Вперше фургон Opel Vivaro отримав нову фірмову характерну передню панель Opel Vizor, яка поєднує сучасні LED-фари (опція). Крім того, Новий Opel Vivaro може істотно полегшити життя та роботу водія – завдяки наявності 18 сучасних систем допомоги, включаючи Dynamic Surround Vision. Таким чином, нові технології роблять кожну подорож ще більш безпечною та приємною.
Новий Opel Vivaro також пропонує і новий салон: інформаційно-розважальні системи на основі платформи Snapdragon® Cockpit від Qualcomm Technologies, два 10-дюймових дисплеї, бездротове підключення смартфонів, численні можливості налаштування додаткових функцій.
З новим Opel Vivaro, Бренд продовжує свій активний розвиток у напрямку електрифікації, пропонуючи покупцям більш сучасні та екологічні електричні версії, що вирізняються збільшеним запасом пробігу на одному повному заряді акумулятора – до 350 кілометрів (відповідно до WLTP). Також електрична версія фургону готова запропонувати унікальне рішення для свого сегменту – блок e-Power Take-off Unit, який можна використовувати для живлення інших електричних споживачів від тягової батареї Opel Vivaro Electric.
Звісно, в гамі фургону Opel Vivaro залишились перевірені часом та високоефективні турбодизельні двигуни. Нарешті, Новий Opel Vivaro також буде доступний у версії HYDROGEN – тобто, з водневими енергетичними елементами. Таким чином, кожен бізнес, компанія, покупець може обрати тип силового агрегату, який йому подобається та найкраще підходить для умов використання.
Стильний, електрифікований, практичний – це все про Новий Opel Vivaro
Дуже універсальний та практичний у щоденному використанні, Новий Opel Vivaro тепер також став ще й більш привабливим. Бестселер Бренду в сегменті комерційних автомобілів вперше для себе отримує нове фірмове «обличчя» Opel Vizor. Суцільна пласка панель плавно простягається через передню частину автомобіля, поєднуючи фари та виступаючи основою центрально-розміщеного логотипу-блискавки «Opel Blitz».
Важливі зміни відбулись не лише у ззовні кузова, але й всередині. Так, електричний фургон Opel Vivaro Electric доступний з двома акумуляторами на вибір покупців: ємністю 50 кВт-год або 75 кВт-год. Й завдяки комплексним удосконаленням вдалось збільшити автономність Нового Opel Vivaro Electric з акумулятором ємністю 75 кВт-год – тепер він може подолати до 350 кілометрів (WLTP) на одному повному заряді акумулятора.
Для забезпечення ще більшої ефективності використання енергії під час руху, Новий Opel Vivaro Electric має систему рекуперативного гальмування. Причому інтенсивність рекуперації регулюється на трьох рівнях за допомогою пелюстків-перемикачів під кермом.
Електромобіль можна швидко зарядити від різноманітних джерел змінного струму за допомогою бортового зарядного пристрою потужністю до 11 кВт (залежить від ринку продажів). На станціях «швидкої зарядки» з постійним струмом потужністю до 100 кВт потрібно лише близько 38 хвилин для зарядки батареї на 50 кВт-год та близько 45 хвилин для зарядки батареї на 75 кВт-год (заряджання в межах 5-80% від повної ємності акумуляторної батареї).
Новий Opel Vivaro Electric оснащено електромотором потужністю 100 кВт (136 к.с.) та з максимальним крутним моментом у 260 Нм, що доступний з першої миті натискання на педаль акселератора. Тож електричний фургон може швидко прискорюватись та набирати максимальну швидкість 130 км/год. Залежно від власних вподобань та необхідних умов руху, водій може обирати між трьома режимами керування: Normal, Eco, Power.
Абсолютно новим є можливість використання тягової батареї електричного фургону Opel Vivaro Electric як джерела живлення для інших споживачів/електромобілів. Спеціальний модуль e Power Take-off Unit (працює з напругою 400 В) легко підключається до електромобіля та готовий віддавати енергію. Таким чином, на випадок локального знеструмлення вже більше не потрібні батарея-накопичувач або бензиновий/дизельний електрогенератор.
Також варто відзначити, що завдяки висоті кузова близько 1,90 метра Новий Opel Vivaro Electric може вільно заїздити на підземні паркінги. А завдяки продуманій конструкції та розташуванню батареї в нижній частині кузова, фургон все також пропонує максимальну практичність та універсальність з точки зору використання корисного простору – жодних компромісів через електропривод!
