Чому клієнти купують електрокари. Результати дослідення
ринок автомобілів | Опубліковано - 2022-08-09 07:33:58 (5231 разів прочитано)
Більшість виробників електрокарів у своїх рекламних кампаніях наголошують на екологічності та турботі про навколишнє середовище. Однак, як показало нещодавнє дослідження, більшість купують електромобілі не з любові до планети: у 55% випадків клієнтів приваблюють інші переваги «батарейних» машин. Слід врахувати, що опитування проводилося американським офісом Polestar лише у США. Можливо, за межами країни результати виявились би іншими.
Турбота про екологію виявилася важливішою для молодих покупців, ніж для літніх людей, зазначають у Polestar за підсумками опитування. Для 12% респондентів віком від 18 до 24 років головним чинником при покупці електрокара виявився імідж. Ця ж причина стала визначальною лише для 6% міленіалів (25-41 рік) та для 4% водіїв віком від 57 до 74 років.
Молодь також відкрито ставиться до нових брендів: 57% міленіалів відзначили, що готові довіритися молодому виробнику електромобілів. Серед літніх водіїв таких виявилося лише 28%. Загалом же лише 46% готові пересісти на машину марки, що нещодавно вийшла на ринок.
Економічність електрокарів, порівняно з автомобілями з ДВС, відзначили 48% респондентів. Для ще 30% визначальним фактором виявилася продуктивність силової установки. При цьому понад половини опитаних бояться, що в їхньому місті не вистачить зарядних станцій, щоб без проблем проїжджати потрібними маршрутами.
Зрештою, відразу 40% похвалили електрокари за технологічність та зручний інтерфейс мультимедійної системи — у Polestar вона працює на базі Android.
Інше опитування, проведене на тлі паливної кризи в США, показало, що чверть автовласників пересіли б на електрокар через надто дорогий бензин. Зупиняє їхню відмінність від покупки як недостатньо розвинена інфраструктура, і ціни самих електромобілів.
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.