Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження: Авто новини від AUTO-Consulting - Nissan

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика 125 років успіху Renault
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: Nissan
• Представлений новий Nissan Murano
• Nissan представить на ринку доступну технологію Vehicle-to-Grid у 2026 році
• Новий Nissan Qashqai встановив світовий рекорд
• Nissan Qashqai e-Power: Перевіряємо, чи справдилися перші враження
• В Миколаїві відкрився новий дилерський центр NISSAN
• Яким буде нове покоління Nissan Patrol
• Mitsubishi, Honda та Nissan на порозі створення IT-альянсу з розробки ПО для авто
• Як показав себе Nissan Qashqai e-Power за містом. Відкриваємо Луцьк
• Порівнюємо електричні кросовери: Citroen e-C4 vs Nissan Qashqai e-power
• В Україні розпочато прийом замовлень на новий Nissan Qashqai за ціною від 1 109 890 грн.
Ще по Nissan...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Україна

Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження

тест-драйви | Опубліковано - 2024-04-12 19:18:43 (9198 разів прочитано)
Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження - Nissan
Як відомо, в Україні наразі все більшу популярність набувають електромобілі. Їх продажі зростають, а провідні виробники навипередки намагаються вивести на ринок електрифіковані моделі. Nissan – один з лідерів саме в цьому сегменті. Варто пригадати хоча б їх найдавніший та найпопулярніший електрокар Leaf. Але, саме Nissan, запропонував ринку цікаву концепцію e-Power, коли електромобіль має на борту власний генератор для підзарядки батареї. Це було зроблено для тих клієнтів, які ще вагаються з покупкою електрокара. І саме такий електрифікований Nissan Qashqai з системою e-Power ми взяли на тест.
На електромобілі до Львова за 5 годин. Чи це реально?

Nissan Qashqai e-Power: електромобіль, який не боїться блекауту

Наш Nissan Qashqai – це електромобіль, але його не потрібно заряджати на електричних зарядних станціях (ЕЗС). Як це? А тому що в нього є ще й власний двигун-генератор! А який в тому сенс, щоб на борту був і двигун, і ще й електрична батарея? Все це AUTO-Consulting і вирішив з’ясувати під час ретельного тест-драйву.

Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження - Nissan

AUTO-Consulting планує серію матеріалів щодо володіння та щоденної експлуатації Nissan Qashqai e-Power. Ми надамо можливість поїздити різним водіям на Qashqai e-Power і будемо публікувати їх враження. Якщо вам цікава ця тема та технології, що використовуються в новому Nissan Qashqai e-Power – підписуйтесь на соціальні канали AUTO-Consulting.
AUTO-Consulting в Telegram
AUTO-Consulting в Facebook

А цього разу приведемо наші перші враження від нового Nissan Qashqai з технологією e-Power.

Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження - Nissan

Стильний вигляд
Nissan Qashqai e-Power ззовні нічим не відрізняється від Qashqai з ДВС на якому ми раніше вже їздили. Це - класичний кросовер С сегменту. Його довжина – 4425 мм, кліренс 175 мм, а в багажнику 475 л об’єму. У Nissan Qashqai солідна колісна база – 2665 мм, що є передумовою гарного комфорту всередині.

Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження - Nissan

Присутні всі ті самі досить впізнані та яскраві елементи, як то окреслені колісні арки, вузькі фари з «бровами» LED-вогнів, стильний силует кузова. А ще є написи-логотипи «e-Power» збоку та ззаду. А ще він трохи дорожчий за звичайний гібридний Nissan Qashqai. Ціни на електрифікований Qashqai стартують з від 1,38 млн. грн.

Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження - Nissan

Що таке e-Power?
Nissan Qashqai e-Power – це не звичайний електрокар. Він оснащений унікальною технологією e-Power, яка поєднує в собі бензиновий двигун, що заряджає акумуляторну батарею і фактично є електрогенератором, та електричний мотор, що фактично обертає колеса. Виходить, що автомобіль подібний звичайному електрокару, але його не потрібно заряджати від мережі ЕЗС. Підзарядку батареї здійснює електродвигун, який розміщено під капотом, коли на це є потреба.

Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження - Nissan

Що це означає в реальному житті? А те, що рухається автомобіль саме як електрокар – плавно і майже безшумно. І це перше, що вражає в Nissan Qashqai. Після того, як «завів» автомобіль, натиснувши кнопку «Start», Qashqai розвертає попередньо складені бокові дзеркала та підсуває сидіння водія в зручне положення. На екрані з`являється привітання. І все… Звуку двигуна зовсім не чути. Тому що у двигуні не має зараз потреби, можна рушати на енергії від акумуляторної батареї.

Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження - Nissan

Це реально електрокар
Встановивши «мишу» перемикання передач в режим «Drive», Nissan Qashqai e-Power повністю безшумно починає рухатись. Як і повинен їхати електромобіль. Хоча він і є електромобілем. В рух його приводить саме електродвигун потужністю 190 к.с. з крутним моментом 330 Нм. Прискорення, як і властиво електрокарам, дуже динамічне. Розгін від 0 до 100 км/год – 7,9 с. Хоча суб’єктивно здається ще динамічніше. Є і різні режими руху: «економ», «стандарт», «спорт». При цьому прискорення відбувається дуже плавно, тому що Nissan Qashqai не має коробки перемикання передач.

Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження - Nissan

А навіщо тоді той двигун під капотом? Справа в тому, що батарея на Nissan Qashqai – не великої ємності (і ваги) і забезпечує приблизно 2-3 км запасу ходу в чистому електрорежимі. Далі її потрібно підзаряжати. Але для цього не потрібно зупинятися і шукати електрозарядку – все це зробить на ходу той самий двигун-генератор під капотом. Ви навіть не відчуєте це, лише по звуку або по приборах.

Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження - Nissan

В якийсь момент в гру вступає бензиновий двигун. Nissan Qashqai обладнаний бензиновим 3-циліндровим ДВЗ обсягом 1,5 л зі змінними фазами. Про потужність цього двигуна нічого не відомо. Але в будь-якому разі всі ці «конячки», як то кажуть, біжать поруч. Тому що жодного відношення до передачі крутного моменту на колеса бензиновий двигун не має. ДВЗ використовується у якості генератора тільки для підзаряджання батареї чи для передачі енергії електромотору. Як тільки батарея буде заряджена – двигун сам вимкнеться до наступного разу.

Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження - Nissan

При чому, завдяки непоганій шумоізоляції Nissan Qashqai, момент вмикання та роботи ДВЗ ледве чутно. Електроніка e-Power сама вирішує коли потрібно вмикати двигун, а коли його відімкнути. Це можна побачити на екрані, де візуалізовано, звідки саме береться енергія для руху: від батареї, від ДВЗ, чи діє рекуперація, тобто підзаряджання батареї від гальмування.

Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження - Nissan

Вже трохи поїздивши на Nissan Qashqai e-Power, можна зрозуміти, що без підключення ДВЗ в повністю автономному режимі автомобіль може проїхати буквально пару кілометрів, при умові, що не будете занадто давити на «газ». Як тільки ємність батареї знизиться десь до третини, Nissan автоматично підключить ДВЗ для відновлення заряду АКБ.

Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження - Nissan

Якщо потрібно примусово вмикнути виключно електричний режим, наприклад у підземному паркінгу чи гаражі, існує окрема кнопка EV. Nissan Qashqai не буде вмикати двигун для підзарядки до тих пір, поки не вичерпається допустимий запас електрики в батареї, а лише тоді включить ДВЗ. Це зручно, коли необхідно тихо їхати в центрі міста, або не смердіти у власному гаражі. Nissan Qashqai e-Power це зробить з легкістю.

Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження - Nissan

І ще зазначимо, що вам взагалі не потрібно слідкувати за зарядом батареї – система e-Power все робить сама, був би тільки бензин для роботи двигуна.

Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження - Nissan

Ми навіть встигли порівняти Nissan Qashqai e-Power з класичним гібридом Jeep Compass e-Hybrid. Ось як це було:



В середині
Салон у Nissan Qashqai сучасний, лаконічний, але при цьому ще й дуже зручний. Центральну роль відіграє 12,3-дюймовий сенсорний дисплей по центру панелі. Також є зручна цифрова панель приладів. М`яка шкіра присутня як на сидіннях, дверних панелях, торпедо, кермі тощо. Виглядає візуально та на дотик все дуже якісно.

Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження - Nissan

В нас на тесті була топова комплектація Tekna, де є навіть панорамний скляний дах і електричний привід сонячної шторки. І це тільки одна з приємних опцій, яких у Nissan Qashqai величезний перелік. А ще тут є більшість сучасних електронних систем допомоги водію, які реально працюють.

Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження - Nissan

Перші дні експлуатації
Перші враження від їзди на Nissan Qashqai e-Power – цілком позитивні. Жодного дискомфорту, жодної адаптації при пересіданні з авто з ДВЗ. Більше того, Nissan Qashqai e-Power взагалі не має тих вад, які мають електромобілі, в порівнянні з авто з ДВЗ.

Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження - Nissan

Ти володієш електрокаром, але його не потрібно заряджати на спеціальних ЕЗС. Немає потреби планувати маршрути, розраховувати чи вистачить запасу ходу, шукати парковки із зарядками і хвилюватись щодо їх доступності чи вакантності. Взагалі не потрібно хвилюватися: чи встиг зарядити його з вечора, чи є час чекати поки зарядиться, як доїхати в інше місто, чи є там по трасі зарядки? Все як у звичайного автомобіля з ДВЗ. Заправив за АЗС – і спокійно їздиш скільки треба. Запас ходу на повному баку – 820 км. Можна їхати куди завгодно. Витрата палива коливається від 4,4 до 5,5 л\100 км.

Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження - Nissan

Але Nissan Qashqai e-Power – це електромобіль, а ще й кросовер. Але відразу зауважимо, що він міський кросовер і має тільки передній привід. Кліренс – також не позашляховий, лише 175 мм. Хоча візуально він здається ще меншим – знизу можна побачити батарею, яка зменшує дорожній просвіт. Але для міста цього достатньо.

Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження - Nissan

Також достатня, як для міста, підвіска у Nissan Qashqai e-Power. Вона гарно тримає у повороті, досить комфортна, демпфує нерівності, але пасує перед відвертими ямами. Швидше за все це пов’язано з 19-дюймовими колісними дисками та низькопрофільною гумою на нашій комплектації Tekna. Але в інших комплектаціях і на інших шинах Qashqai більш комфортно почуває себе на українських дорогах.

Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження - Nissan

Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження - Nissan

Ну а щоб відчути електрифікований Nissan Qashqai e-Power ще краще та зрозуміти, як він поводиться на трасах, ми відправились до Львова і назад. І якщо для більшості електрокарів така подорож стане суттєвим челєнджем, то Nissan Qashqai e-Power впорався з цим завданням досить легко, як звичайне авто.

Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження - Nissan

А от як саме веде цей електрокар на трасі, і скільки він витрачав палива на постійний підзаряд батареї, - про це ми розповімо в наступний раз.

Щоб не пропустити – радимо підписатися на канали AUTO-Consulting:
AUTO-Consulting в Telegram
AUTO-Consulting в Facebook

Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження - Nissan

Автомобіль на тест-драйв було надано представництвом «Ніссан Україна».

