І головна інтрига Дакару-2025, принаймні поки що - це «темна конячка» Dacia.
Але не торопіться робити висновки, бо пілотує їх Нассер Аль-Атія та Себастіан Леб, які вміють вигравати, і давно знають усі ходи до подіуму. Та й сам автомобіль вартий уваги.
Шасі з трубчастим каркасом, навісні панелі з карбону. Вага та аеродинаміка були пріоритетними напрямками розробки, завдяки чому вдалося скинути 15 кг, а аеродинамічний опір та підйомна сила зменшилися на 10 та 40 відсотків відповідно.
У рух його приводить 3,0-літровий бензиновий двигун V6 з подвійним турбонаддувом потужністю 365 к.с. (265 кВт) і моментом 539 Нм. Двигун розміщено посередині.
Це дебют Dacia у Дакарі і свідчить про велике майбутнє, яке Renault будує для цього бренду.
Поки за підсумками прологу та 1 етапу - «зіркові» пілоти на 21 та 25 місці. А лідирував екіпаж американця Сефа Кʼюнтеро з команди Toyota Gazoo Racing.
То що, інтриги не буде? Почекайте, Дакар тільки розпочався. Тут всяке буває. І вже є сенсація від дівчини Крістини Гутієрез на Dacia. Так, вона на 1 етапі випередила і Леба і Аль-Атію, причому так конкретно.
А от потім був найважчий 2-й етап тривалістю 48 годин, де гонщикам довелося зупинятися у пустелі і ночувати поряд зі своїми авто. А зранку продовжувати перегони. Ви тільки погляньте, як це дивовижно виглядало.
Але вже з початком дня романтика закінчилася, а почалася знову боротьба. І тут у лідерах у 2 етапі поки знову опинилася команда Toyota Gazoo Racing.
Поки підсумки виглядають ось так:
Але попереду ще 10 етапів, то ж всяке може статися.
Слідкувати за подіями на Дакарі в цьому році можна українською у репортажах в Телеграм-каналі AC Garage News
|