Однією з родзинок нової лінії є технологія гігантського лиття на заводі в Міочі, яку бренд анонсував у червні 2023 року. Гіга-лиття - це використання великих цільних виливків для основних структурних компонентів автомобіля. Нова технологія сприяє зменшенню маси, поліпшенню структурної цілісності та оптимізації виробничого процесу. Також за допомогою гіга-лиття час на заміну прес-форми, як повідомляється, скоротиться з 24 годин до 20 хвилин.
Автовиробник також використовуватиме власну технологію аналізу для покращення якості виливків, щоб зменшити кількість бракованої продукції. На нову модульну платформу Toyota для електромобілів та автономних автомобілів, припадатиме половина потужностей підприємства, тому в планах інвестиції в нову лінію на заводі Motomachi, що в префектурі Айті.
Toyota побила рекорд з виробництва автомобілів за перше півріччя 2023 року
Toyota анонсує розробку електромобілів із запасом ходу до 1500 км
Задля оптимізації, електромобілі Toyota використовуватимуть тричастинну модульну структуру для передньої, центральної та задньої частини. Автовиробник також наголосив на "самохідному транспортуванні", коли готові електромобілі будуть переміщуватися по конвеєру за допомогою датчиків на "надзвичайно низькій швидкості", щоб покращити збірку та гнучкість лінії.
Toyota перебуває на просунутій стадії розробки твердотільних батарей та нещодавно пообіцяла, що її прорив призведе до створення твердотільної батареї, здатної забезпечити запас ходу в 1200 км, та часом перезаряджання всього за 10 хвилин. Компанія планує вивести свої твердотільні батареї на ринок до 2027-2028 років.
За словами генерального директора компанії Кодзі Сато, Toyota планує випустити 10 нових електромобілів до 2026 року, а після цього продавати по 1,5 мільйона електромобілів щорічно. План включає трирядний електричний позашляховик, який збиратимуть у США, на заводі бренду в Джорджтауні, штат Кентуккі. Компанія також інвестує додаткові $2,1 млрд у завод з виробництва акумуляторів у Північній Кароліні.
Незважаючи на те, що Toyota продовжує залишатися найбільшим автовиробником у світі за обсягами продажів, її продажі електромобілів становлять лише частку від показників Tesla, і значно менше, ніж у таких конкурентів, як Ford і General Motors. Японському автовиробнику доведеться пройти довгий і важкий шлях, перш ніж він зможе наздогнати своїх конкурентів за обсягами продажів чистих електромобілів.
Toyota планує збільшити продажі електрокарів до 1,5 млн. авто на рік вже за 3 роки
|