«Встановлення блокувальних пристроїв — один з дієвих інструментів, які ми маємо для захисту українських доріг. Саме цього порушника, з осьовим перевантаженням на 29%, було виявлено на Кільцевій дорозі у Києві. Для продовження руху перевізник має привести вагу вантажівки до норми та пройти повторне зважування. Наша дорожня інфраструктура дуже важлива для економіки країни зараз і в майбутньому, маємо берегти дороги від руйнівного впливу перевантаженого транспорту», — зазначив Голова Укртрансбезпеки Євген Зборовський.
Нагадаємо, у 2023 році Кабінет Міністрів України надав Укртрансбезпеці право супроводжувати транспортні засоби, які мають ознаки перевантаження до пунктів габаритно-вагового контролю та встановлювати блокувальні пристрої у випадку відмови проїхати до пунктів ГВК або відмови в усуненні порушень.
Продовжуємо працювати над захистом українських доріг далі.
Як перевізники намагаються обійти систему автоматичного зважування і чому це не вдається
|