Новий Focus Купе-Кабріолет був розроблений спільно з Ford of Europe та італійською Pininfarina — компанією з міжнародною репутацією, що розробила декілька найгарніших автомобілів у світі. Focus Купе-Кабріолет вийде у серійне виробництво у середині 2006 року.
"Нас потішила реакція на концептуальний Focus Vignale, і ми вирішили піти далі — до серійного виробництва, — сказав Гуннар Германн, директор лінії автомобілів для Ford Focus. — Ми також хотіли залишити серійну модель максимально схожою на прекрасний концепт-кар, додавши їй зручності та доступності для повсякденної експлуатації".
Вишуканість, елегантність і швидкість
Новий Focus Купе-Кабріолет чудово демонструє напрямок розвитку дизайну та інженерної думки для Ford; стильний та хвилюючий, та при цьому чудове авто для повсякденної експлуатації. Одним словом, це автомобіль, в якому не соромно показатися на публіці.
У типово фордівському стилі жорстким дахом дуже просто керувати. Focus Купе-Кабріолет перетворюється з елегантного купе на стильний кабріолет за лічені секунди одним натисканням кнопки.
Focus Купе-Кабріолет приєднується до Focus ST на вершині ряду Focus. Клієнти не тільки впізнають риси сімейного авто, але й помітять, що Купе-Кабріолет має свій власний унікальний профіль, який створюють плавні лінії його легко вигнутого даху в стилі купе.
Демонстраційна модель вкрита ефектною новою металізованою емаллю кольору "Luna", що чудово підкреслює елегантну, та водночас спортивну зовнішність цього автомобіля.
У ньому застосовано двосекційний складаний дах з електроприводом, що здатний перетворити спокійну, неквапну сімейну поїздку на шалені перегони зі свистом вітру у вухах. Це повноцінна чотиримісна модель, здатна запропонувати понад 500 літрів корисного простору. Це ще більше підкреслює її повсякденну практичність і зручність.
Помітні колісні арки, знайомі вже за всіма іншими моделями Ford Focus, надають моделі динамічного вигляду, тоді як профіль і вигляд ззаду явно нагадують про італійський стиль дизайну хромованими деталями та пропорційним багажником.
"Початковий задум дизайнерів Vignale при перетворенні на серійний Focus Купе-Кабріолет залишився майже незмінним, — заявив Кріс Берд, директор Ford of Europe з дизайну. — Новий також став чудовою вихідною точкою, відштовхнувшись від якої наша команда дизайнерів змогла створити по-справжньому виразний автомобіль, наділений двома особистостями".
Усередині автомобіля акцент було зроблено на вишуканості, елегантності та використанні висококласних матеріалів. Демонстраційна модель має гарне двокольорове оздоблення: верхня частина панелі приладів пофарбована в новий елегантний темний відтінок "Iris", що контрастує з оббивкою салону та розкішних шкіряних сидінь — світлого кольору "Camel".
Підтримуючи зірковий статус моделі у ряді Focus, комплектації будуть зроблені багатими і повними. Детальна інформація щодо них буде надана перед виходом моделі на ринок, але вже звичні розкішні особливості Focus, у тому числі кондиціонер повітря, численні подушки безпеки, бортові розважальні опції та повна добірка систем активної і пасивної безпеки увійдуть до стандартної комплектації.
Клієнти також зможуть виявити власну індивідуальність завдяки багатому списку опцій кольорів та оздоблення, а також спеціальним асортиментом інших опцій та аксесуарів.
Відчуйте різницю
Клієнти буквально відчують різницю під час трансформації Focus Купе-Кабріолет. Зміна типів кузова відбувається швидко і легко. Одне натискання кнопки — і складаний двосекційний жорсткий дах опускається назад і повністю ховається в багажнику, запрошуючи водія і пасажирів насолодитися свіжим повітрям, що обдуває обличчя та розвіває волосся.
Але двосекційний складаний жорсткий дах не тільки захищає від несприятливих погодних умов. Коли Focus Купе-Кабріолет набирає форми двомісного купе, цей дах створює виразний і динамічний профіль, але він також був створений так, щоб опускатися і підніматися плавно і легко та служити довго і надійно. Міцність складаного верху надає автомобілю додаткової жорсткості — такої необхідної для автомобіля цього класу.
