Він сказав, що Європа є одним із ключових стратегічних ринків для Great Wall, додавши, що компанія має великі плани щодо регіону. GW почала роботу з вибору місця для заводу там, передбачаючи повний потенціал від виробництва до продажу.
Great Wall розмірковує над тим, чи розташувати свій перший європейський завод у Німеччині, Угорщині чи Чехії, сказав Xiangjun Meng, президент європейських операцій компанії, дочірньому виданню Automotive News Europe Automobilwoche у травні.
Great Wall продає бренд Ora та преміальний бренд Wey на окремих європейських ринках, включаючи Німеччину, де до вересня було продано 3393 нових автомобіля, згідно з даними KBA Motor Authority.
Однак. у GW занепокоєні антисубцидійним розслідуванням, яке зараз проводить Євросоюз стосовно електромобілів з Китаю. Брюссель розпочав розслідування, щоб вирішити, чи встановлювати більш високі тарифні бар’єри проти того, що президент Європейської комісії Урсула фон дер Ляєн назвала потоком дешевшого імпорту електромобілів з Китаю, який отримує вигоду від державних субсидій.
Він перевіряє електромобілі, які експортуються до Європи з Китаю як від китайських виробників, так і від іноземних автовиробників , таких як Tesla, BMW і Renault. |