Передній міст у Hohan N7G – 9-тонний, а задній візок – 32-тонний. Мости виготовлені за ліцензією MAN, так само як і двигун – MS11.40-50 (MAN D20), що розвиває 400 л. с. і 1900 Нм при 1000 – 1400 об/хв. З мотором агрегатується механічна, 12-ступінчата коробка передач. Гідропідсилювач керма ZF, а гальмівна система – Wabco.
Кузов обємом 17 кубічних метрів виготовлений з високоміцної сталі K450: днище має товщину 8 мм, а борта – 6 мм. Гідравліка встановлюється марки Hyva. Підкрилки для задніх мостів зроблені з нержавіючої сталі. До речі, сталевий захист радіатора і двигуна входить у стандартну комплектацію.
В Україну відновились поставки вантажних автомобілів SITRAK і HOHAN. Відомі ціни
Крім того, днями прибув до України довгоочікуваний і яскраво-червоний SITRAK C7H для дорожньо-будівельного підприємства з Черкащини. Вантажівка вже передана замовнику.
|