Варто зазначити, що у 2022-2023 роках BMW, під тиском громадськості, відмовилася від ідеї платного підігріву крісел, але залишила підписку на «програмні» опції та деякі електронні помічники. Тобто ця ідея все ж не була повністю згорнута.
Hyundai вирішила запозичити цей досвід, для чого навіть створила окремий підрозділ Hyundai Connected Mobility, до якого увійшов сервіс передплати автомобілів Mocean і система підключених послуг Bluelink. Hyundai Connected Mobility займеться впровадженням «нових цифрових послуг» та підтримкою платежів, у тому числі за сторонні програми партнерів.
Однак про щомісячну плату за підігрів сидінь мови, здається, не йдеться. За словами глави Hyundai Connected Mobility Маркуса Вельца, те, що пропонувала за підпискою BMW, - це застарілий варіант використання системи щомісячних платежів.
В приклад наводиться система Bluelink, яка, зокрема, дозволяє синхронізувати смартфон і автомобіль, завдяки чому власник машини завжди може дізнатися про її стан та місцезнаходження. Lite-версія Bluelink буде безкоштовною перші 10 років володіння автомобілем, за 2,99 євро на місяць її можна буде прокачати до Bluelink Plus з розширеним функціоналом, а за 9,99 євро можна буде придбати план Pro з ще більшими можливостями. |