ЄС розпочинає "антисубсидійне розслідування" щодо китайських електромобілів, про що оголосила Урсула фон дер Ляєн. У своїй промові про стан справ в ЄС президент Єврокомісії заявила, що ринок блоку спотворюється через те, що ціни на китайські електромобілі "штучно утримуються на низькому рівні за рахунок величезних державних субсидій".
ЄС почала розслідування, яке може обмежити доступ китайських електромобілів на свій ринок
Розслідування може означати, що ЄС запровадить тарифи, які зроблять транспортні засоби в блоці дорожчими – з метою звести нанівець фінансову підтримку китайським урядом електромобільних компаній своєї країни.
Агентство Reuters повідомило, що експорт автомобілів з Китаю збільшився на 31% у серпні після 63% зростання в липні. Інформаційне агентство також повідомило, що 8% нових електромобілів, проданих в Європі цього року, були китайських брендів, порівняно з 4% у 2021 році.
Atto 3 від BYD став найпопулярнішим електромобілем у Швеції в липні, повідомляє Bloomberg. Це сталося після того, як BYD витіснила Volkswagen і стала найбільш продаваним виробником автомобілів у себе в Китаї. Це також другий за величиною виробник електромобілів у світі після Tesla, повідомляє The Guardian.
У Німеччині Atto 3 продається в роздріб за ціною близько 48 000 доларів. Forbes повідомляє, що це більш ніж на $10 000 дешевше, ніж у конкурентів з аналогічними характеристиками.
"Європа відкрита для конкуренції. А не для гонки на виживання, – сказала фон дер Ляєн. "Ми повинні захистити себе від нечесної практики".
Toyota обіцяє 800 кілометрів запасу ходу до 2026 року – і набагато більше після цього
Попрощайтеся із занепокоєнням про запас ходу: у планах Toyota – акумулятори з запасом ходу в півтори тисячі кілометрів!
Вступ Toyota у світовий електромобільний тоталізатор поки що більше нагадує занурення пальця ноги в басейн, ніж стрибок з вишки. Але зараз японці накреслили план повного розгону, зосереджившись на розробці технології акумуляторів, яка може привести до збільшення запасу ходу до 800 км у 2026 року, тобто, вже в наступному поколінні електромобілів компанії.
А згідно з "дорожньою картою", японський гігант бачить у 2027-28 роках свою першу твердотільну батарею, яка забезпечить 1000 кілометрів (близько 620 миль) пробігу і заряджатиметься на 80% за 10 хвилин. Зрештою, Toyota прогнозує, що передові технології можуть збільшити запас ходу електромобіля до більш ніж 746 миль (1 200 км), а в подальшому – до 932 миль (1 500 км).
У найближчих планах компанії - розробка двох батарей: літій-іонної, так званої "Performance cell", і літій-залізо-фосфатної "Popularisation", дешевшої батареї для електромобілів початкового рівня. Між 2027 і 2028 роками літій-іонна батарея High Performance з запасом ходу 621 миля замінить батарею Performance в лінійці. Він буде на 10% дешевшим і заряджатиметься за 20 хвилин.
Японська компанія вже випустила свій перший електричний кросовер, bZ4X, як модель 2023 року. “Сірі” дилери його вже продають в Україні. Цей передньопривідний позашляховик оснащений 150-кіловатним електродвигуном, який виробляє 201 кінську силу від акумулятора ємністю 71,4 кіловат-години, що забезпечує приблизно 400 км запасу ходу. Оцінюючи загальну картину, Toyota оптимістично заявила, що до 2030 року планує продати на світовому ринку 3,5 мільйона електромобілів з широким розмаїттям моделей і специфікацій потужності (і батарей).
Toyota працює над зменшенням товщини акумуляторних батарей, підвищення комфорту в салоні для пасажирів і зменшення загальної висоти автомобіля для поліпшення аеродинаміки. Батарея в bZ4X має розмір 150 мм разом з корпусом, але він зменшиться до 120 мм для звичайних автомобілів і 100 мм для спорткарів.
