Як і будь-якій людині, йому необхідні постійні догляд і турбота, щоби бути в хорошій формі й нормально виконувати функції. Наприклад, якщо вчасно не замінювати мастило, «серце» може почати працювати на межі своїх можливостей і одного разу банально не витримати. Нехтування станом повітряних фільтрів загрожує серйозними проблемами з «легенями», а їздити взимку на літній гумі (і навпаки) це все одно що прогулюватися по снігу в сандаліях: це, звичайно, можливо, але виглядає щонайменше дивно і наражає вас на небезпеку.
Отож регулярне сервісне та технічне обслуговування автомобіля – це не просто черговий пункт у вашому і без того насиченому графіку, це турбота про здоров'я вашої автівки, що подовжує їй життя і гарантує безпеку на дорозі. Його значення важко переоцінити, особливо якщо йдеться про марки, які потребують сервісу найвищого рівня – і саме такий підготували для своїх клієнтів у GM GROUP.
Імовірно, ви чули про цей холдинг, що має представництва в семи регіонах України, або ж навіть особисто бували в його автосалонах, де можна придбати як нові автомобілі 10 популярних марок (Toyota, Volkswagen, Audi, Skoda, Peugeot, Renault, Mitsubishi, Subaru, Hyundai, JAC ), так і вживані машини у відмінному стані з гарантією до 1 року. Та навряд чи задумувалися, що за привабливою картинкою насправді криються сотні годин напруженої і нерідко складної щоденної роботи майстрів на офіційних СТО, які входять до складу Холдингу.
Місія GM GROUP – спрощувати й полегшувати життя вітчизняних автомобілістів і робити його якомога комфортнішим завдяки широкому спектру послуг:
● профілактика поломок;
● діагностика автомобіля;
● планове і сезонне технічне обслуговування;
● ремонт будь-якої складності;
● заміна деталей, що зносилися або вийшли з ладу;
● рихтувальні, зварювальні, малярні та інші роботи;
● тюнінг автомобіля і встановлення додаткового обладнання;
● шиномонтаж;
● миття та хімчистка авто;
● передпродажна підготовка ТЗ;
● продаж автозапчастин.
Спробуємо перенестися за лаштунки. Наприклад, за результатами діагностики авто може потрапити в цех кузовного ремонту – не найкраще місце для машини, та часом іншого виходу немає. Найчастіший привід – участь у ДТП або просто невдале паркування. В такому разі тутешнім майстрам доводиться, зокрема, відновлювати кузов – усувати незначні пошкодження на кшталт подряпин й серйозніші дефекти, як-от вм’ятини, – або ж повністю його реставрувати.
Завдяки надсучасному обладнанню, наявністю якого в Україні можуть похвалитися мінімум компаній, в автосервісах Холдингу є можливість здійснювати найскладніші ремонти кузовів (включно з рамними) транспортних засобів майже всіх класів – таку змогу дають рихтувальні стапелі Blackhawk. Своєю чергою, високоточне плазмове різання металів уможливлює обладнання GYS, а вимірювання геометрії кузова з точністю до 0.5 мм – ультразвукова система Shark.
Помилково, втім, вважати, що якщо автівка потрапила в таке місце, то це обов’язково через неприємності. Іноді потрібно просто повернути їй привабливий вигляд – відполірувати кузов, оновити лакофарбове покриття або нанести віск для його захисту, встановити якісну шумоізоляцію чи спойлер для поліпшення аеродинамічних характеристик. Усі ці та багато інших робіт також виконують тут, а мета залишається незмінною – безпека авто і ваша як водія після зробленого кузовного ремонту.
У малярних цехах можливе фарбування авто з будь-якими покриттями, при цьому якість робіт практично не відрізняться від виконуваних виробником. У ході підбору колірної гами, щоб 100 % «влучити» з потрібним кольором, тут використовують електрофотоспектрограф, а топова фарбувальна камера Spanesi забезпечує добротне нанесення й сушіння фарби.
Робота з цим та іншим обладнанням потребує неабияких знань, умінь і навичок. Із цим у GM GROUP теж все гаразд – на кожному СТО на вас чекає компетентний персонал з високою кваліфікацією і багаторічним стажем роботи, який регулярно проходить тренінги й підвищує свій професіоналізм. Частина працівників має досвід навчання за кордоном – в Німеччині, Японії та інших країнах. Усі вони строго дотримуються стандартів обслуговування і технологій виробника автомобіля і використовують тільки оригінальні запчастини.
У Холдингу прагнуть надавати сервіс такої якості, якої хочуть для себе – амбітно, але абсолютно реально, що тут і демонструють з дня на день. GM GROUP можна впевнено називати амбасадором клієнтоорієнтованості, яка проявляється скрізь і всюди. Потребам, вимогам і побажанням автовласників надають найвищого пріоритету, адже їхня задоволеність сервісом є найбільш об’єктивною оцінкою успішності компанії.
Обслуговування відбувається у зручні для замовника дату й час, і це ще не все. Якщо забажаєте, ви можете спостерігати, як майстри чаклують над вашим залізним конем, очікуючи в комфортабельній зоні відпочинку з безкоштовним інтернетом і телебаченням за чашечкою кави або чаю. Для постійних клієнтів передбачені регулярні акції та система знижок.
Холдинг GM GROUP не просто готовий вирішити практично будь-який запит, пов’язаний з вашим автомобілем, – він зробить це так, щоб ви повернулися ще і ще!
|