На Toyota Kenshiki Forum японці показали робочий пікап Toyota Hilux на водневих паливних елементах із запасом ходу 585 км і характеристиками, ідентичними дизельній версії. Його доля зараз вирішується враховуючи перспективи експлуатації та ринкового попиту. А ось гібридний пікап точно з’явиться!
У новому варіанті силової установки до 2,8-літрового чотирициліндрового дизельного двигуна Hilux додається інтегрований в стартер-генератор, а електроенергія подається від 48-вольтової батареї під заднім сидінням вагою всього 7,6 кг, яка заряджається при накаті та гальмуванні.
Система може забезпечити додаткові 16 к.с. і 65 Нм при прискоренні. Toyota не повідомила, як це вплине на час розгону Hilux від 0 до 100 км/год, який становить 10,7 секунди, але навряд чи це дасть відчутний приріст динаміки.
Натомість Toyota наголошує на прогнозованому підвищенні ефективності на 5% порівняно з неелектрифікованим дизельним двигуном, чому також сприяє вдосконалена система "стоп-старт", яка довше утримує двигун у вимкненому стані під час зупинки.
Цифри не розголошуються, але, виходячи з сертифікованої WLTP витрати палива пікапа на чистому дизельному паливі в 8 л/100 км, новий MHEV повинен мати витрату палива близько 7,6 л/100 км. Обороти холостого ходу також були знижені з 720 до 600 об/хв.
Гібридна система також забезпечує "більш комфортну їзду в трафіку", як стверджує Toyota, завдяки більш швидкому реагуванню на дросельну заслінку та тихішому запуску.
Цікаво, що за інформацією компанії, гібридний компонент покращує позашляхові якості пікапа: система рекуперативного гальмування покращує стійкість на крутих спусках, а електрична допомога забезпечує більш плавне прискорення на важкій місцевості.
Особлива увага була приділена водонепроникності нових електричних компонентів, тому Hilux Hybrid все ще може пересуватися вбрід на глибині до 700 мм. Вантажопідйомність не змінилася: корисне навантаження становить 1000 кг, а буксирувальна здатність – 3500 кг.
Ціни будуть оголошені ближче до дати запуску Hilux Hybrid в середині 2024 року, але, безсумнівно, він буде коштувати трохи дорожче, ніж існуюча версія.
В Україні гібридний пікап навряд чи буде конкурентноздатним. А звичайний дизельний Toyota Hilux 2.4 D-4D у офіційних дилерів коштує від 1 409 990 грн.
Яким буде універсальний пікап Toyota Hilux майбутнього
|