"Нам знадобляться різні варіанти батарей, так само, як і різні типи двигунів", – сказав Такеро Като, президент центру розробки електромобілів Toyota. "Важливо пропонувати акумуляторні рішення, сумісні з різними моделями та потребами клієнтів".
Китай може стати найбільшим експортером автомобілів у світі
Найбезпечніші позашляховики поточного модельного року
Американці – найбільші поціновувачі кросоверів та позашляховиків. Їх тут продається більше ніж деінде в світі. А ще в США дуже строго з дотриманням законів загалом та виплатою страхових внесків зокрема. Тому рейтинг безпеки від IIHS – досить вагомий орієнтир, як для споживачів, так і виробників.
Страховий інститут безпеки дорожнього руху (IIHS) США змінив критерії рейтингу безпеки для автомобілів 2023 модельного року. Для того, щоб отримати найвищу оцінку Top Safety Pick+, найвищу нагороду організації, автомобіль повинен отримати оцінку "Добре" в кожному краш-тесті, включаючи оновлений фронтальний тест з малим перекриттям зі сторони водія та пасажира, оригінальний фронтальний тест з помірним перекриттям та оновлений бічний тест. Крім того, фари повинні отримати оцінку "добре" або "задовільно", а також оцінку "відмінно" або "досконало" як у денних випробуваннях, так і в новому нічному тесті на запобігання фронтальному наїзду на пішохода.
Технології активної безпеки, необхідні для випробувань на запобігання та пом'якшення наслідків аварії, включають попередження про фронтальне зіткнення, виявлення пішоходів, автоматичне екстрене гальмування, попередження про вихід зі смуги руху та допомогу в утриманні в смузі руху. Багато з переможців Top Safety Pick+ також оснащені додатковими технологіями активної безпеки.
За суворими критеріями лише 17 кросоверів та позашляховиків отримали найвищі нагороди IIHS. Багато з них також отримали п'ять зірок за результатами краш-тестів Національної адміністрації безпеки дорожнього руху США (NHTSA).
Яких та скільки китайських автомобілів купують українці
Acura MDX
Acura MDX у стандартній комплектації оснащується фірмовим набором технологій активної безпеки, що отримав назву AcuraWatch. AcuraWatch включає в себе такі функції, як попередження про фронтальне зіткнення з автоматичним екстреним гальмуванням, попередження про виїзд зі смуги руху, система допомоги при утриманні в смузі руху та адаптивний круїз-контроль. Трирядний кросовер отримав рейтинг Top Safety Pick+ від IIHS, що включає оцінку "Добре" у всіх краш-тестах, а також оцінки "Покращений" і "Просунутий" за системи запобігання та пом'якшення наслідків аварій.
Acura RDX
Компактний Acura RDX отримує оцінку "добре" в кожному краш-тесті, а також оцінки "відмінно" за запобігання та пом'якшення наслідків аварії. Високі оцінки дозволили цьому позашляховику отримати відзнаку Top Safety Pick+.
Audi Q4 e-tron
Доступний у стандартному або більш витонченому форматі спортбек, Audi Q4 e-tron з електроприводом отримав оцінку "Добре" в усіх краш-тестах IIHS і "Відмінно" або "Просунутий" в тестах на запобігання та пом'якшення наслідків зіткнення. Єдиний недолік - це оцінка "Прийнятно" за ефективність стандартних фар.
Audi Q8
Audi оснащує позашляховик Q8 розкішним оздобленням та активними системами допомоги водієві. Нагорода IIHS Top Safety Pick+ була отримана завдяки оцінці "добре" в кожному краш-тесті, а також вражаючим оцінкам за уникнення та пом'якшення наслідків аварії. Цікаво, що цей безпечний позашляховик можна поєднати з шістсот-сильним твін-турбо V8 в RS Q8.
Audi Q8 e-tron
Електричні Audi Q8 e-tron та e-tron Sportback отримали статус Top Safety Pick+ від IIHS завдяки оцінці "Добре" у всіх краш-тестах та оцінкам "Чудово" або "Прийнятно" за ефективність запобігання та пом'якшення наслідків зіткнень.