Для тих, хто хоче пересуватись без викидів вихлопних газів та заправлятись якомога швидше, Бренд Opel у найближчому майбутньому запропонує Новий Opel Vivaro HYDROGEN. Цей фургон оснащено блоком водневих енергетичних елементів, завдяки чому він має автономний запас ходу понад 400 км (WLTP) та може заправлятись воднем всього за кілька хвилин – і знову вирушати в дорогу.
Нарешті, звісно Новий Opel Vіvaro буде доступний також з традиційними та перевіреними часом дизельними двигунами внутрішнього згорання. Лінійка включає в себе кілька високоефективних турбодизелів потужністю від 120 к.с. до 177 к.с. – клієнт може обрати будь-який варіант відповідно до власних задач та умов роботи.
Лінійка варіантів кузова така ж широка, як і лінійка різноманітних силових агрегатів. Новий Opel Vivaro доступний у двох варіантах довжини кузова (стандартний 4,98 м або подовжений 5,33 м); у вигляді суцільнометалевого фургона, вантажопасажирської версії CREW CAB, або у вигляді виконання «шасі-кабіна» з платформою для створення індивідуальної надбудови. Залежно від версії, Новий Opel Vivaro готовий запропонувати корисний об’єм до 6,6 кубічних метрів та вантажопідйомність до 1,4 тонни.
Наче легковий автомобіль: Новий Opel Vivaro отримав новий «цифровий» салон
Новий Opel Vivaro максимально приваблює водія та пасажирів завдяки покращеній ергономіці, стилю та комфорту салону – наче у легковому автомобілі.
Усе завдяки новій мультимедійній інформаційно-розважальній системам з кольоровим 10-дюймовим дисплеєм та новій повністю цифровій 10-дюймовій панелі приладів. Поєднання двох 10-дюймових дисплеїв зустрічається вперше в легких комерційних автомобілях Бренду Opel.
Та навіть більше: Новий Opel Vivaro пропонує інтегровану платформу Snapdragon Cockpit від Qualcomm Technologies, завдяки чому вдалось забезпечити найсучаснішу графіку, мультимедійні та комп’ютеризовані можливості. Нарешті, також передбачені можливості бездротової зарядки смартфонів та їх бездротового підключення за протоколами Apple CarPlay або Android Auto до мультимедійної системи Нового Opel Vіvaro (для сумісних моделей смартфонів).
Новий Opel Vivaro готовий запропонувати до 18 сучасних систем допомоги водію, що роблять кожну поїздку більш легкою та безпечною. Окремо варто відзначити нову систему Dynamic Surround Vision, що складається з двох камер: одна розташована над задніми дверцятами, друга знаходиться під боковим зовнішнім дзеркалом з боку пасажира. Зображення з цих камер передається на дисплей, вмонтований у новому «цифровому» дзеркалі заднього огляду: зображення з задньої камери передається постійно, зображення з бокової камери передається за умови вмикання відповідного вказівника повороту. У порівнянні зі звичайними дзеркалами, така система камер забезпечує кращий огляд та дозволяє водію здійснювати необхідні маневри більш безпечно.
Новий Opel Vivaro також може бути оснащено: системою попередження про лобове зіткнення з функцією екстреного гальмування, інтелектуальним круїз-контролем, системою підтримки смуги руху, попередженням про сонливість водія, контролем стійкості під час руху з причепом та іншими електронними «помічниками». Крім того, віднині для Нового Opel Vivaro у якості опції доступний адаптивний круїз-контроль із функцією повної зупинки.
Навіть у дрібницях, салон Нового Opel Vivaro став краще. Так, на передній панелі було збільшено кількість поличок та ніш для дрібних повсякденних речей, що полегшує їх розміщення та зберігання. Це робить Новий Opel Vivaro ще більш зручним та комфортним фургоном для щоденної ефективної роботи.
Таким чином, Новий Opel Vivaro пропонує комфорт та ходові якості майже на рівні легкових автомобілів, завдяки чому щоденні подорожі за кермом будуть більш приємними й розслаблюючими. А поки ми всі очікуємо на появу Нового Opel Vіvaro в Україні, пропонуємо ознайомитись з актуальною моделлю та переглянути версії, що вже зараз присутні на складах українських дилерів Opel.
|