією eDCT.

Завітайте на офіційні сайти Брендів Stellantis в Україні – PEUGEOT, CITROЁN, OPEL, JEEP, DS Automobiles – та дізнавайтесь більше про високотехнологічні автомобільні новинки!

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Європейський Союз Всі новини по темі виробництво автомобілей


Цікаве по темі...
• В Україну приходить великий французький автовиробник
• Стало відомо, який автоконцерн має намір прийти в Україну
• Skoda заклала перший камінь ультрасучасного фарбувального цеху
• На угорському заводі Audi виготовлений 1-мільйонний Audi Q3
• Німецький автопром програє китайцям боротьбу за прибутковість. До чого це може призвести?
• Як політика «Зроблено в Україні» дасть змогу залучити автомобільних інвесторів
• Уряд виділяє 200 млн грн на компенсацію 15% вартості за українську техніку та обладнання
• Audi підвищує ефективність виробництва завдяки штучному інтелекту
• В Україні нарешті створять прозорі умови для інвестицій у виробництво. Подробиці
Головні новини
• У червні український авторинок майже досяг минулорічних показників
• Український забудовник фіксує збільшення попиту на повнопривідні вантажівки 6*6
• В Україні розширили кількість модифікацій компактних 18-тонних автокранів
• Яку нову техніку вже придбала "Укрнафта" за 2025 рік?
• Заклади освіти Харківщини отримали перші 4 з 18 нових шкільних автобусів
• Український бронеавтомобіль демонструє гарні показники на випробуваннях
• Найдешевший електрокар від BYD за рекордний термін досяг 1 млн. виготовлених авто
• Німеччина передала до підрозділів НГУ чергову партію пікапів та всюдиходів
• Що визначає надійність техніки та обладнання? Гідравлічні оливи Opet
• На шасі HYUNDAI EX10 виготовили бортову вантажівку з КМУ Industrie
• DS 7 у 2025 році отримав нові виконання: витончений DS 7 Pallas та люксовий DS 7 Etoile
• Вперше у світі автомобіль самостійно доїхав із заводу до покупця
• Силам Оборони передали партію броньовиків GYURZA-01
• Як техніка на базі DAYUN працює в тергромадах
• В Дії тепер доступна нова послуга заміни техпаспорту онлайн
• Представлений оновлений Temsa Prestij SX 2025. Що змінилось?
• У 2025 році системи автоматичного зважування вантажівок зафіксували на третину менше порушень
• Що зараз залишилося від легендарного заводу Cezet (CZ)
• Як IVECO відзначає 50-річчя компанії. Історія та досягнення
• В ЗСУ почнуть використовувати безпілотні автомобілі UGV Protector із запасом ходу до 400 км
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років
Колекційна мото- вело- ЗАЛА

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Книга по історії появи мотовиробництв в Україні
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Cezet (CZ)
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• В Україну приходить великий французький автовиробник
• Український балістичний ракетний комплекс йде у серійне виробництво
• Ще одна військова частина ЗСУ пересідає на мотоцикли, але не для штурмів
• У Хмельницькому презентували 5 нових тролейбусів Еталон Т12240 «Барвінок»
• У Німеччині вартість зарядки електрокара перевищила вартість бензину
• Що зараз залишилося від легендарного заводу Cezet (CZ)
• Українська компанія представила позашляховий автобудинок
• Підрозділи обленерго знайшли заміну старим УАЗам. На які авто пересідають?
• Яким був перший автобус українського виробництва
• Бельгія замовляє ще 100 зчленованих електричних автобусів IVECO
• Продажі мотоциклів у травні встановили справжній рекорд в Україні
• Естонія передасть Україні позашляховики, які раніше охороняли кордон з РФ
• Найдешевший електрокар від BYD за рекордний термін досяг 1 млн. виготовлених авто
• Задля програм відновлення в Україну поставлено тягач Ford Trucks з розсувним тралом Kassbohrer
• Підбитий Roshel Senator на трьох колесах зміг евакуювати наших військових
Акції у дилерів...
• На Mazda CX-30 діють спеціальні ціни з вигодою від 83700 грн.
• Volkswagen Crafter пропонується з вигодою до 160 000 грн.
• Спеціальна пропозиція червня: вигода до 55 000 грн* на Mitsubishi Outlander
• Сервісна акція на Toyota від алмазного бренду
• В Україні розпродають останню партію автомобілів INFINITI QX50 за новими цінами
• ALMAZ GROUP & Lexus RX350h: акційна пропозиція
• Renault в Україні запускає сервісну акцію «Дизайн: легкосплавні диски»
• На Mazda CX-30 та Mazda CX-5 діє спеціальна пропозиція
• В Україні пропонуються офіційні перевірені автомобілі CUPRA з пробігом
• В Лексус Дніпро діє вигідна сервісна пропозиція | ALMAZ GROUP & Lexus
• Для автомобілів VW Group 5+ років діє вигідний масляний сервіс від 2690 грн. | ALMAZ GROUP & CUPRA
• На Lexus NX 200 діє акційна пропозиція | ALMAZ GROUP & Lexus
• На Porsche діє вигідна сервісна пропозиція | ALMAZ GROUP & Porsche
• На автомобілі Toyota в наявності діють вигідні ціни | ALMAZ GROUP & Toyota
• Для СТО, Автомагазинів та Підприємств з власним парком техніки діє Акція від Opet
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
IVECO 50 років
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Історія Mazda
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Історія появи українського мото- та велопрому
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.