BMW X1
Свіжий після редизайну, BMW X1 2023 року є маневреним і пропонує більше внутрішнього простору, ніж багато конкурентів. Він також оснащений системами допомоги водієві, включаючи автоматичне екстрене гальмування з функцією розпізнавання пішоходів, розпізнавання велосипедистів, попередження про перехресний рух ззаду та систему утримання в смузі руху. X1 отримав найвищу оцінку "Добре" в усіх краш-тестах IIHS та за ефективність фар, а також оцінку "Чудово" в кожному тесті на запобігання та пом'якшення наслідків аварії.
Genesis GV60
Genesis GV60 2024 року виділяється своїм вигадливим дизайном, вибором між двома захоплюючими електричними силовими установками та енергійною керованістю. Цей електричний позашляховик швидко справив гарне враження серед зростаючої лінійки конкурентів з нульовим рівнем викидів. Лише за другий модельний рік GV60 отримав одразу дві нагороди IIHS Top Safety Pick+ завдяки оцінці "Добре" в усіх краш-тестах, проведених IIHS, а також відмінні оцінки за запобігання та пом'якшення наслідків аварії.
Genesis GV70
Genesis GV70 пройшов усі краш-тести IIHS з блискучими результатами, а це означає, що він отримав найвищу оцінку організації з безпеки – "Добре". У денних і нічних випробуваннях на запобігання фронтальному зіткненню автомобіля з пішоходом GV70 отримав оцінку Advanced, що на один бал нижче за найкращу оцінку Superior.
Genesis GV80
Genesis GV80 отримав нагороду Top Safety Pick+ від IIHS завдяки своїм майже бездоганним показникам у всіх краш-тестах, а також тестах на запобігання та пом'якшення наслідків дорожньо-транспортних пригод.
Honda CR-V
Отримавши оцінку "Добре" в кожному краш-тесті, а також оцінки "Чудово" та "Покращено" за запобігання та пом'якшення наслідків аварій, Honda CR-V 2023 року отримала нагороду Top Safety Pick+ від Міжнародного інституту безпеки дорожнього руху (IIHS). Усі CR-V у стандартній комплектації оснащені системами автоматичного екстреного гальмування, попередження про вихід зі смуги руху, системою утримання в смузі руху та адаптивним круїз-контролем.
Honda HR-V
Субкомпактному HR-V від Honda, можливо, і не вистачає ентузіазму на дорозі, але він надзвичайно безпечний. HR-V отримав оцінку "Добре" в кожному краш-тесті, а також оцінку "Чудово" за запобігання та пом'якшення наслідків аварії, що дозволило йому отримати нагороду Top SafetyPick+ від Міжнародного інституту безпеки дорожнього руху (IIHS). Однак фари HR-V отримали лише оцінку "Задовільно". Усі HR-V у стандартній комплектації оснащуються набором технологій активної безпеки Honda, що включає в себе системи автоматичного екстреного гальмування, попередження про вихід зі смуги руху, систему утримання в смузі руху та адаптивний круїз-контроль.
Hyundai Palisade
Трирядний Palisade від Hyundai отримав нагороду Top Safety Pick+ від IIHS. Palisade отримав оцінку "Добре" в більшості краш-тестів і оцінку "Відмінно" в тестах на запобігання та пом'якшення наслідків аварії. На жаль, Palisade отримав оцінку "Погано" в оновленому краш-тесті IIHS з помірним перекриттям фронтальної частини. У стандартну комплектацію автомобіля входить набір систем безпеки Hyundai SmartSense, який включає в себе систему допомоги при утриманні в смузі руху, центрування, моніторинг сліпих зон і багато іншого.
