Автовиробники вже давно зрозуміли, що кіно – це дуже ефективна рекламна площадка, через яку можна швидко створити певний імідж авто. Неявної автомобільної реклами на наших екрана стане тільки більше. Наприклад, цього року Netflix та General Motors об'єдналися, щоб включити цілу низку електромобілів GM у численні майбутні оригінальні проекти Netflix. Такі транспортні засоби, як новий пікап GMC Hummer, маленький Chevy Bolt та Cadillac Lyriq, з'являться в серіальних програмах та деяких фільмах "там, де це доречно".
Ми переконані, на широкі екрани будуть намагатися пролізти й маловідомі китайські автовиробники. От побачите!
Chevrolet
Цей американський автовиробник випускає дуже кінематографічні автомобілі багато років, тим не менше, боси фірми регулярно вкладаються в Голлівуд не лише машинами, але й маркетингом та грошима. Наведемо кілька прикладів.
Промо кампанія Chevrolet у фільмі Трансформери була однією з найуспішніших в історії автомобільної реклами. Вона допомогла Chevrolet підвищити впізнаваність бренду, збільшити продажі та створити новий образ Camaro як культового автомобіля.
Кампанія почалася в 2007 році з виходу першого фільму "Трансформери". Chevrolet уклала контракт з Paramount Pictures на ексклюзивне право використання Camaro у фільмі, який став одним із головних героїв фільму, зігравши роль Бамблбі, автобота-розвідника.
Chevrolet також інвестувала значні кошти в просування фільму. Компанія випустила серію рекламних роликів, в яких Camaro був представлений як потужний та стильний автомобіль. Ці ролики транслювалися по телебаченню, в інтернеті та на білбордах по всьому світу.
Промо-кампанія Chevrolet була настільки успішною, що Camaro став одним із найпопулярніших автомобілів у США, його продажі зросли на 20% у 2007 році!
Свіжий приклад глибокого брендингу General Motors в кіно – фільм “Барбі” від Warner Bros. та Mattel, з Марго Роббі в головній ролі та Райаном Гослінгом.
Частка фільму, що відбувається в реальному світі, переповнена продукцією GM. Мама дівчини, яка грала Барбі в дитинстві, їздить на новенькому електромобілі Chevrolet Blazer EV SS. Боси Mattel користуються повнорозмірними Suburban тощо. У світі ляльок, звісно, все яскравіше: Барбі користується трохи зменшеним Corvette 1956 року випуску Барбі, на якому синім кольором написано EV. Кен їздить на електричному позашляховику Hummer потужністю 830 к.с.
За словами директора з маркетингу GM Дебори Уол, партнерство з Барбі є частиною бачення компанії щодо створення світу без аварій, викидів та заторів. "Ми пишаємося співпрацею з Warner Bros. та Mattel у створенні цього фільму, який оспівує творчість, індивідуальність та уяву".
GM використовує фільм не лише як платформу для реклами своїх автомобілів, але й як можливість створювати контент на продакт-плейсменті фільму "Барбі". Так, гравці відеогри Forza Horizon 5 від Microsoft можуть їздити у віртуальному світі на електричному Corvette Барбі або на електричному Hummer Кена. Існують також іграшки обох автомобілів, в тому числі від Hot Wheels.
Крім того, GM запустила цифрову кампанію під назвою "Барбі любить електромобілі", яка включає відеоролики, пости в соціальних мережах та інтерактивні вікторини, які висвітлюють переваги електромобілів.
“Барбі” залучив понад 100 рекламних партнерів, починаючи від модних брендів, таких як Prada і Crocs, і закінчуючи косметичними засобами, такими як фени та лаки для нігтів. Фільм викликав багато галасу і реклами в різних ЗМІ, від Architectural Digest до The New Yorker.
Hyundai
Актуальний Tucson засвітився на великому екрані завдяки співпраці з Sony. Він з’явився в блокбастері “Uncharted: Незвідане” в якості кастомізованого концептуального прототипу "Beast" (“Звір”). Окрім нього були в фільмі й інші моделі Hyundai, щоправда, престижної лінійки Genesis – седани G90 та G80, а також кросовер GV80.
Дизайнерський і технічний центр Hyundai в Ірвіні, штат Каліфорнія, та Sony Pictures співпрацювали над створенням концепту Tucson "Beast", який відрізняється міцним екстер'єром з укріпленими бамперами, шинами та іншими аксесуарами, готовими до експлуатації на відкритому повітрі, що додають азарту пригодам у пошуках скарбів.
Іншим блок бастером, в якому виразно проявив себе новий Tucson був "Людина-павук: Шлях додому". У фільмі Tucson належить Майлзу Моралесу, альтернативній версії Людини-павука зі всесвіту Marvel. Майлз використовує Tucson для поїздок Нью-Йорком і для боротьби зі злочинністю. Tucson з'являється в кількох ключових сценах фільму, зокрема в сцені погоні вулицями Нью-Йорка і в сцені битви із Зеленим Гобліном. Унаслідок маркетингової кампанії Hyundai Tucson продажі автомобіля зросли на 15% у 2022 році.
Jeep
Бетмен – ренегат (відступник) у чорній масці в Готем-Сіті, тож це був чистий збіг обставин, що він застрибнув у чорний Jeep Renegade після того, як приземлився в центрі міста на гелікоптері та поїхав рятувати місто.
Ця автівка з'явилася завдяки тому, що материнська компанія Jeep створила "єдине в своєму роді брендове партнерство" з Warner Bros, що призвело до інтеграції продукції з фільмами цієї фірми. І ви можете повірити, що Jeep випустив спеціальну версію Jeep Renegade Dawn of Justice Edition 2016-го модельного року, приблизно в той самий час, коли вийшов фільм “Бетмен проти Супермена”.
