У Саудівській Аравії з 3 січня триває Дакар-2025, який традиційно вважається найважчими перегонами на планеті. Цього року він тільки додав у складності, бо організатори попрацювали і над трасою, і над легендою перегонів. AUTO-Consulting розповість про перебіг ралі-рейду в категорії "Вантажівки". Поки що відбувся лише 1 етап Дакар-2025 та пролог, а саме сьогодні триває найважчий 2-й етап, протяжністю майже 1000 км та тривалістю 48 годин. Це справжнє випробування і людей, і машин, але саме тому Дакар і вважається найпрестижнішими перегонами у світі. Отже, з якими результатами учасники підійшли до 2-го етапу? |
Після того, як у 2023-му з Дакару турнули команду "КАМАЗ-Мастер" з її космічним бюджетом, та білоруську "МАЗспортавто" з державним фінансуванням Білорусії, почалася справжня конкуренція команд. І від того Дакар тільки виграв. Бо тепер все вирішують не гроші, а майстерність та робота команд.
Правда, в цьому році домінує платформа IVECO Powerstar, яку обрала переважна більшість команд. Однак тим і цікавіше, бо кожна додає власні налаштування, модернізує двигуни, підвіску, але все ж це більш менш рівні машини.
Як завжди особняком їде Tatra, яка цього року представила дві абсолютно різні машини. Є і інші команди, які теж обрали Tatra. Присутня на Дакарі і японська Hino, яка теж не полишає надії виграти ці перегони. Отже, конкуренції вистачає і вона справжня, спортивна.
Всього заявлено 44 вантажівки, є серед них і майже серійні Scania, MAN, Volvo, IVECO, які зазвичай їдуть як «технічки» команд і не втручаються у боротьбу фаворитів. Але між ними йде своя неофіційна боротьба, за якою теж цікаво спостерігати.
А перший етап і пролог виграв 23-річний нідерландець Мітчел ван ден Брінк з команди Eurol de Rooy. Хоча недосвідченим його не назовеш, бо він минулого року вже був 3-м, а взагалі для нього це вже 7-й Дакар. Другими і третіми були чехи. Їх відставання від ван дер Брінка за підсумками 1 етапу було в межах 1-2 хв, то ж боротьба буде запекла.
Фактично, це і показав перший день 48-годинного 2-го етапу. Ван ден Брінк трохи заблукав і був змушений зупинитися на ремонт і втратив лідерство. А за підсумками перших суток 48-годинних перегонів в лідери вже вийшов Мартин Мацик з команди MM Technology, який виступає теж на бойовому IVECO Powerstar.
Але це поки що лише проміжні результати, бо перегони тривають.
Слідкувати за подіями на Дакарі в цьому році можна українською у репортажах в Телеграм-каналі AC Garage News
|