Скільки потрібно зарядних станцій для електрокарів в Україні: Авто новини від AUTO-Consulting - електрокар

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика 125 років успіху Renault
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: електрокар
• Bentley переглядає власну стратегію і зменшує частку електрокарів
• Як їде новий електрокар IVECO eMoovy. Перше знайомство
• IVECO представив новий електрокар IVECO eMoovy. Що це за автомобіль?
• В Україні стартують продажі електрокара за 347 тис. грн.
• В Україні в серпні продана рекордна кількість нових електрокарів
• Канада ввела на китайські електрокари 100% мито
• Штучний інтелект, 5G і ще більше електрокарів. 7 трендів і перспективних новинок в автомобільній сфері 2024-го року
• Renault почне виробництво нового доступного електрокара
• Український ринок електрокарів у 2024 році став виглядати краще серед європейських країн
• Європейський авторинок зростає за рахунок гібридів та електрокарів
Ще по електрокар...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Україна

Скільки потрібно зарядних станцій для електрокарів в Україні

ринок автомобілів | Опубліковано - 2024-01-12 08:24:43 (2696 разів прочитано)
Скільки потрібно зарядних станцій для електрокарів в Україні - електрокар
За данними AUTO-Consulting на 1 січня парк електромобілів в Україні сягнув 83363 одиниці. Фактично за рік парк електромобілів майже подвоївся. А чи встигає за такими темпами зарядна інфраструктура? На це питання нам відповіли директор мережі електрозарядних станцій Chargex, Юрій Дмитришин та комерційний директор платформи GO TO-U Богдан Рогаля.
– Щоб виконати вимогу до 2035 року перевести свій автопарк на электрику в Нідерландах вигадали, як швидко розвивати зарядну інфраструктуру. В публічному просторі були паркомісця, які уряд країни надає різним операторам, яких там було біля чотирьох. В Нідерландах землі мало і вона дорога але уряд пішов на цей крок. І досить швидко країна отримала інфраструктурне співвідношення 1 до 3. Тобто, на одну станцію припадало три електромобіля. На цій позначці державна програма припинилась але саме така пропорція дала молжливість безтурботно пересуватись країною, яка трохи більше київської області. На сьогодні в Нідерландах близько 170 тисяч зарядних станцій і немає проблем з підзарядкою взагалі, – підсумовує Юрій Дмитришин.

Скільки потрібно зарядних станцій для електрокарів в Україні - електрокар

В Україні зараз кілька тисяч зарядних станцій різної потужності, стандартів та якості, а вже має бути біля 12-15 тисяч (28 тис. по розрахунках за європейськими стандартами. Прим. Редактора), враховуючи наявний парк електромобілів. До того ж, у нас величезна частка зарядних станцій приватні, встановлені біля будинку, в гаражі чи на підземному паркінгу, що не вирішує загальної проблеми дефіциту. В Європі навпаки, зарядні станції шерять серед сусідів чи взагалі містян. Ти навіть на цьому можеш заробити, отримуючи пасивний дохід, і так швидке інфраструктура розвивається, повертаються інвестиції, підтягується законодавство.

Світовий ринок електрокарів в 2024 році зросте на 21%

Чому змагання BYD vs Tesla є таким важливим для світового автопрому

Скільки потрібно зарядних станцій для електрокарів в Україні - електрокар

У Великобританії ти можеш побудувати станцію та подати заявку на компенсацію робіт по встановленню, бо там людська праця дорожча за компоненти самої станції. В Китаї взагалі спочатку будують інфраструктуру, щоб зняти у потенційних власників електромобілів психологічний бар'єр.

А з розвинутою інфраструктурою запрацює концепція: коли машина стоїть – вона заряджається. Також збільшується щоденний пробіг на електромобілях, в порівнянні з ДВС, бо більш дешеве пересування дозволяє людині більше їздить, що важливо для економіки, інфраструктури та бізнесу.

