Автобізнес LIFE | Опубліковано - 2022-10-16 19:00:45 (5367 разів прочитано)
Виявляється у Естонії є доволі давні традиції виробництва мотоциклів. Більше того, ця країна виготовляла навіть найшвидші мотоцикли за часів СРСР, які були навіть швідші за спортивні ІЖі. І саме на естонському мотоциклі українець Анатолій Галанський тричі підіймався на подіум Кубка дружби - найпрестижнішого змагання тоді соціалістичних країн.
В Естонії початок виробництва власних мотоциклів датується 1938 роком, коли було виготовлено мотоцикл Tempo Villiers 125.
Наступним етапом стала поява у 1973 році виробництва спортивних мотоциклів Vihur на базі ДОСААФу ЕССР. Ідея виробляти власні мотоцикли у естонців виникла не випадково, бо саме у цій місцевості тоді концентрувалося виробництво спортивних болідів Формула "Естонія" на підприємстві ТОАЗ. А на філіалі ДОСААФу з'являється виробництво ралійних версій Lada. Тому, поява виробництва сучасних і швидких мотоциклів Vihur саме у Естонії була логічна.
Мотоцикли Vihur - це була відповідь на домінування японських мотоциклів на Кубку дружби. Тоді постало питання: або команда СРСР повністю йде з цих змагань, де ІЖи не могли вже конкурувати з японськими мотоциклами тих часів, або потрібно було створити власний надшвидкий байк.
І саме такий створюють естонці. Vihur стає головним мотоциклом команди СРСР. Він міг розгонятися до 250 км\год, мав дискові гальма, сучасний аєродинамічний обтічник, конструкцію, яка відповідала тим часам. Більш детально про історію естонських Vihur - дивіться у цьому сюжеті.
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.