Група компаній "Будшляхмаш" виробила та відвантажила замовнику на Дніпропетровщину для відновлення критичної інфраструктури два 25-тонних автокрани ZOOMLION, які змонтовані на базі шасі JAC N350.
На цьому тижні розпочався Пекінський автосалон, який цього річ зібрав надзвичайно багато прем'єр - 280. Зрозуміло, що більшість з них орієнтована на китайський ринок і у Європі їх ніколи не побачать. Але Китай, як найбільший авторинок у світі - це ще й найвибагливіші клієнти. Так, тепер саме китайські покупці задають тренди і під них підлаштовуються автовиробники. А що є буде визначальним у цих клієнтів у майбутньому? - саме це кореспондент AUTO-Consulting і з'ясовував на стендах Пекінського автосалону.
Як відомо, розвиток ринку електромобілів та масовий перехід автовласників на електрокари в певній мірі стримує показник запасу ходу, який може подолати електрокар на одному заряді. Наразі, більшість електрокарів на ринку можуть проїхати без підзарядки 200-300 км, більш дорогі моделі – 400-500 км. Але власне челенджем для кожного електромобіля є можливість подолати відстань в 500-600 км або маршрут Київ-Одеса або Київ-Львів. Саме такий шлях – Київ-Львів – ми і вирішили випробувати на нашому електромобілі Nissan Qashqai з системою e-Power. І вот що з цього вийшло…
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.