Детальніше про технічні характеристики Nissan Qashqai e-Power

Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження - Nissan

Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження - Nissan

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Україна Всі новини по темі тест-драйви


Цікаве по темі...
• Як їде новий електрокар IVECO eMoovy. Перше знайомство
Головні новини
• В салонах GM GROUP вже доступна для замовлення нова Toyota Camry 2024
• Стали відомі українські автовиробники, продукція яких буде підпадати під 15% компенсації
• Українські енергетики продовжують купувати автовишки на базі IVECO Daily
• В Україні стартувала сервісна акція на аксесуари Renault для транспортування та безпеки
• Європейський авторинок продовжує спадати
• Сенсаційна пропозиція на усі CUPRA Formentor зі складу в Україні з вигодою у ціні до 240 000 грн.*
• Регіональні сервісні центри трьох регіонів почали працювати в новому форматі
• Завод АЛЬФАТЕКС пропонує цікаві моделі спецтехніки для комунальних підприємств
• Депутати готують зміни в законодавстві, щоб запобігти шахрайским схемам при публічних закупівлях
• Головний завод Renault Trucks святкує 60-річчя
• MICHELIN Alpin 7 - шина що робить зиму комфортнішою
• Jeep® і The North Face створили повнопривідний Jeep Avenger 4xe Edition
• Mazda представила новий повнорозмірний пікап Mazda BT-50
• Процедура складання іспитів для отримання посвідчення водія ускладнюється
• Міноборони допустило до експлуатації український багі «Варан»
• Renault Trucks починає продажі вантажівок 2025 модельного року
• Яким буде наступнє покоління автомобілів від BMW. Погляд з Парижу
• Оновлений Honda HR-V вже доступний в Україні
• Усі подробиці про новий гіперкар Ferrari F80: 1200 к.с. та 2,15 с до "сотні"
• Scania поставила аграрному холдингу велику партію зерновозів
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років
Колекційна мото- вело- ЗАЛА

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Книга по історії появи мотовиробництв в Україні
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• Відбулася ще одна велика купівля мережі АЗС в Україні
• У Києві завершують експлуатацію автобусів ЛАЗ
• "Перекупи" знайшли рішення, як обійти великі податки при продажі авто
• В Україні створили прототип автомобіля-амфібії для заміни ТПК ЛуАЗ-967
• Ринок вживаних авто в Україні почав гальмувати через зміну законодавства
• Іспанія передала Україні партію бронеавтомобілів VAMTAC
• ЗСУ отримали перші легкі бронеавто українського виробництва
• НГУ отримала перші 60 автомобілів Renault Duster, профінансованих Нідерландами
• Кабмін змінив процедуру купівлі-продажу вживаних авто
• Новий водневий Renault Master H2-Tech матиме 700 км запас ходу та зарядку за 5 хвилин
• В Україні побудують завод з виробництва бронеавтомобилей Roshel
• Уряд закрив шпарину у законодавстві, яка давала змогу мінімізувати податки з продажу авто
• В Україні створили повноприводну універсальну дорожну машину на шасі IVECO T-Way 4x4
• В Україні почнуть випускати броньовані пікапи
• Перші плагін-гібриди Audi Q7/Q8 TFSI e quattro вже в Україні та доступні для замовлення
Акції у дилерів...
• В Україні стартувала сервісна акція на аксесуари Renault для транспортування та безпеки
• Сенсаційна пропозиція на усі CUPRA Formentor зі складу в Україні з вигодою у ціні до 240 000 грн.*
• Твій перший новий автомобіль: SEAT Arona доступний від 299₴ на день
• BMW 320d xDrive тепер доступний за вигідною ціною
• У мережі СТО АІС стартує осінньо-зимова акція «Підготуй автомобіль до зими»
• В Україні діє спеціальна пропозиція на самоскиди Scania
• В мережі Renault в Україні стартувала сервісна акція «Осіння діагностика»
• Акція для власників Bosch KTS: оновлюємо діагностику через трейд-ін
• Вигідна пропозиція та подарунки від «Автокомпоненти Автек» та ТМ Opet
• SEAT Arona тепер доступний від 299 грн. на день
• В Україні діє спеціальна пропозиція на SEAT Ateca FR
• Opet пропонує додаткову фінансову вигоду
• Сенсаційна пропозиція на усі CUPRA Formentor в Україні. Вигода до 240 000 грн.
• На автомобілі Mitsubishi діє літня пропозиція з вигодою до 100 000 грн.
• В Україні діє сервісна акція на Renault «Мультимедія та комфорт»
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Історія появи українського мото- та велопрому
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.