Нещодавно відбулась важлива подія на паливному ринку країни – уряд повернув у законне поле нормативи «Євро 5». Насправді це дуже важливо, оскільки тепер обіг пального нижче цього стандарту знову заборонено, і торгівля ним є серйозним правопорушенням. До цього моменту дозволено було продавати навіть Євро 3. Різниця в якості між стандартами колосальна, і цим сповна користалися різного роду міні НПЗ та дрібні «бодяжники». А страждали, в першу чергу фінансово, автомобілісти, бо ж ремонти після поганого пального є вельми не дешевим задоволенням. Тож «зоряний час» для фальсифікаторів закінчився? Фахівці Інституту споживчих експертиз експериментальним шляхом з’ясували, чи покращилася якість бензину А-95 на українських АЗС. Перевірка відбулася по всій території країни, в великих містах та по трасах. Дослідники виявили, що загалом якість пального різко підвищилася, але разом з тим «бодяжники» все ще не збираються складати «зброю».
Стало відомо, які компанії є лідерами з постачань пального в Україну. За оцінками видання "Нафторинок", до переліку найбільших постачальників дизпалива, бензину та LPG увійшли не тільки мережеві компанії, які оперують АЗС. Крім того, за рік значно змінилися частки основних гравців.
Сьогодні польські фермери розпочали обіцяну блокаду українського кордону. Через цю акції ускладнено рух через пункти пропуску «Медика – Шегині», «Хребенне – Рава-Руська» та «Дорогуськ – Ягодин». Протестувальники не пропускають не тільки вантажний автотранспорт, але й автобуси та легкові авто. Чи призведе це блокування до перебоїв з паливом? - дізнавалися у експертів ринку.
Національний банк України прогнозує подорожчання пального у 2024 році. Це пов’язано з очікуваним підвищенням світових цін на нафту. Про це йдеться в інфляційному звіті Нацбанку.
Уряд заборонив продаж пального, яке не відповідає екологічному стандарту Євро-5. Цю інформацію оголосив Тарас Мельничук, представник уряду у Верховній Раді, через свій Telegram-канал, повідомляє Enkorr.
Даються в знаки наслідки блокування українських кордонів зі сторони Польщі. Це вже призвело до нестачі в країні автогазу, про що AUTO-Consulting вже розповідав. Погіршило ж ситуацію те, що в Україну не може потрапити не лише автогаз із Польщі, а й ресурс із країн Балтії, бо він також заходив через польско-український кордон. Втім, катастрофа країні не загрожує
Минулої зими автомобілісти зіткнулися з дефіцитом бензину та дизпалива. Цієї – прийшло скачкоподібне здорожчання пропан-бутану або просто газу. Які причини та наслідки цього? AUTO-Consulting аналізує ситуацію разом з експертами нафторинку.
Новітні виробничі потужності Opet Fuchs Madeni Yağ A. Ş. лише по випуску антифризів складають 2,5 млн. літрів охолоджуючих рідин у рік, при чому майже усі ці продукти виготовлені у форматі концентрату. Поодинокими винятками готових до використання антифризів зазначеного виробництва є «оригінальні» рідини виробників техніки, що обрали Opet для конвеєрної заливки та гарантійного обслуговування.
«Укрнафта» стала новим управителем колишньої мережі автозаправних станцій Glusco. Раніше вони перебували в підпорядкуванні ТОВ «Нафтогаз Ойл Трейдинг», але згодом договір було розірвано і оголошено про пошук нового управителя. Ним і стала "Укрнафта", яка вже володіє 456 АЗС.
Наразі в Україні продовжують працювати 342 заправки, які мають ознаки порушення законодавства. Про це на своєму телеграм-каналі повідомив перший заступник голови Комітету ВРУ з питань фінансів, податкової та митної політики Ярослав Железняк.
Все іде за планом. Країна-бензоколонка, головні доходи якої - це експорт нафтопродуктів, стикнулася з величезним дефіцитом палива. У росії вирішили запровадили тимчасову заборону на експорт бензину та дизельного палива. Подібні заходи, за задумом влади, мають стабілізувати ситуацію з дефіцитом та зростанням цін на автомобільне паливо на внутрішньому ринку. Скільки саме триватиме тимчасова заборона, наразі не повідомляється.
