Світовий автопром активно готується до електромобільної ери, намагаючись посилити свої позиції в протистоянні з китайським автопромом. Останній хоч і має чимало проблем, але, як-то кажуть – нам би такі проблеми. Не дивно, що все більше світових дебютів справляють саме електромобілі. Отже, що ж цікавого дебютувало на минулому тижні.
Audi Q6 e-tron
Новий Audi Q6 E-Tron нарешті представлено. Під кузовом Q6 E-Tron лежить архітектура Audi Premium Platform Electric, яку кросовер ділить разом з Porsche Macan EV. Це 800-вольтова система з двома електродвигунами зі зміщенням у бік задньої частини як за потужністю, так і за масою автомобіля. На старті буде доступно дві комплектації — звичайний Q6 та більш потужний SQ6. Обидві версиї використовують однаковий акумуляторний блок ємністю 100 кВт-год (94,9 кВт-год нетто). Пізніше з’являться версії Sportback, а також задньопривідна версія з більшим запасом ходу.
Покупці в Північній Америці отримають Q6 E-Tron потужністю 422 к.с., що на 40 к.с. більше порівняно з моделлю, яка продається в Європі. Більш спортивний SQ6 має 483 к.с. З активованим Launch Control потужність зростає до 456 к.с. у Q6 та до 510 к.с. у SQ6 для кращого прискорення. Audi Q6 може розігнатися до 100 км/год приблизно за 5,0 секунд, а для SQ6 цей час скоротиться до 4,2 с.
Запас ходу Audi Q6 E-Tron за циклом EPA складає 480 км, дані для SQ6 поки що недоступні. Але оскільки обидві модифікації використовують однакову батарею, можна з упевненістю припустити, що вона матиме трохи менший запас ходу. Точно стане відомо пізніше, коли більш потужна версія надійде в продаж. Більший інтерес викликає можливість зарядки Q6 E-Tron від 800-вольтової мережі, завдяки якій кросовер може зарядитися з 10 до 80% за 21 хвилину, підключившись до швидкого зарядного пристрою постійного струму, що видає 270 кВт.
Ціни на Audi Q6 та SQ6 E-Tron будуть оголошені ближче до осені, коли вони почнуть продаватись у нас.
Hyundai Santa Cruz
Наступного тижня стартує Нью-Йоркський автосалон 2024 року, і Hyundai приїде туди з новинками. Разом з нещодавно оновленим Tucson на світовому ринку дебютує Santa Cruz 2025 року, оновлений зі свіжим дизайном та "покращеними можливостями".
Ескіз показує пікап ззаду, з новою задньою панеллю з більшими кутовими вирізами та оздобленням, що простягається далі вгору по боках. Він виглядає досить широким, хоча пропорції, швидше за все, перебільшені.
Варто зазначити, що Hyundai Santa Cruz представлять в комплектації XRT. Дебютувавши в липні минулого року на кросовері Tucson, комплектація XRT додає виражені пластикові накладки на крила, бічні підніжки, обшивку дверей тощо. Механічно без змін: 281-сильний 2,5-літровий чотирициліндровий двигун з турбонаддувом, з'єднаний з восьмиступінчастою коробкою передач з подвійним зчепленням, що приводять в рух всі чотири колеса.
Не секрет, що Ford Maverick – єдиний конкурент Santa Cruz в цьому сегменті пікапів – впевнено випереджає його в продажах. Maverick має більш традиційну форму з доступним пакетом FX4, який додає такі функціональні елементи як протиковзкі пластини та шини підвищеної прохідності. Встановлення додаткових компонентів на Santa Cruz XRT має додати йому конкурентноздатності. І це стане відомо вже 27 березня, коли новий Santa Cruz дебютує на Нью-Йоркському автосалоні.
Infiniti QX80
Це, по суті, концепт Monograph у серійному виконанні, що простягається на 5,33 метри від носа до хвоста, з його масивним кузовом, встановленим на олдскульній рамі.
Об'ємна зовнішність означає більше простору всередині. Infiniti поки що не може поділитися конкретними цифрами, окрім 4,56 кубічних метри загального пасажирського простору. У порівнянні з попередньою моделлю за сидіннями другого ряду стало на 18% більше місця, а за третім – на 54%. Дворядна версія не пропонується.
Як і слід було очікувати, приладова панель – цифрова, з двома 14,3-дюймовими екранами, об'єднаними в один широкий дисплей, що займає більшу частину приладової панелі. Третій екран з діагоналлю 9,0 дюймів розташований в передній частині центральної консолі, нахилений догори і слугує основою для управління клімат-контролем QX80, функціями підігріву/охолодження сидінь та режимами руху.
