Массімо Фрасцелла: «Приєднання до Audi — це дуже особливий момент для мене. Для мене велика честь взяти на себе роль головного креативного директора та керувати такою талановитою командою у формуванні майбутнього бренду до нових висот інновацій та видатності. Я вірю в емоційну силу дизайну, щоб надихати, об’єднувати та рухати зміни, і я тут, щоб плекати та популяризувати творчість як серце нашого бренду, що б’ється».
Філософія Фрасцелли: «Простота — суть мого підходу до дизайну. Я захоплений створенням дизайнів, які не містять зайвих прикрас і не просто слідують трендам. Натомість ми будемо покладатися на позачасову та витончену мову дизайну».
Разом з Массімо Фрасцеллою компанія зараз встановлює курс на майбутні покоління моделей Audi. Протягом наступних років численні сплески технологічних інновацій мають намір рішуче змінити форми та функції всіх сегментів автомобілів. З цієї причини Audi нещодавно реструктурувала свій відділ дизайну, щоб підпорядковуватися безпосередньо голові правління.
Ґернот Дьолнер описує свою мету: «Дизайн завжди був частиною ядра бренду, ДНК бренду Audi. Ось чому, особливо на цьому етапі технологічної трансформації, «Vorsprung durch Technik» має бути видимим і відчутним в інтер’єрі та екстер’єрі всіх моделей наступної серії. Massimo Frascella подбає про те, щоб автомобілі Audi втілювали ідентичність бренду через безпомилкову та емоційну мову дизайну. Чіткість, точність і ідеальні пропорції знаходяться в центрі його філософії дизайну – якості, які ідеально вписуються в імідж бренду Audi».
Попередник Марк Ліхте очолював Audi Design з 2014 року. Під час роботи Ліхте в Audi були представлені нові покоління серійних бестселерів, а також перша окрема серія електричних моделей бренду – Audi e-tron, e-tron GT і сімейство моделей Q4.
|