Скільки потрібно зарядних станцій для електрокарів в Україні - електрокар

Чи вистачить потужностей енергетичної системи?
– Цікавий кейс у Швеції: там кожна зарядна станція має бути підключена до певного реєстру. При початку транзакції з будь-якої зарядної станції мережі інформація передається централізовано до місцевого аналогу ДТЕК. Там видно скільки береться потужності та створюється інтерактивна мапа споживання електроенергії в їхньому Укренерго. У нас зарядки розташовані хаотично і наш Укренерго не розуміє, де та чому збільшується споживання. У нас немає персоніфікованого онлайн обліку споживачів, бо наша зарядна інфраструктура стоїть вже після лічильників, а не як окрема система з прямими контрактами з енергетичними компаніями. В Швеції ви маєте передавати інформацію в кожній транзакції – скільки зарядилось та за який період часу на тій чи іншій локації. Це дає змогу умовному Укренерго аналізувати та приймати рішення по розподілу спожитої електроенергії. З цього реєстра на операторів зарядної інфраструктури пішла б інформація до операторів зарядної інфраструктури на кшталт “будь-ласка понизьте ампераж до ось такого-то рівня”, – ділиться досвідом Юрій.

Скільки потрібно зарядних станцій для електрокарів в Україні - електрокар

Справа в тому, що ми не можемо регулювати потужність холодильника, телевізора чи праски, бо там скільки закладено, стільки ця техніка й бере потужності. А зарядка електромобілів – це завжди конвертація змінного струму в постійний на якій можна в різний період часу відрегулювати ампераж. Тому в Швеції вам прийде повідомлення про регулювання амперажу. Тому оператори зарядної інфраструктури за концепцією Smart Grid в пікові години знижують потужність, а після, наприклад, 11-ти вечора можуть підняти до повної потужності. Таким чином людина може безтурботно користуватися станцією і на ранок завжди мати заряджений за мінімальною ціною автомобіль .

Світовий ринок електрокарів зріс на 34%. В Україні - +180%

Скільки потрібно зарядних станцій для електрокарів в Україні - електрокар

Така інформація агрегується та дає змогу більш розумно розбудовувати енергетичну мережу. Наприклад, на Троєщині в певний період часу власники електромобілів провокують збільшення напруги. Тоді б там збільшили потужність, збудували додатковий трансформатор, а навколо нього б утворилися б нові бізнеси та зростала економіка. І оператори долучилися б до вимог подібної програми, якби уряд створив подібні регуляторні програми.

В Німеччині інакше, там є щоденні ліміти, які встановлює місцевий аналог ЖЕКу, і якщо ви його перевищуєте, то вартість електроенергії подвоюється. Якщо власник зарядної станції чи компанія розуміють, що вийдуть за денний ліміт, то встановлюють маленький ампераж до опівночі, а потім після опівночі, коли починається нова доба, швидко дозаряджають підключені електромобілі, не вийшовши за денний ліміт.

Якими моделями електромобілів будуть конкурувати офіційні імпортери з китайським «сірим» імпортом

Майже половина нових автомобілів, проданих в ЄС у 2023 році, будуть електрифіковані

Скільки потрібно зарядних станцій для електрокарів в Україні - електрокар

Світлі перспективи
За словами комерційного директора GO TO-U Ukraine Богдана Рогаля, “в 2024 році ми разом з нашими партнерами плануємо значно збільшити кількість зарядних станцій потужністю 80-360 кВт, зокрема, встановлюючи великі зарядні ХАБи. Наша унікальна технологія резервування зарядних станцій вже довела свою ефективність, дозволяючи власникам електрокарів уникати черг та гарантувати зарядку на заброньований час”.

– Наша технологія є кроком вперед у розв'язанні потенційних проблем із зарядними станціями, забезпечуючи високу надійність та доступності для користувачів. Ми впевнені, що наша стратегія та інновації допоможуть уникнути будь-якого потенційного дефіциту зарядних станцій не тільки у 2024 році, але й надалі, – додає Богдан Рогаля.