Технологічно новинка відповідає часу. Окрім іншого, з’явилась функція Enhanced AroundView – це, по суті, вдосконалена зовнішня 360-градусна камера, яка допомагає під час паркування та у скрутних ситуаціях. Автомобільні камери показують пасажирам на передніх сидіннях, що відбувається ззаду, а також доступні через смартфон, тож ви можете поглянути на них у будь-який час.
Infiniti InTouch з вбудованим Google керує шоу. Бездротовий Apple CarPlay або Android Auto є стандартними, як і безліч систем допомоги водієві та безпеки Infiniti, які поставляються з ProPilot 1.1 Оновлення до ProPilot 2.1, і ви отримаєте вільні руки для водіння в певних ситуаціях. Також вперше з'явився опціональний дисплей головного огляду.
Пасажирам є чим зайнятись, але як щодо водія? Старий 5,6-літровий двигун V8 було замінено на 3,5-літровий V6 з подвійним турбонаддувом, який видає 450 кінських сил і 516 700 Нм крутного моменту. Це помітний приріст у порівнянні з V8, і він передає потужність або на задні колеса, або на всі чотири через 9-ступінчасту автоматичну коробку передач. Infiniti заявляє, що конструкція "кузов на рамі" має на 57% більшу бічну жорсткість порівняно зі старою моделлю, а з пневматичною підвіскою QX80 опускається на 3 см для кращої аеродинаміки на високій швидкості. При паркуванні він може опускатися на 7 см, щоб полегшити вхід і вихід.
Kia K4
Забудьте все, що ви знали про колишню Kia Forte. Тепер це зовсім інший автомобіль, принаймні візуально. Про технічні характеристики поки що нічого не повідомляється. Зате Kia поділилася зображеннями свого нового компактного седану перед його публічним дебютом 27 березня на автосалоні в Нью-Йорку.
Хоча краса може бути в очах того, хто дивиться, не можна заперечувати, що новий K4 виглядає цікаво. Ми можемо також погодитися, що старий Forte (він же Cerato) виглядає застарілим.
Зовнішній дизайн нагадує менший K3, який замінив Rio. Новий K4 здається більшим за Forte, і хоча він має рельєфний дах, це все ще седан з традиційною кришкою багажника. Ручки задніх дверей інтегровані в стійку, де чверть скла значно більша, ніж у Forte. Задні двері також здаються довшими, що свідчить про те, що K4 – більший автомобіль.
Kia K4 2025 року оснащений головним дисплеєм, великою кількістю USB-портів, розеткою на 12 В потужністю 180 Вт та кнопкою перемикання режимів руху на кермі. Цей бірюзовий колір оббивки називається Slate Green, але компактний седан також буде пропонуватися з інтер'єрами Canyon Brown, Onyx Black і Medium Gray.
Peugeot e-5008
Новий сімейний електромобіль пропонує найкращий у своєму класі запас ходу і, ймовірно, найнижчу ціну в сегменті.
Peugeot e-5008 – це перша пропозиція французького бренду в зростаючому класі електричних семимісних автомобілів. І він пропонує найкращий запас ходу в своєму сегменті та, швидше за все, найнижчу ціну.
e-5008 також буде доступний з гібридними силовими установками та, по суті, є подовженою версією Peugeot e-3008. Все, що знаходиться перед передніми сидіннями, ідентичне останньому, включаючи 21-дюймовий екран інформаційно-розважальної системи, панель управління i-Cockpit і масив з 10 кнопок швидкого доступу i-Toggle.
Однак новий 5008 на 250 мм довший та на 50 мм вищий за Peugeot 3008 і має на 150 мм довшу колісну базу. Завдяки цьому в салоні з’явилося місце для третього ряду сидінь, які підходять для підлітків, та й загалом він забезпечує приблизно стільки ж простору в салоні, як і старий 5008.
Доступний об’єм багажника зі всіма сімома піднятими сидіннями збільшився з 167 літрів у попередній моделі до 259 літрів. Зі встановленими п’ятьма сидіннями та складеним третім рядом загальний об’єм багажника 5008 становить 748 літрів – порівняно з 952 літрами у попередній моделі – включаючи 80 літрів, захованих глибоко під знімною підлогою багажника.
Лінійку силових агрегатів відкриває м’який гібридний двигун потужністю 134 к.с., який вже використовується у 3008, а після запуску на ринок до нього приєднається гібридна установка з можливістю підзарядки.
