Це SOCAR, ОККО, WOG, AMIC, PARALLEL та ОВІС. Зокрема, у пробах, відібраних у вищезгаданих мережах зафіксовано і високі показники октанового числа, отриманого дослідницьким методом, мають у своєму складі і набагато нижчий нормативу вміст сірки. Нагадаємо, він має бути не більше 10 мг/кг. Інші показники також не підвели. Таким чином, заправлятися у цих мережах абсолютно безпечно для вашої автівки.
Відхилення від стандартів якості пального перевірка виявила у таких мережах, які працюють по всій Україні – БРСМ-Нафта, U.GO, АВІАС, BVS, та у трьох локальних мережах – 24/7, KCEM, DNIPRO OIL GROUP. Найбільше порушень стосуються таких показників як октанове число і вміст сірки. По кожному з них відхилення були у 4 компаній. І якщо у BVS та U.GO ці відхилення невеликі, то на заправках 24\7 та KCEM октанове число бензину А-95 не дотягувало навіть до 90 одиниць.
Із вмістом сірки у пальному порушення ще масштабніші: у пробі, взятій на АЗС KCEM, вміст сірки перевищував норму у більш як 50 разів. В інших – до 3. Детальніше про результати досліджень – див. у таблиці та на сайті ІСЕ https://expertise.in.ua.
За два місяці, які минули з моменту відновлення ставок ПДВ та акцизу, пальне на українських АЗС здорожчало більш ніж на 8 грн./літр. Експерти Інституту споживчих експертиз на фоні змін в оподаткуванні прогнозують збільшення обігу «тіньового» пального, оскільки дохідність фальсифікування значно виросла. Податки бодяжники пального не платять, тому одномоментно почали заробляти на літрі на 8 гривень більше.
Чимало автолюбителів помітили, що ціна на багатьох АЗС, особливо в регіонах, менша, ніж у великих трейдерів. Є всі ознаки того, що ріка контрафакту починає виходити з берегів, - додають у ICE. Однак експерти застерігають від сумнівної економії на буцімто дешевому пальному, оскільки така «економія» загрожує ще більшими фінансовими витратами у разі ремонту авто через неякісний бензин.
Матеріал надано Інститутом споживчих експертиз та є його інтелектуальною власністю.
Відповідальність за достовірність наведених даних несе Інститут споживчих експертиз.
Подробиці про результати тесту палива, методику проведення дослідження, акредитацію лабораторії, де проводилися дослідження, наведено на сайті Інституту споживчих експертиз
В Україні склалася загрозлива ситуація на ринку AdBlue – причини
|