Тест-драйв Peugeot 308 GT Line: новий вимір сімейного авто
тест-драйви | Опубліковано - 2023-09-08 19:07:03 (12166 разів прочитано)
Stellantis Ukraine продовжує радувати цього року новинками. Не встигли ми поїздити на новенькій Opel Astra, як на українському ринку з’явилося нове покоління Peugeot 308. Це «левеня» побудовано на тій же платформі EMP2 V3, що й нова Astra, та ще й мав той же самий дизельний двигун 1,5 BluHDi 130 к.с. і взутий в такі ж самі шини Continental 205/60R16. Ми гадали, що й їхати Peugeot 308 буде однаково, але…на справді все виявилося зовсім не так. Новенький Peugeot 308 дуже сильно відрізняється від співплатформених авто, а чим саме – з’ясувалося у ході тест-драйву.
Але спочатку поглянемо на новенький Peugeot 308 ззовні. Вау! Який він став крутий! Як йому пасує цей модний зелений колір, за який, до речі, доплачувати не потрібно, як у інших брендів. А як змінив сприйняття автомобіля новенький логотип Peugeot, який вперше з’явився саме на цієї моделі.
Таке відчуття, що над дизайном цього Peugeot 308 працювали дизайнери Lamborghini після роботи, бо виглядає він дуже стильно. Скажу більше, що у такому дизайні та з новим логотипом Peugeot на вулицях не завжди впізнають і обертаються йому вслід. Це – перша ознака того, що дизайнерам вдалося створити новий коштовний вигляд авто. Мене навіть перепитували: А що це за авто? – не вірячи, що так тепер виглядає звичайнісінький Peugeot.
Інше питання, що найкращі часи хєтчбеків С-класу вже у минулому і навіть такому стильному Peugeot 308 не вдасться змінити цей тренд. Але він точно спробує.
Відео-огляд нового Peugeot 308:
Так, Peugeot 308 має багато переваг. Наприклад, він переважає багатьох конкурентів за довжиною колісної бази 2675 мм, він додав у довжину +11 мм (4367 мм), та має більший об’єм багажника (384 л), ніж у VW Golf. У салоні ці переваги виливаються у додатковий простір і комфорт.
Інтер’єр Peugeot 308 – це взагалі окремі відчуття. Зізнаюся, що після Opel Astra чогось особливого від Peugeot 308 я не очікував. І даремно. У Peugeot 308 всередині зовсім інший рівень. Ніби потрапляєш не в середньостатистичний хетчбек, а у якийсь преміальний спорткар. Цифровий кластер i-Cocpit з 10-дюймовим монітором, цифрова панель приладів, преміальні матеріали у оздобленні. У нашій комплектації GT Line навіть шкіра Nappa йде на оздоблення сидінь. А ще ця зелена стрічка, якою прошиті сидіння та кермо – це майже як у Lamborghini. І приємні на дотик матеріали всюди і ніякого твердого пластику. Це в перший раз, коли Peugeot всередині виглядає не те що на рівні, а навіть крутіше, ніж деякі преміальні авто. Це – зовсім новий рівень. До речі, в середині Opel Astra такого відчуття не було.
Крім того, графіка у мультимедія також інша: чітка, яскрава, є можливість обрати різне забарвлення підсвітки салону. А які комфортні сидіння! І вони також були розроблені Німецьким інститутом ортопедів (AGR), та ще й порадують масажем по дорозі додому з роботи.
Перелік приємних сюрпризів від Peugeot можна продовжувати ще довго. Є тут і бездротова зарядка для телефонів, і ціла низка USB, а HiFi аудіосистему Focal з 6 динаміками потужністю 690 Вт можна дозамовити. Однак шанувальникам гарного звуку доведеться Їздити без запасного колеса і докатки, бо у багажнику на їх місці розташують сабвуфер.
Єдине, що трохи затмарює відчуття – це необхідність опускати низько кермо, бо із-за скошених форм воно трохи перекриває прилади. Спочатку - це не звично, але згодом звикаєш.
Заднім пасажирам теж непогано, але багато простору для них не помітили, хоча й додалися міліметри за рахунок подовження колісної бази.
Наш Peugeot 308 був укомплектований дизельним двигуном 1,5 BluHDi 130 к.с., який видає цілих 300 Нм моменту і працює у поєднанні з 8-ступеневим «автоматом». Крім того, є ще можливість обрати режими : «Спорт», «Normal» або «Еко», в яких характер авто суттєво міняється. У міському трафіку Peugeot 308 дарує потужний розгін, який створює враження цілком динамічного авто. Але на трасі все трохи інакше: після 100-120 км\год, розгін вже не такий бодрий і дається в знаки пік крутного моменту на низах. Взагалі розгін до 100 км\год займе у Peugeot 308 з цим двигуном 12 с. Але по відчуттям, по комфорту управління тягою, відчувається значно меншим. І їде Peugeot 308 дуже стабільно, зглажуючи дрібні дефекти дорожного покриття. Поведінка у поворотах цілком прогнозована, хоча вимагати від нього характер спорткару не потрібно. Високопрофільні шини Continental 205/60R16 не тільки додають Peugeot 308 комфорту, але ще й трохи підняли кліренс. За тиждень поїздок містом, нам його завжди вистачало.
А що ж у підсумку? Peugeot 308 залишив дуже хороші враження. Він сучасний, стильний, комфортний та економічний. Цілком реально вкладатися у витрату пального на рівні 4,5-5 л\100 км по місту, а якщо ні в чому себе не обмежувати, то вийде 5,8 л\100 км. При максимально широкій комплектації, з матричними LED-фарами, шкіряним салоном Nappa та довгим списком електронних асистентів і систем, Peugeot 308 GT Line обійдеться у 1 146 327 грн. Існує і більш простіша комплектація Allure за 1 047 270 грн. з тим же двигуном. Але на нашу думку, покупцям Peugeot 308 краще обрати саме виконання GT Line, яке виглядає в середині просто неперевершено, та ще й порадує адаптивним круїз-контролем з функцією повної зупинки "Stop&Go", системою попередження про зіткнення та екстреного гальмування у міському циклі руху "Advanced Emergency Braking System". Це корисні помічники, які точно окупляться в умовах інтенсивного трафіку.
А ще Peugeot 308 гарантує увагу. На Ваш автомобіль будуть озиратися, а у потоці він теж заворожує. І виглядає він точно на ці кошти.
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.