За опитуванням споживачі, одним з найбільших бар'єрів для входу на ринок електромобілів є запас ходу. Потенційна тривога щодо запасу ходу при покупці електромобіля посилюється тим фактом, що оцінки є лише оцінками, і багато хто виявив, що їхні електромобілі часто пропонують менший реальний запас ходу, ніж заявлено в рекламі. |
В Consumer Reports (CR), щомісячний журнал некомерційної організації "Consumers Union", США, вирішили оцінити запас ходу свого тестового парку електромобілів і подивитися, як далеко може проїхати кожен з них. Команда тестувала електромобілі з США, Кореї, Японії та Німеччини, і найкращі (та найгірші) результати можуть вас здивувати.
Хоча CR розбиває свої результати дуже докладно, їх умовно розділили на три категорії:
● Гарні: електромобілі, які перевершили свої показники (на 30 км краще, ніж заявлено, або більше);
● Погані: які не перевершили (на 30 км або гірше, ніж очікувалося);
● Точні: які майже точно вказали заявлений запас ходу.
Світові продажі електромобілів зросли на 34%
Які нові електрокари з’являться наступного року в салонах офіційних дилерів
Гарні
BMW та Mercedes показали відмінні результати, слід віддати належне Ford і Rivian за те, що вони не відстають від преміальних європейських брендів. Особливо це стосується більш доступного Mach-E, який доводить, що не обов'язково витрачати великі гроші на хороший електромобіль.
BMW i4 M50
BMW iX xDrive50
Ford Mustang Mach-E Premium AWD Extended Range
Mercedes-Benz EQE 350 4Matic
Mercedes-Benz EQE SUV 350 4Matic
Mercedes-Benz EQS 580 4Matic
Mercedes-Benz EQS SUV 450 4Matic
Rivian R1T
Погані
Цей список напрочуд короткий, але в ньому є кілька гучних імен. Ford, безумовно, не зрадіє, побачивши тут F-150 Lightning. Що стосується Lucid та Tesla, що ж...
Ford F-150 Lightning Lariat Extended Range
Lucid Air Touring
Tesla Model S Long Range
Точні
Багато з автомобілів, які тестували в Consumer Reports, були настільки близькими до своїх оцінок, що можна було б сказати, що вони влучили в ціль. І Genesis GV60 Advanced, і Kia EV6 Wind перевершили свої оцінки всього на 5 км; інші, такі як Ioniq 6 SEL AWD, не дотягнули лише на кілька кілометрів. Проте всі були в межах 30 км від встановленого діапазону, що є досить непоганим результатом для реальних умов.
Audi Q4 E-Tron Premium Plus
Genesis Electrified GV70 Advanced
Genesis GV60 Advanced
Hyundai Ioniq 5 SEL AWD
Hyundai Ioniq 6 SEL AWD
Kia EV6 Wind AWD
Kia Niro EV Wind AWD
Lexus RZ 450e Premium
Nissan Ariya Platinum+ AWD
Subaru Solterra Limited
Volkswagen ID.4 Pro S AWD
Електромобілі зайняли рекордну частку українського авторинку і вперше перевершили дизельні ДВС
|