Lexus
Lexus зірвав джекпот, розмістивши свій LC 500 у фільмі "Чорна пантера", коли фільм абсолютно розгромив касові збори. Чи призвело це до збільшення продажів і, безумовно, більшої впізнаваності бренду Lexus? Ймовірно, так. Але чи було це очевидно брендованим і таким, що викликає огиду? Нажаль, так. Сцени, де Т'Чалла накидається на LC 500, коли той мчить по дорозі, круті, але ми могли б обійтися без великих планів логотипу марки.
BMW
Німці можуть знімати круті ролики і навіть міні-фільми за власною ініціативою. Згадати хоча б серію короткометражок зі світовими зірками, але в головних ролях, все ж таки, в них грали сучасні моделі BMW, якими кермував неповторний Клайв Оуен.
Тим не менше, BMW регулярно з’являється на широких екранах. Особливо багато було продукції фірми у фільмі "Місія: нездійсненна – Фолаут" (2018), де були представлені BMW 7 Series, класична п’ятірка Е28 1986 року, і мотоцикл BMW R nineT Scrambler.
У фільмі Ітан Хант (Том Круз) і його команда разом зі знайомими союзниками беруть участь у гонці проти часу після провалу місії. BMW навіть випустила спеціальну версію M5 Competition, натхненну фільмом. До речі, BMW є партнером культової франшизи з 2011 року.
Nissan
“Гран туризмо” став великим розчарування для фанатів перегонів, реальних та віртуальних. Адже чудова гра, наближена до серйозних симуляторів, Gran Turismo від Play Station, з величезною точністю ставиться до відтворення реальних автомобілів та їх поведінки на віртуальних трасах, скопійованих теж дуже точно, аж до рівня найдрібніших тріщинок у асфальтовому покритті.
Так, якщо не знати реальної історії Яна Марденборо в деталях, який з гравця на приставці став професійним пілотом, завдяки програмі GT Academy, створеної завдяки фірмі Nissan, що відображено у фільмі, можна абстрагуватися та отримати задоволення від фільму. В реальності ж там ряд життєво важливих подій були переставлені місцями. Смертельна аварія, де загинув глядач, за участю машини головного героя відтворена з документальною точністю, але відбулась не в той момент кар’єри гонщика тощо.
Окрім того, автомобілі на екрані не відповідали часу історію, яку демонстрували в кадрі; стосунки в команді явно далекі від реальності. Й купа інших неприємних фанату дрібниць. Цікаво, що матір головного героя зіграла Джері Галлівелл, дружина Крістіана Хорнера, боса команди Формули-1 Oracle Red Bull Racing.
Aston Martin
Не дивно, що ввічливий супершпигун Джеймс Бонд пов'язав свою долю з виробником розкішних спортивних автомобілів Aston Martin. Насправді, цілком природно, що така автомобільна компанія, як Aston Martin, стала синонімом чарівного героя бойовиків.
Вперше світ познайомився з цією культовою парою у фільмі "Голдфінгер" 1963 року, що призвело до сплеску продажів тієї ж моделі автомобіля, на якій їздив Джеймс Бонд у фільмі. Це, звісно, було на додачу до підвищення впізнаваності компанії. Хоча і персонаж, і автомобіль з часом еволюціонували, зв'язок між ними залишався міцним: Aston Martin з'являвся в кожному фільмі про Джеймса Бонда протягом останнього десятиліття.
У кожному фільмі зазвичай показують автомобілі з усілякими гаджетами, підготовленими до будь-якої ситуації, і хоча в реальному житті модель може не мати ракетниць і сидінь з катапультами, люди все одно із захватом дивляться на Aston Martin після перегляду чергової витівки агента 007 завдяки образ "автомобіль для шпигуна".
Хоча, у франшизі про Джеймса Бонда нерідко фігурували й автомобілі BMW. Наприклад, у фільмі “І цілого світу замало” 1999 року яскравий родстер BMW Z8 прикрасив стрічку. А в 2006 році в фільмі “Казино Роял” з’явився простенький Ford Mondeo, який з суперкарами Aston Martin поєднувала хіба що схожа решітка радіатора. Наступний фільм франшизи, “Квант милосердя” 2008 року, став рекламним майданчиком для зовсім бюджетної машинки: Дівчина бонда, яку грала Ольга Куриленко, водила свіжий на той момент Ford Ka. М-так, скотилась франшиза від Aston Martin до буKa’шки. Заради справедливості, наступні фільми виправились в автомобільному плані та навіть додали класичні машини, рекламувати яких давно немає сенсу.
Audi
Багато для іміджу виробника з Інгольштадту зробив Джейсон Стэйтем у франшизі “Перевізник”. За чутками, “Перевізник” був натхненний серією успішних короткометражок від BMW. За сюжетом колишній спецпризначенець Френк Мартін живе тихим життям на узбережжі південної Франції, наймаючись «перевізником» вантажу або людей із пункту А в пункт Б і не ставить зайвих запитань.
Фільм став досить успішним, особливо після прокату на касетах і DVD, що відмітили в Audi та вирішили вкластися в наступну стрічку. Так і з’явився потужний суперседан Audi S8 з мужнім Джейсоном за кермом.
Звісно, ми не могли перелічити в одному матеріалі всі фільми, де головні ролі, поруч з зірковими акторами, відігравали культові автомобілі. Якщо хочете поділитись своїми улюбленими “автомобільними” фільмами – ласкаво просимо в коментарі соціальних мереж AUTO-Consulting!
Новий концепт-кар Renault Scénic Vision знявся в серіалі Netflix
|