Скільки потрібно зарядних станцій для електрокарів в Україні - електрокар

– Оператори Chargex мають безпрецедентний досвід, як працювати в умовах обстрілів, постійного відключення електроенергії та зв’язку, під час хакерських атак та атак дронами й ракетами. Оператори багато чого навчились за останні роки, залишилось питання за урядовцями, в тому числі, щоб створити національний роумінг. Тоді й держава від цього виграє, адже це краще ніж створювати хаотичну інфраструктуру, а потім думати, що ж робити при збільшенні електромобілів. Навіть в заможній Каліфорнії сталася криза через раптове збільшення тих же Тесл, – каже співзасновник мережі електрозарядних станцій Chargex.

Скільки потрібно зарядних станцій для електрокарів в Україні - електрокар

– Ми могли б привезти в Україну інвесторів які б вкладали мільйони доларів в нашу інфраструктуру. Але їм потрібна впевненість в захисті інвестицій, щоб не вкрали кабель чи не змінились завтра договори сервітутів (право користування землею, яке забезпечує іншому землекористувачеві можливість користування нею з певними обмеженнями, встановленими законом або договором) чи інфраструктурне законодавство. Бо немає гарантій перш за все з боку держави. Нам просто треба подивитись на країни, де проведено вдалий розвиток зарядної інфраструктури, та скопіювати їх досвід і навіть зробити краще, – підкреслює Юрій Дмитришин.

Скільки потрібно зарядних станцій для електрокарів в Україні - електрокар

В тих же Нідерландах кожна людина може мати пасивний прибуток від власної зарядної станції на парковці. Навіть податок від доходу списується автоматично, а людина ще й сприяє розвитку зарядної інфраструктури. І у нас все для цього є, адже наші електростанції генерують достатньо електроенергії, якої стане ще більше після повернення Запорізької АЕС. Кому ще, як не українцям, потрібно ставати енерго-незалежними?

Як розвивалася мережа зарядних станцій в Україні. Підсумки 2023 року

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Україна Всі новини по темі ринок автомобілів


Цікаве по темі...
• Ринок вживаних авто в Україні почав гальмувати через зміну законодавства
• Toyota Prius побив світовий рекорд Гіннесса
• НГУ отримала перші 60 автомобілів Renault Duster, профінансованих Нідерландами
• Новий водневий Renault Master H2-Tech матиме 700 км запас ходу та зарядку за 5 хвилин
• Renault представила фургон для доставки майбутнього
• В Україні почнуть випускати броньовані пікапи
• Перші плагін-гібриди Audi Q7/Q8 TFSI e quattro вже в Україні та доступні для замовлення
• У 2025 році на український ринок вийде 7-містний кросовер від Volkswagen
• Лімітована спецверсія нового універсала Audi RS 6 Avant GT уже в продажу в Україні
• Українська співачка передала ще 20 автомобілів для військових
• Повністю електричний PEUGEOT E-2008 вже прямує в Україну
• В Україні продемонстрували найпотужніший BMW i7 з прискоренням до 100 км/год за 3,7 с
• Mitsubishi оновила Outlander PHEV. Що змінилося?
• Нові PEUGEOT E-3008 та E-5008 пропонують найкращі показники автономності в класі SUV
• Головні прем’єри Парижського автосалону. Бал реінкарнацій
Головні новини
• В салонах GM GROUP вже доступна для замовлення нова Toyota Camry 2024
• Стали відомі українські автовиробники, продукція яких буде підпадати під 15% компенсації
• Українські енергетики продовжують купувати автовишки на базі IVECO Daily
• В Україні стартувала сервісна акція на аксесуари Renault для транспортування та безпеки
• Європейський авторинок продовжує спадати
• Сенсаційна пропозиція на усі CUPRA Formentor зі складу в Україні з вигодою у ціні до 240 000 грн.*
• Регіональні сервісні центри трьох регіонів почали працювати в новому форматі
• Завод АЛЬФАТЕКС пропонує цікаві моделі спецтехніки для комунальних підприємств
• Депутати готують зміни в законодавстві, щоб запобігти шахрайским схемам при публічних закупівлях
• Головний завод Renault Trucks святкує 60-річчя
• MICHELIN Alpin 7 - шина що робить зиму комфортнішою
• Jeep® і The North Face створили повнопривідний Jeep Avenger 4xe Edition
• Mazda представила новий повнорозмірний пікап Mazda BT-50
• Процедура складання іспитів для отримання посвідчення водія ускладнюється
• Міноборони допустило до експлуатації український багі «Варан»
• Renault Trucks починає продажі вантажівок 2025 модельного року
• Яким буде наступнє покоління автомобілів від BMW. Погляд з Парижу
• Оновлений Honda HR-V вже доступний в Україні
• Усі подробиці про новий гіперкар Ferrari F80: 1200 к.с. та 2,15 с до "сотні"
• Scania поставила аграрному холдингу велику партію зерновозів
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років
Колекційна мото- вело- ЗАЛА

