Акумулятор старого Toyota Prius може бути використаний у новому електричному Crown Signia. Розширюючи існуюче партнерство, Toyota тепер буде закуповувати катодну та анодну мідну фольгу у Redwood, для потреб власного майбутнього виробництва автомобільних акумуляторів.
Японський виробник очікує зростання своїх потреб у переробці автомобільних акумуляторів, особливо з огляду на те, що все більше його електрифікованих автомобілів, включаючи моделі Prius першого покоління, були представлені понад 20 років тому, наближаються до кінця свого життєвого циклу. Оскільки значна частина автопарку Toyota знаходиться в Каліфорнії, багато з цих автомобілів можуть опинитися на переробному заводі в Редвуді, штат Невада. Очікується, що завдяки співпраці в найближчі роки партнерам вдасться переробити близько 5 млн. автомобілів.
Toyota прагне досягти вуглецевої нейтральності до 2035 року і поширити цей статус на свої транспортні засоби до 2050 року. Частиною цього плану є використання перероблених матеріалів у майбутньому виробництві акумуляторів на заводі Toyota Battery Manufacturing, North Carolina (TBMNC), який має запрацювати у 2025 році.
Redwood Materials розширює свій завод у Північній Неваді та планує переробляти, очищати та виробляти матеріали для акумуляторів, орієнтуючись на річний обсяг виробництва в 100 ГВт-год. Redwood постачатиме матеріали з мінімум 20% переробленого нікелю, 20% переробленого літію та 50% переробленого кобальту для виробництва катодів, а також перероблену мідь для анодної мідної фольги.
Toyota готує нову революційну автоматичну КПП
|