Причину позначено розпливчасто — ризики, пов'язані з геополітичною обстановкою. Хоча для Європи та Таїланду таких ризиків не має. А якщо вже існують якісь виробництва, то їхню діяльність за кордоном просять обмежити складанням з деталей, що постачаються з КНР. Це звичить як вирок для російського автопрому, якому вказали місце - бути лише складальним виробництвом, який у будь-який момент може припинитися за бажанням китайської сторони. Ось і все.
А тим часом, Geely, другий за обсягом продажу автовиробник Китаю, вибирає локацію для будівництва заводу в Європі. А компанія Leapmotor вирішила співпрацювати зі Stellantis, який пообіцяв вивести китайців на європейський ринок. На початку року інсайдери говорили про локалізацію Leapmotor на фабриці FIAT Mirafiori у Турині. |