Українські нафтотрейдери з острахом спостерігають за зростанням світових цін на нафту, яка знову б'є рекорди. Для України це означає неминуче здорожчення цін на АЗС, бо зараз ми повністю залежні від світової кон'юктури нафторинку. Які цінники водії можуть побачити на стелах АЗС, - розбирався AUTO-Consulting.
У світі зафіксовано гостру нестачу дизельного палива. Як пише Bloomberg, нафтопереробні заводи планети не можуть задовольнити попит, що зростає, і ситуацію посилює скорочення видобутку нафти лідерами ОПЕК+. Минулого тижня вартість бареля у США підскочила до 140 доларів, що стало максимумом для вересня за всю історію спостережень. У Європі дизель із літа подорожчав на 60 відсотків.
Ціни на пальне на оптовому ринку в Україні після відновлення довоєнних податків зросли на 13-14 грн за літр, на роздрібному - на 9-10 грн за літр. Про це заявив директор консалтингової групи "А95" Сергій Куюн на панельній дискусії в Медіацентрі Україна.
Експерти Інституту споживчих експертиз у вересні перевірили якість бензину А-95 у 19 АЗС-мереж України – від загальнонаціональних до регіональних. У пробах, відібраних у чималої кількості брендів, було виявлено відхилення від чинних нормативів. Показники ще 6 компаній експерти занесли у зону ризику, оскільки вони балансують на граничній межі допустимих нормативів. І тільки бензин від 6 брендів відповідає стандартові Євро-5, у деяких випадках - з достатнім запасом міцності.
Як відомо, з 1 липня 2023 року в Україні повернули податки на паливо до довоєнного значення. Через це зросли ціни на пальне. Тепер можна проаналізувати, як змінились ціни за 2 місяці по великим мережам станом на сьогодні 28 серпня 2023 року.
В Україні набирає обертів логістичний бум і його причиною є той факт, що весь імпорт і левова частина експорту йде через західні кордони «на колесах». Більшість сучасних вантажівок, які «ходять» на Європу, обладнані системами SCR (Selective Catalytic Reduction), тобто каталізаторами, які за допомогою реагенту AdBlue очищують вихлопні гази дизельних двигунів до певних норм. Оскільки в Україні перевезення вантажним транспортом стрімко виросли, то відповідно виріс і попит на AdBlue.
Мережу АЗС U.GO, яка раніше була відома як GLUSCO, відбирають у Нафтогаз України. В АРМА вважають, що «дочка» НАК не впоралася із завданням ефективного управління мережею. Шукатимуть іншого управителя.
Українці не побачать високої динаміки росту цін на бензин до кінця серпня – максимум на 1-2 гривні. Про це в ефірі “Ми-Україна” заявив економіст та радник Президента України Олег Устенко.
Вперше, з початку війни, на українському паливному ринку з’явився європейський гравець – холдинг UNIMOT. Про це повідомив директор консалтингової компанії А-95 Сергій Куюн.
Як відомо, з 1 липня 2023 року в Україні повернули податки на паливо до довоєнного значення. Через це неминуче зростуть ціни на пальне. І це зростання вже почало відбуватись. Своє бачення масштабів зростання роповів прем'єр-міністр Денис Шмигаль.
На що дивиться насамперед власник транспортного засобу, обираючи найбільш підходящий бензин для свого авто? Правильно – октанове число. Ще в недалекому минулому вибір стояв між марками А-92 та А-95 (ці цифри у маркуванні показують детонаційну стійкість палива).
Високоефективний очисник виробництва Opet Fuchs дозволяє виконувати операції технічного обслуговування та ремонту з необхідною прецизійністю та додатковою вигодою.
Вже з 1 липня ціни на пальне в Україні зростуть. Експерти кажуть, що бензин та дизель можуть здорожчати аж на 11 гривень. Очільник парламентського фінансового комітету Данило Гетманцев прогнозує лише 3-4 гривні зростання ціни у порівнянні із травневою. Але точно передбачити її він не може - держава не контролюватиме ціну на ринку пального.
Про це Данило Гетманцев розповів в інтерв'ю Новини.LIVE.
В Україні лишилося запасів лише на 30 діб! - таку новину вчора понесли сайти та тг-канали з посиланням на Міненерго. Деякі особливо стресонестійкі вже зібрались на заправку з каністрами. Гадаю, їм там будуть раді, - пише директор консалтингової компанії А-95 Сергій Куюн. Дозвольте пояснити та прояснити.
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.