Минулого тижня Euractiv отримав копію маніфесту правоцентристської групи Європейської народної партії (ЄНП). Маніфести, як правило, дають виборцям уявлення цінності кандидатів партії. Ключове одкровення цього документа: прихильність партії до поетапної відмови від використання ДВЗ в Європі.
З 2027 року для в`їзду в ЄС електромобілям знадобляться «паспорти батареї»
BMW припинить виробництво автомобілів з ДВЗ у 2027 році
"Ми відкидаємо політику заборони – таку як заборона на ДВЗ – і також переглянемо її якомога швидше".
На чолі ЄНП німецький законодавець та депутат європарламенту Єнс Гізеке, який представляв партію в дискусіях щодо стандартів CO2, та послідовно критикує те, що вони називають "ідеологією заборони". Гізеке пророкує "ефект Гавани", коли європейці продовжуватимуть їздити на старих автомобілях з двигунами внутрішнього згоряння десятиліттями, подібно до ситуації в кубинській столиці.
Ця позиція узгоджується з "технологічно відкритим" підходом ЄНП до декарбонізації, підкреслюючи, що ЄС уникає надання переваги конкретним технологіям, таким як електромобілі, і цю думку поділяє Європейська комісія, хоча й зі скептицизмом з боку критиків. Однак більше уваги привертає пряма заява ЄНП про "якнайшвидший перегляд [закону]". Ця заява має значні наслідки, оскільки найбільша група в Європарламенті висловлює намір переглянути вже ухвалений закон!
У березні минулого року Німеччина та Європейський Союз досягли компромісу щодо запропонованої заборони з 2035 року. Автовиробники все ще можуть продавати автомобілі з ДВЗ, якщо працює на паливі, виробленому за допомогою процесу уловлювання вуглецю та виробництва водню з відновлюваних джерел енергії. Такий автомобіль вважається вуглецево-нейтральним.
Електромобілі на українському ринку вперше випередили гібриди
|