AUTO-Consulting приводить слова Мар'яна Заблоцького:
І знов за рибу гроші. Точніше, знов гроші рекетирам ні за що. Я писав про це уже мільйони разів, але не втомлюсь це робити і далі.
Чи місце цій чистої води шахрайській схемі для збагачення братків, які тримають цей «бізнес», у найпрогреснивішому сервісі України? Що в технічному стані авто змінює цей папірець? На підставі чого люди змушені платити звичайний побор незрозуміло кому?
Критикую — пропоную: Мінцифрі було б правильно скласти базу даних із сертифікованих моделей автівок (країна-виробник, рік, комплектація, пробіг), які ті вважатимуть безпечними для українських доріг. І припинити цю дурну практику.
P.S. Знайомому позавчора сертифікували «биток» зі США з червоними поворотниками🚨і непрацюючим стопом. Бе - безпека. За такі порушення достатньо просто штрафувати на дорозі. Бо сертифікація їх не попереджає, а лише легалізує.
Щоб бути в курсі важливих подій зі світу автомобілів, підписуйтесь на соціальні мережі AUTO-Consulting. AUTO-Consulting в Telegram
AUTO-Consulting в Facebook
Чому не вдалася перша спроба розмитнення через Дію
ДІЯ вам у допомогу: Як може змінитись розмитнення авто в цьому році
|