Компанія пояснює це кількома факторами: оновленням моделі, яке тимчасово знизило попит, і повільнішим, ніж очікувалося, зростанням ринку електромобілів загалом.
Цікаво, що паралельно з падінням продажів Taycan, його електричний побратим Macan, який почав продаватися тільки наприкінці року, показав непогані результати. Однак, щоб повністю зайняти нішу свого бензинового попередника, йому ще належить пройти великий шлях.
Водночас бензинові моделі Porsche продовжували користуватися популярністю. Cayenne, найбільш продаваний автомобіль компанії, продемонстрував зростання продажів на 18%. Такий успіх пояснюється успішним рестайлінгом моделі у 2023 році. 911 також показав позитивну динаміку, збільшивши продажі на 2%.
Незважаючи на падіння продажів у Китаї, Porsche вдалося зберегти позитивну динаміку в інших регіонах. Однак, компанія визнає, що перехід на електричну мобільність відбувається повільніше, ніж очікувалося. У зв’язку з цим, Porsche розглядає можливість встановлення бензинових двигунів у деякі моделі, які спочатку планувалися як повністю електричні.
Що стосується українського ринку, то за даними AUTO-Consulting, продажи Porsche Taycan в нашій країні також демонстрували негативну динаміку - -34,5%. Загальні продажі нових Porsche в 2024 році зросли на 3%.
В Porsche прокоментували провокаційні китайські електромобілі на кшталт Zeekr
|