"Focus Купе-Кабріолет був розроблений скоріше як туристський автомобіль ("Grand Tourer"), а не спортивний родстер у чистому вигляді, — сказав Джон Веллсман, бренд-менеджер Ford Focus у Ford of Europe. — Як і слід очікувати від Ford Focus, його якість для керування як у варіанті купе, так і кабріолет чудова".
Focus завоював титули та нагороди як один із найкращих автомобілів за рівнем керованості у класі, встановлюючи стандарти, за якими будуть оцінюватися автомобілі класу C. Купе-Кабріолет не стане винятком. Він був розроблений маневреним, зручним і надійним, повністю відповідаючи імені Ford Focus.
Новий Ford Focus Купе-кабріолет буде запропонований з вибором трьох силових агрегатів: 100-сильного 1,6-літрового Duratec, 145-сильного 2,0-літрового Duratec і 136-сильного 2,0-літрового Duratorq TDCi останнього покоління. Ці ефективні силові агрегати Ford поєднують у собі економію та екологічність з низькими витратою пального та токсичністю вихлопу.
Повна технічна інформація про Focus Купе-Кабріолет буде надана пізніше в цьому році, перед виходом моделі на ринок.
Ford з італійською приправою
Новий Ford Focus Купе-Кабріолет був розроблений спільно з відомою італійською компанією, що займається дизайном, конструюванням і виробництвом автомобілів, — Pininfarina S.p.A.
Після того як у листопаді 2004 року було підтверджено, що Ford of Europe пустить Focus Vignale у серійне виробництво, компанія обрала Pininfarina як ідеального партнера для співпраці по цій програмі.
"У нас був чудовий досвід співпраці з Pininfarina над проектом Ford Streetka, тому такий вибір партнера був цілком природним, — зазначив Германн. — Якщо при розробленні Streetka ми працювали з Pininfarina тоді, коди потрібно було підігнати наш дизайн для серійного виробництва, то в проекті Focus ми об’єднали наші сили для співпраці над загальним дизайном та інженерно-конструкторським аспектом усього автомобіля".
Співпраця з Pininfarina продовжується і на стадії виробництва, оскільки всі серійні автомобілі Focus Купе-Кабріолет будуть збудовані на виробничих заводах Pininfarina у Грульяско і Байро, пригородах Туріна (Італія). Ключові компоненти Focus будуть поставлятися на завод з провідного заводу з виробництва Focus у Саарлуї (Німеччина).
"Ми пишаємося тим, що знову працюємо з Ford of Europe над новим Focus Купе-Кабріолетом, оскільки він представляє для нас значну інвестицію. І це стосується не тільки нашого дизайну або удосконалення майстерності для наших інженерів, але й продовження наших відносин із Ford of Europe, а також запуску нашого нового висококласного заводу в Італії", — зазначив Андреа Пініфаріна, головний виконавчий директор Pininfarina S.p.A.
Модельний ряд Ford Focus зростає
Поява нового Купе-Кабріолет розширює ряд Ford Focus, пропонуючи клієнтам відмінний вибір. Focus тепер пропонує тридверні і п’ятидверні хетчбеки, чотиридверний седан і п’ятидверний універсал, плюс новий Купе-Кабріолет і багатоцільовий автомобіль Ford Focus C-MAX. Ряд також включає нещодавно запущену спортивну модель Focus ST.
Ford Focus — один з найуспішніших модельних рядів у Європі. Було збудовано понад 4 мільйони цих автомобілів, не враховуючи ті 370 000 Focus C-MAX, що були продані з моменту появи мінівена у 2003 році. Focus, обсяг продажів якого сягнув 442 000 автомобілів в Європі у 2005 році, випускається на європейських складальних заводах у Саарлуї (Німеччина), Валенсії (Іспанія) і Санкт-Петербургу (Росія).
Ford Focus також виробляється за межами Європи: у США, Тайвані, на Філіпінах та в ПАР. В усьому світі було продано понад п’ять мільйонів Focus. Найвизначнішими стали 2000 і 2001 роки, коли Focus здобув статус автомобіля з найбільшим обсягом продажу у світі. Focus також став першим автомобілем в історії автомобілебудування, що дістав титул "Автомобіль року" як у Європі, так і в Америці.
Новий Ford Focus Купе-Кабріолет вийде у продаж по всій Європі влітку цього року. Запланований річний обсяг виробництва — 20 000 автомобілів.
Подробиці про Ford див. на www.ford.ua
|