Подушка безпеки у разі зіткнення відіграватиме роль початкового поглинача енергії удару, а другорядним стане тверда частина шолома, що опинилася під нею. Така конструкція значно підвищить безпеку, особливо за прямих ударів.
За даними Autoliv, кількість тяжких травм, отриманих велосипедистами у Швеції, за останнє десятиліття зросла на 24% . Щодо летальних випадків, то 60 відсотків з них пов'язані з травмами голови.
Подробиць про принцип роботи нового шолома компанії-розробники поки що не розкривають. Ймовірно, принцип спрацьовування схожий на автомобільні ейрбеги: пристрій обладнано датчиками, що фіксують удари і різкі рухи, і дають сигнал до розкриття захисної подушки. Autoliv та POC вже побудували прототипи шоломів та провели перші краш-тести.
|