Сучасні утримуючі системи вже втручаються в аварії на дуже ранній стадії. У разі неминучої аварії ремінь затягується навколо тіла перед зіткненням (попередній натяг), щоб зменшити слабину ременя і контрольовано сповільнити його після удару і, нарешті, перевести його вперед в подушку безпеки. Системи базуються на репрезентативних, стандартизованих випробовуваних (манекенах). У майбутньому краш-тести NCAP вимагатимуть ще кращого захисту для окремих пасажирів транспортних засобів. "Вимоги до адаптивності систем безпеки зростають - як в очікуваннях кінцевих споживачів, так і в критеріях випробувань NCAP. Наша нова система ременів безпеки полегшує автовиробникам виконання підвищених вимог і, зокрема, зменшує наслідки аварій, ще краще пристосовуючись до водія", - говорить Рудольф Старк, керівник підрозділу технологій пасивної безпеки ZF.
Для того, щоб зменшити сили, що діють на тіло в разі аварії, багато систем ременів безпеки вже мають двоступеневий керований обмежувач навантаження (SLL). Це був важливий крок на шляху до адаптивності. Щоб забезпечити ще більшу гнучкість, ZF тепер пропонує натягувач ременя безпеки з багаторазовим обмежувачем навантаження, що перемикається (MSLL). Він має багатоступеневу конструкцію і може ще краще змінювати силу утримання протягом усього часу зіткнення. Система дозволяє індивідуально реагувати на людей різного зросту і контролювати зусилля ременя відповідним чином.
У майбутньому шлях до більшої варіативності зусиль ременів безпеки пролягатиме через сенсорну реєстрацію салону, щоб ще краще розпізнавати, які люди де сидять, і які зусилля ременів безпеки слід застосовувати індивідуально в разі серйозного або незначного зіткнення. Для цього будуть використовуватися різні джерела: на додаток до внутрішніх камер, які, наприклад, виявляють, коли водій керує інформаційно-розважальною системою правою рукою або повертає голову до задніх пасажирів, цінну інформацію може надати сама система ременів безпеки. Це пов'язано з тим, що датчики в ремені можуть вимірювати довжину витягування ременя і, таким чином, дозволяють зробити висновки про окружність тіла, а отже, зріст і вагу. Крім того, існує зв'язок із системами активної безпеки та їхніми датчиками за межами автомобіля - від камери до радара. Наприклад, для мережевої системи утримання важливо знати, з якого боку відбувається удар. Таким чином, MSLL може запропонувати маленьким і легким людям краще адаптований індивідуальний захист у разі аварій середньої тяжкості (зі швидкістю удару до 35 км/год). Це стосується, наприклад, дітей на задньому сидінні. Люди похилого віку, які мають вищий ризик травмування через залежну від віку зміну кісткової структури, також можуть отримати вигоду від цього. Крім того, система також потенційно підвищує безпеку пасажирів з великою вагою в аваріях з перевантаженням (зі швидкістю удару понад 56 км/год).
ZF робить автоматизоване паркування більш зручним і доступним
|