Infiniti QX60
Infiniti QX60 – це один з найбезпечніших варіантів у своєму сегменті. Шестициліндровий позашляховик отримав нагороду Top Safety Pick+ від IIHS завдяки хорошим результатам у всіх краш-тестах, а також відмінним оцінкам у системах запобігання та пом'якшення наслідків аварій. Infiniti оснащує свій трирядний кросовер безліччю стандартних технологій активної безпеки, включаючи передню і задню автоматичні системи екстреного гальмування, моніторинг сліпих зон і попередження про виїзд зі смуги руху.
Jeep Grand Cherokee
Jeep Grand Cherokee може бути як відносно масовим і доступним сімейним автомобілем, так і розкішним позашляховиком зі схильністю до пригод на бездоріжжі. Хоча Grand Cherokee отримав бажану нагороду IIHS Top Safety Pick+, варто зазначити, що він отримав оцінку "Погано" в оновлених краш-тестах на помірне фронтальне перекриття. Всі інші випробування пройшли на "Добре", і він отримав оцінку "Чудово" за запобігання та пом'якшення наслідків зіткнення.
Jeep Grand Cherokee L
Покупці позашляховиків, які шукають безпечний трирядний позашляховик з великою кількістю вантажного простору, повинні звернути увагу на Grand Cherokee L 2023 року. Завдяки поєднанню оцінок Superior та Advanced за запобігання та пом'якшення наслідків аварій, а також оцінці Good у всіх краш-тестах, цей джип плюс сайз отримав статус IIHS Top Safety Pick+. Єдина заковика полягає в тому, що, залежно від обраної комплектації, ефективність фар Grand Cherokee L варіюється від Поганої до Посередньої та Доброї.
Kia Telluride
Минулорічний Kia Telluride не потрапив до рейтингу IIHS Top Safety Pick+ через свої стандартні галогенні фари. У 2023 модельному році це виправлено. Це стало можливим завдяки стандартним світлодіодним фарам Telluride. Крім того, цей позашляховик-переможець рейтингу 10Best отримав оцінку "Добре" в кожному краш-тесті та оцінку "Чудово" за запобігання та пом'якшення наслідків аварії.
Lexus NX
Оновлений Lexus NX пропонує більше комбінацій силових установок порівняно з попередником. Покупці мають на вибір чотири різні варіанти, включаючи новий гібридний двигун, що підключається до електромережі. Незалежно від того, що живить ваш NX, кожен варіант цього позашляховика Lexus отримує оцінку "Добре" в усіх краш-тестах IIHS та оцінку "Відмінно" в кожному тесті на запобігання та пом'якшення наслідків аварії.
Lexus RX
Оновлена для 2023 модельного року, найпопулярніша модель Lexus, середньорозмірний позашляховик RX, отримала оцінку "Добре" в усіх краш-тестах і оцінку "Відмінно" в тестах на запобігання та пом'якшення наслідків аварій, що дозволило їй здобути найвищі нагороди IIHS.
Lexus UX
Lexus UX250h, потужністю 181 кінська сила, не є найшвидшим субкомпактним розкішним позашляховиком, але він є одним з найбезпечніших, оскільки IIHS присвоїв йому відзнаку Top Safety Pick+. Гібридний Lexus отримав оцінку "Добре" в усіх краш-тестах IIHS та оцінку "Відмінно" за запобігання та пом'якшення наслідків аварії.
Nissan Pathfinder
Хоча останньому Pathfinder, можливо, не вистачає позашляхових якостей його попередників, він, принаймні, набагато безпечніший, оскільки IIHS присвоїв Nissan найвищу оцінку Top Safety Pick+. Середньорозмірний позашляховик Nissan отримав найвищі оцінки майже у всіх категоріях, за винятком фар, які IIHS оцінив лише як "Прийнятні".
Rivian R1S
Квадратна форма надає трирядному електричному позашляховику Rivian R1S міцної привабливості, не кажучи вже про великий простір над головою. R1S отримав нагороду Top Safety Pick+ завдяки хорошій оцінці в усіх краш-тестах IIHS, окрім одного, який отримав оцінку "Маргінальний" в оновленому тесті з помірним перекриттям фронтальної частини. Кожен R1S поставляється з однаково високим рівнем стандартних функцій безпеки, ніщо, пов'язане з безпекою, не є опціональним або зарезервованим для більш дорогих комплектацій.
