Як і вантажний Transit Custom, пасажирський Tourneo Custom побудований на новій платформі із незалежною задньою підвіскою. У гаму двигунів входять дизелі EcoBlue потужністю 136, 150 та 170 кінських сил, а також гібридна силова установка із зарядкою від мережі. У ній працюючий за циклом Аткінсона «атмосферник» 2.5 поєднується з електромотором та батареєю ємністю 11,8 кіловат-години. Без запуску ДВС такий Вен проїжджає 50 кілометрів.
Вперше на Tourneo Custom з'явився повний привід. Його можна замовити тільки для дизельних машин (136 або 170 к.с.), оснащених восьмидіапазонним автоматом. Молодші модифікації пропонуються з шестиступінчастою «механікою», і їм доступний лише опціональний диференціал підвищеного тертя, що покращує тягові можливості на слизькій дорозі та легкому бездоріжжі.
Також Tourneo Custom буде повністю електрична версія, аналогічна E-Transit Custom.
У 400-вольтовій батареї використовуються комірки-пакетики від F-150 Lightning. Всього доступні 74 кіловат-години, які можна заповнити через бортовий пристрій (11 кВт) або термінал постійного струму (125 кВт).
Віддача електромотора на E-Tourneo Custom складає 217 кінських сил і 415 Нм моменту, що крутить. Паспортна дальність ходу – 370 кілометрів. За ідеєю електрокар здатний замінити дизельний вен, щоправда, маса причепа, що буксирується, у нього нижче: 2000 кілограмів проти 2500 у паливних машин.
Модель запропонують у двох варіантах довжини колісної бази та з трьома рядами сидінь. У E-Tourneo Custom салон розрахований на вісім, у гібрид та дизельні вени помістяться дев'ять осіб. |