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Книга по історії появи мотовиробництв в Україні
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• Відбулася ще одна велика купівля мережі АЗС в Україні
• У Києві завершують експлуатацію автобусів ЛАЗ
• "Перекупи" знайшли рішення, як обійти великі податки при продажі авто
• В Україні створили прототип автомобіля-амфібії для заміни ТПК ЛуАЗ-967
• Ринок вживаних авто в Україні почав гальмувати через зміну законодавства
• Іспанія передала Україні партію бронеавтомобілів VAMTAC
• ЗСУ отримали перші легкі бронеавто українського виробництва
• НГУ отримала перші 60 автомобілів Renault Duster, профінансованих Нідерландами
• Кабмін змінив процедуру купівлі-продажу вживаних авто
• Новий водневий Renault Master H2-Tech матиме 700 км запас ходу та зарядку за 5 хвилин
• В Україні побудують завод з виробництва бронеавтомобилей Roshel
• Уряд закрив шпарину у законодавстві, яка давала змогу мінімізувати податки з продажу авто
• В Україні створили повноприводну універсальну дорожну машину на шасі IVECO T-Way 4x4
• В Україні почнуть випускати броньовані пікапи
• Перші плагін-гібриди Audi Q7/Q8 TFSI e quattro вже в Україні та доступні для замовлення
Акції у дилерів...
• В Україні стартувала сервісна акція на аксесуари Renault для транспортування та безпеки
• Сенсаційна пропозиція на усі CUPRA Formentor зі складу в Україні з вигодою у ціні до 240 000 грн.*
• Твій перший новий автомобіль: SEAT Arona доступний від 299₴ на день
• BMW 320d xDrive тепер доступний за вигідною ціною
• У мережі СТО АІС стартує осінньо-зимова акція «Підготуй автомобіль до зими»
• В Україні діє спеціальна пропозиція на самоскиди Scania
• В мережі Renault в Україні стартувала сервісна акція «Осіння діагностика»
• Акція для власників Bosch KTS: оновлюємо діагностику через трейд-ін
• Вигідна пропозиція та подарунки від «Автокомпоненти Автек» та ТМ Opet
• SEAT Arona тепер доступний від 299 грн. на день
• В Україні діє спеціальна пропозиція на SEAT Ateca FR
• Opet пропонує додаткову фінансову вигоду
• Сенсаційна пропозиція на усі CUPRA Formentor в Україні. Вигода до 240 000 грн.
• На автомобілі Mitsubishi діє літня пропозиція з вигодою до 100 000 грн.
• В Україні діє сервісна акція на Renault «Мультимедія та комфорт»
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Історія появи українського мото- та велопрому
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.