Група Renault продала 564 980 одиниць у І кварталі 2025 року, що на 2,9% більше порівняно з І кварталом 2024 року.
Частка електрифікованих продажів у Європі зросла до 44,2% (+15,3 пункти порівняно з І кварталом 2024 року), часткою гібридів на рівні 31,0% (+10,2 пункти) та електромобілів на рівні 13,2% (+5,1 пункти) завдяки моделям Renault 5 E-Tech, Spring та Scenic E-Tech. |
Бренд Renault досяг 61,2% електрифікованих продажів у Європі, що на 15,0 пунктів більше, ніж у І кварталі 2024 року, та на 6,6 пунктів більше, ніж у IV кварталі 2024 року: продажі гібридів зросли на 46,1% (частка — 44,1%), продажі електромобілів — на 87,9% (частка — 17,1%). Renault став другим брендом у Європі за продажами повних гібридів (HEV).
• Міцний обсяг замовлень у Європі — близько 2 місяців випереджальних продажів, що свідчить про успіх нових запусків.
• Група Renault підтверджує свій фінансовий прогноз на 2025 рік:
o Операційна маржа Групи ≥7% (включаючи приблизно 1 пункт негативного впливу від CAFE1)
o Вільний грошовий потік ≥€2 млрд (враховуючи негативний вплив капітальних витрат на дослідження та розробки RNAIPL, очікуваний на рівні близько €200 млн).
• У 2025 році Група Renault планує запустити 7 нових моделей (зокрема електричний Renault 4 E-Tech, Dacia Bigster та Alpine A390 для Європи, а також кросовер C-класу для міжнародних ринків) і провести 2 фейсліфти (Renault Austral та Renault Espace). Крім того, бренд Renault представить моделі Grand Koleos та Kardian на нових ринках.
«У першому кварталі 2025 року Група Renault перевершила ринок зі зростанням світових продажів на 2,9% попри складне середовище. Це зростання забезпечене успіхом наших нещодавніх запусків: на них припадало 28,3% нашої виручки у першому кварталі, і їхня частка буде зростати в наступних кварталах завдяки поступовому розширенню виробництва нових моделей. До кінця 2025 року Renault матиме найсвіжіший модельний ряд у Європі, паралельно розширюючи присутність на міжнародних ринках.
Сила Renault також полягає у зниженні ризиків за рахунок пропозиції як електромобілів, так і автомобілів із ДВЗ та гібридів незалежно від темпів енергетичного переходу. Ця гнучкість і активна продуктова стратегія надають нам конкурентну перевагу.
Управління витратами залишається ключовим пріоритетом. В умовах дуже нестабільного макроекономічного середовища Група Renault вирішила проактивно впровадити додаткові заходи зі скорочення витрат. Ці зусилля підвищать нашу конкурентоспроможність.» зазначив Дункан Мінто, фінансовий директор Групи Renault.
|