Як з'ясував Reuters, Mercedes-Benz отримав від KBA документ, згідно з яким автовиробник використовує програмні рішення для заниження реальних показників шкідливих викидів дизельних моторів, які нібито відповідають екологічному стандарту Євро-6. Згадуються три рішення, щонайменше два з яких втручаються в роботу двигуна під час тестів залежно від певних температурних параметрів. Mercedes-Benz зі свого боку заявив, що надає підтримку в розслідуванні KBA і вже розробив оновлення програмного забезпечення, яке має вирішити проблему.
Це вже не вперше, коли до дизельного E-Class виникають претензії. Ще в 2021 році Mercedes-Benz звинувачували в установці шахрайського ПЗ, причому тоді йшлося про вісім програм, що зменшують обсяг реагенту AdBlue, що впорскується, необхідного для нейтралізації оксидів азоту.
|