ринок автомобілів | Опубліковано - 2023-07-25 15:02:46 (3861 разів прочитано)
Ми звикли сприймати ЗАЗ-1102 "Таврію" слабеньким автомобілем, але була у цього авто така версія, яка була здатна змагатися з надпотужнішими ралійними авто. І сьогодні AUTO-Consulting розповість саме про неї.
У 1986 році у Талліні (Естонія) місцева спортивна команда вирішила створити ралійний болід ЗАЗ-1102 ERF-Mobile, який би був конкурентом відомої тоді Lada EVA потужністю 300 к.с., яку виготовив вільнюський завод VFTS.
Але оскільки у Вільнюсі співпрацювали з Lada, то естонці вирішили створити власний болід на базі "Таврії". Звісно, що від звичайної ЗАЗ-1102 у ньому майже нічого не лишилося. Двигун тут також інший, форсований і зі збільшеним обсягом 1,8 л. Спочатку він видавав 140 к.с., а потом з нього витисли і 217 к.с.
Болід отримав нову гоночну підвіску, нову трубчасту раму, пластикове облицювання і це давало йому багато переваг. Але ЗАЗ-1102 ERF-Mobileпотрібно було ще вчити їздити, бо машину будували в рекордні строки. Потім, ралійну Групу В скасували і такі "монстри" виявилися не потрібними. Естонці встигли побудувати два таких автомобіля, а ще один був не закінчений. І ось у Таліні вирішили відновити легендарну "Таврію", навчити її їздити і зараз вона експонується у Музеї моторспорту. Ось як зараз виглядає ця найпотужніша "Таврія".
А які ще цікаві авто існували в історії ЗАЗу - дивіться у цьому відео:
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.