Тож, не досить зрозуміло, навіщо витрачати кошти платників податків на запуск дороговартісного реєстру, створення для нього КСЗІ та інші заходи в умовах обмеженого фінансування і перспективи скасування самого інституту.
Відповідна постанова Уряду поки не опублікована, втім, як повідомив представник Уряду в парламенті Тарас Мельничук, пропонується, щоб реєстр сертифікатів затвердження типу і виданих виробниками сертифікатів відповідності колісних транспортних засобів та обладнання і Державний реєстр сертифікатів відповідності транспортних засобів, виданих уповноваженими органами або органами із сертифікації, перетворювався на інший реєстр – Реєстр сертифікатів затвердження типу і виданих виробниками сертифікатів відповідності колісних транспортних засобів та обладнання шляхом обʼєднання.
Передбачено, що перетворення реєстру сертифікатів затвердження типу і виданих виробниками сертифікатів відповідності колісних транспортних засобів та обладнання і Державного реєстру сертифікатів відповідності транспортних засобів, виданих уповноваженими органами або органами із сертифікації, на реєстр сертифікатів здійснюється після введення його в експлуатацію та реєстрації в реєстрі публічних електронних реєстрів.
Встановлено, що обʼєктами реєстру сертифікатів є інформація про сертифікати затвердження типу та сертифікати відповідності колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, видані виробниками, уповноваженими органами із сертифікації та органами із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання.
Уряд затвердив механізм підтримки виробничих проектів. Які інвестори можуть розраховувати на компенсації витрат
|