Чисто електричні варіанти також відповідають моделям e-3008, починаючи з одномоторних автомобілів потужністю 207 к.с. з акумуляторною батареєю ємністю 73 кВт-год, яка забезпечує запас ходу 500 км за циклом WLTP.
Автомобілі Long Range оснащені тим самим двигуном і більшим акумулятором на 98 кВт-год, який дозволяє проїхати близько 660 км між підзарядками. Існує також модель з двома двигунами потужністю 315 к.с. і батареєю ємністю 73 кВт-год, яка теж забезпечує запас ходу 500 км. Один з керівників компанії припустив, що 5008 буде коштувати лише трохи дорожче, ніж 3008, натякаючи на стартову ціну нижче 50 000 євро для електричних версій. Це зробило б e-5008 найдешевшим електричним семимісним автомобілем.
Volkswagen ID.Buzz GTX
Стилізований під ретро Volkswagen ID Buzz став останньою моделлю, яка отримала “підігріту” версію GTX.
ID Buzz GTX приєднається до нещодавно представлених Volkswagen ID.3 GTX та ID.7 GTX Tourer у лінійці потужних електромобілів, та буде пропонуватися як зі стандартною, так і з подовженою колісною базою.
Найпотужніший фургон усіх часів від Volkswagen, GTX використовує таку ж двомоторну повнопривідну силову установку, як й ID.7 GTX Tourer, та видає потужність 335 к.с., що майже в півтора рази більше порівняно з 201 к.с. у стандартного електромобіля ID Buzz.
Крутний момент також значно збільшився: двомоторний Buzz видає 560 Нм, що дозволяє йому розганятися з місця до 100 км/год за 6,6 секунди. Покращилась й буксирувальна здатність, потужний мікроавтобус тепер може потягнути за собою причіп масою 1800 кг, проти 1000 кг раніше.
Ємність батареї також збільшилася з 77 кВт-год до 79 кВт-год, а в довгобазовій версії використовується ще більша батарея на 86 кВт-год. Офіційний запас ходу поки що не розголошується, але GTX зможе проїхати 400 км на одному заряді.
Стандартний автомобіль можна зарядити на станції потужністю до 185 кВт, що забезпечує поповнення батареї від 10 до 80% за 25 хвилин. Більша батарея ємністю 86 кВт-год має пікову потужність 200 кВт, що дозволяє зарядитися на 10-80% менш ніж за півгодини.
Візуально ID Buzz GTX має ряд невеликих змін, які роблять його спортивнішим. Він отримав передній бампер у стилі GTX зі світлодіодними денними ходовими вогнями у формі стріли, решітку радіатора у вигляді сот та чорні глянцеві акценти. У стандартній комплектації встановлюються 19-дюймові колісні диски, а 21-дюймові колеса доступні в якості опція.
Прийом замовлень на ID Buzz GTX розпочнеться влітку цього року, а вартість “зарядженого” мікроавтобуса становитиме під $90 тисяч.
Nissan Kicks
Фірмової решітки радіатора Nissan V-Motion більше немає. Насправді, в прес-релізі Kicks немає жодної згадки про V-Motion. Однак придивіться уважніше до нового обличчя, і ви побачите залишки старої мови дизайну. Отвори на решітці радіатора нахилені всередину, завершуючись гребенем у верхній частині фальшрадиаторної решітки. Вузькі фари вгорі також нахилені вниз по внутрішніх краях. Це дуже чистий, квадратний вигляд, який продовжується назад високою прямою лінією решітки радіатора.В цілому, це зовсім інший вигляд у порівнянні з попередньою версією Kicks. Нова версія має більш вертикальний вигляд.
І справа не лише у зовнішньому вигляді. Nissan стверджує, що Kicks 2025 року стане більшим, хоча точних специфікацій поки що немає. Зі складеними задніми сидіннями ви отримуєте 850 л вантажного простору, або 1700 л зі складеними сидіннями. Nissan стверджує, що цей простір є найбільшим у своєму класі, як і кут відкривання задніх дверей.
Новий інтер'єр кардинально відрізняється завдяки парі дисплеїв для інформаційно-розважальної системи в центрі. Центральний екран має діагональ 12,3 дюймів, а в стандартній комплектації встановлюється 7-дюймовий екран.
Під усім цим ви знайдете новий 2,0-літровий чотирициліндровий двигун потужністю 141 к.с. і 190 Нм крутного моменту, що працює в парі з CVT. І вперше можна спрямувати цю потужність на всі чотири колеса за допомогою інтелектуальної системи повного приводу Nissan Intelligent All-Wheel Drive.
Які цікаві світові новинки представлені за останній тиждень
|