За словами Найєма, перші платні дороги планують зробити у п’яти областях України: Дніпропетровській, Київській, Львівській, Одеській та Полтавській.
Нині готують ТЕО для зазначених областей коштом бюджетних коштів, пояснив голова Держагентства відновлення.
"Ми почали роботу над цим проектом ще до повномасштабного вторгнення. Законопроект, який надає нам можливість реалізувати це, вже зареєстровано", — сказав Найєм.
Він також зазначив, що реалізацію проекту планують розпочати відразу після знаходження партнерів, причому європейські компанії вже проявили інтерес.
В Європі платні дороги відрізняються від безкоштовних якістю дорожного покриття та дорожнім рухом в цілому. На цих автострадах відсутні світлофори, ліві повороти, а між шосе встановлюється захисний бар’єр. Це забезпечує швидший рух, порівняно зі звичайними дорогами.
Практика приватних доріг застосовується у багатьох європейських країнах: Англії, Греції, Данії, Ірландії, Іспанії, Італії, Македонії, Нідерландах, Норвегії, Польщі, Португалії, Сербії, Франції, Хорватії та Швеції.
В Україні підрахували штрафи за перегруз за останні півроку
|