Subaru Ascent
Subaru Ascent отримує нагороду Top Safety Pick+ від IIHS вже третій рік поспіль. Трирядний кросовер отримав оцінку "Добре" в кожному краш-тесті та за фари, а також оцінку "Відмінно" в тестах на запобігання та пом'якшення наслідків зіткнення.
Subaru Solterra
Перший набіг Subaru на сегмент акумуляторних електричних позашляховиків отримав нагороду Top Safety Pick+ від IIHS. Максимальний запас ходу повнопривідного електромобіля, за оцінками EPA, становить 360 кілометрів, що, можливо, не дозволяє Solterra далеко проїхати на повному заряді, але куди б він не поїхав, цей позашляховик Subie забезпечить безпеку тих, хто в ньому перебуває.
Tesla Model Y
Якщо вам потрібен безпечний електричний позашляховик із запасом ходу понад 300 миль (480 км), тоді Tesla Model Y – саме те, що вам потрібно. Переможець конкурсу Top Safety Pick+ здатен проїхати 330 миль (530 км) на повному заряді за оцінками EPA у версії Long Range. Цей показник знижується до 450 км у базовій комплектації та 485 км у потужнішому виконанні Performance. Однак лише фари Performance отримали оцінку "Добре". Фари Model Y Long Range отримали лише оцінку "Задовільно" за версією IIHS.
Toyota Highlander
Незалежно від того, чи ви оберете 265-сильний турбований 2,4-літровий чотирициліндровий двигун Toyota Highlander з турбонаддувом або гібридну силову установку потужністю 243 к.с., ви можете бути впевнені, що цей трирядний середньорозмірний позашляховик є безпечним автомобілем. У буквальному сенсі. Як переможець конкурсу Top Safety Pick+, Highlander отримав найвищу оцінку IIHS за запобігання фронтальному зіткненню та оцінку "добре" у більшості краш-тестів. На жаль, Highlander не зміг досягти найвищих оцінок в оновленому тесті IIHS на помірне перекриття фронтальної частини, отримавши менш ніж зоряну оцінку "Маргінально". Так само лише фари топової комплектації Platinum отримали оцінку "Добре". Фари всіх інших комплектацій Highlander отримали оцінку IIHS "Задовільно".
Volkswagen ID.4
Volkswagen, можливо, і знизив ціну на свій електричний позашляховик ID.4 на 2023 рік – завдяки появі нової комплектації Standard та меншому розміру акумуляторної батареї – але німецький бренд не знизив рівень безпеки, адже модель отримала нагороду Top Safety Pick+. Як і Subaru Solterra, яка також потрапила до цього списку, запас ходу не є сильною стороною ID.4: за оцінками Агентства з охорони навколишнього середовища США (EPA), модель початкового рівня має запас ходу 335 км. Якщо обрати задньопривідний ID.4 з більшою батареєю, цей показник збільшиться до 440 км. Повнопривідний ID.4 отримує додаткову потужність завдяки другому електродвигуну, але за рахунок цього зменшується загальний запас ходу позашляховика.
Volvo XC90
Як і належить автомобілю зі знаком Volvo, XC90 пропонує безліч стандартних функцій безпеки. Тож не дивно, що і XC90 з виключно бензиновим двигуном, і XC90 Recharge з можливістю підзарядки отримали нагороду Top Safety Pick+ від IIHS. Хоча інформаційно-розважальна система XC90 є болючим питанням, до решти цього позашляховика важко причепитися. Звичайно, ми хотіли б, щоб XC90 був трохи більш привабливим з водійського місця, але якщо ви готові пожертвувати деяким задоволенням за кермом, то м'які сидіння, просторий салон і скандинавський дизайн XC90 повинні розпалити ваш апетит до стильного і безпечного трирядного середньорозмірного розкішного позашляховика.
У Китаї розробили батарею для електромобілів, яка заряджається за 10 хвилин
|