"Розслідування виявило, що ланцюжок створення вартості електромобілів у Китаї отримує вигоду від несправедливого субсидування, що створює загрозу економічної шкоди для виробників електромобілів з ЄС", - повідомляє прес-служба Єврокомісії.
Євросоюз запроваджує до 38% додаткового мита на китайські електромобілі
Туреччина запровадить 40% мита на авто з Китаю
Тарифи відрізнятимуться залежно від виробника й коливатимуться від 8% до 35%, до цього додають актуальне мито в розмірі 10%.
Розміри мит для китайських виробників електромобілів:
- BYD - 17%;
- Geely - 18,8%;
- SAIC - 35,3%;
- Tesla - 7,8%;
- інші компанії, що активно співпрацювали під час розслідування - 20,7%;
- компанії, що не співпрацювали - 35,3%.
Задля лідерства в сегменті електрокарів Китай витратив $230 млрд.
Зазначається, що остаточні мита будуть стягуватися з моменту набуття чинності. Попередні мита, запроваджені на імпорт електромобілів з Китаю 4 липня 2024 року, не стягуватимуться.
Нагадаємо, що у жовтні прем'єр-міністр Угорщини Віктор Орбан зробив заяву через мита на електромобілі КНР. За його словами, у разі ухвалення відповідного рішення Євросоюз вступить із КНР в "економічну холодну війну".
4 жовтня повідомлялося, що Європейський Союз запровадив мита у 45% на електромобілі з Китаю. У відповідь Китай пригрозив запровадити мита на автомобільну та молочну продукцію Європи.
Канада ввела на китайські електрокари 100% мито
|