Керівник JLR Адріан Марделл заявив, що компанія почала вирішувати проблему нестачі запчастин, спричинену затримками в новому логістичному центрі, але попередив, що дилерам знадобиться час, щоб відремонтувати всі автомобілі, які постраждали від кризи.
Проблеми виникли, коли компанія, раніше відома як Jaguar Land Rover, скоротила свою британську мережу постачання запчастин з 18 складів до одного "суперцентру" під управлінням Unipart Logistics в Лестерширі.
Напруженість у Червоному морі спричиняє тривалу зупинку торгівлі
Чому Mercedes-Benz продає свої автосалони
У жовтні минулого року журнал Car Dealer Magazine повідомив, що через затримки в роботі цього центру 10 000 автомобілів простоювали в очікуванні запчастин, а в листопаді Mardell визнав, що на складі накопичилося близько 5000 критично важливих деталей.
Виступаючи під час телефонної розмови про фінансові результати JLR за третій квартал, Марделл сказав, що до кінця січня відставання скоротилося до менш ніж 2000 деталей. Однак він застеріг, що для вирішення ситуації знадобиться певний час.
Марделл зазначив, що JLR додала 1000 нових підмінних автомобілів до своєї мережі, "тож якщо ви не отримаєте свій автомобіль так швидко, як хотіли, принаймні у вас буде можливість пересісти на інше авто від JLR".
Він визнав, що затримки призвели до того, що "занадто багато наших клієнтів були змушені пересісти на інші бренди". Що не сприяє підвищенню лояльності, зазначає AUTO-Consulting.
Марделл наполягає на тому, що, хоча відставання й спричинило певні проблеми, перехід до нового суперцентру в кінцевому підсумку виявиться вигідним: "Ми досягли значного прогресу за останні три місяці, але це ще не кінець. Ми будемо продовжувати доти, доки не повернемося і не станемо кращими, ніж були спочатку. Відверто кажучи, ми робимо це, щоб покращити ситуацію, а не погіршити її. Тож ми будемо продовжувати, доки не стане краще".
Криза автозапчастин була спричинена конфліктом в Червоному морі, але незалежні дилерські центри з власними СТО очікує й інша криза, пов’язана з переходом автовиробників на прямі продажі через інтернет. Флагманом цього переходу став Mercedes-Benz.
Шеф-дизайнер Jaguar Land Rover йде у відставку
|