Як відомо, китайська Runhorse останнім часом суттєво додала у якості і можливостях і почала активно просувати на різні ринки власну міні-вантажівку (категорія L7e).
Tazzari Zero теж працює в цьому сегменті, але її міні-вантажівка Zeromax Cubo поки що вийшла достатньо дорогою. Крім того, вона була створена, як масшабування компактного пасажирського електромобіля, що накладає певні обмеження.
Тому у Tazzari вважають, що недопрацьовують у сегменті автомобілів для доставки, який бурхливо розвивається.
Саме тому керівник Tazzari Group Діего відвідав виробничі потужності китайських партнерів і обговорив проєкт збирання міні-вантажівок в Італії. Тому співпраця з китайським виробником цілком можлива. В якій формі вона можлива? - поки сторони ще обговорюють.
А тим часом Runhorse вже потроху завойовує італійський ринок з власною продукцією, яку використовують в центрах міст і на фермах.
|