Як повідомляє AUTO-Consulting, у березні на українському ринку з'явилася пропозиція електричного вантажного автомобіля Foton Aumark ES1.100, який має вантажопідйомність 1,5 т. Однак, його повна маса сягає майже 4,5 т, враховуючи вагу батарей, розрахованих на пробіг у 300 км. |
Це вже не перший електричний вантажний автомобіль у цьому сегменті ринку. Нагадаємо, що у 2021 році в Україні пропонували вантажівку JAC N55 EV з літієвою батареєю на 180 А*год. При повній масі в 5,5 т електровантажівка мала вантажопідйомність 2150 кг та здатна була проїхати на одній зарядці 200 км, а 80% заряду JAC N55 набирав лише за півтори години. Його вартість тоді сягала $59000.
Foton Aumark ES1.100 має меншу вантажопідйомність, але більший запас ходу й ціна значно доступніша. Так, за електричну вантажівку зараз просять $37500.
Причому у цю вартість входить непогана комплектація з кондиціонером, 3-містною кабіною, електропідсилювачем керма, 4 подушки безпеки, парктроніки та камера огляду позаду. Foton Aumark ES1.100 оснащено електричним синхронним двигуном потужністю 120 кВт, який розгоняє вантажівку до 90 км\год. АКБ тут ємністю у 100 кВт*год.
Електрична вантажівка пропонується у вигляді шасі під установку платформи або фургону. Габаритні розміри довжина - 5995 мм, ширина - 2200 мм.
Як і прогнозував AUTO-Consulting, після прийняття Закону №10321 на українському ринку почнуть з'являтися нові пропозиції електричного комерційного транспорту. Поява Foton Aumark ES1.100 - це перша "ластівка" у середньому сегменті, далі буде...
Які вже є пропозиції електричних авто в легкому сегменті GWV до 3,5 т
Як починався сегмент електричних вантажівок в Україні. Хто був першим?
|