MAN на IAA 2024 представив нову силову лінійку та повний модельний ряд електровантажівок
ринок вантажівок | Опубліковано - 2024-09-17 11:07:19 (1353 разів прочитано)
На виставці IAA Transportation 2024, що стартувала 16 вересня в Ганновері, компанія MAN Truck & Bus представила нову силову лінію D30 PowerLion для сідлових тягачів модельного 2025 року. Також в Ганновері був представлений повний модельний ряд електричних вантажівок в усіх сегментах від 12 т до 50 т.
Новий двигун D30 PowerLion, передова коробка передач TipMatic 14, а також оптимізована аеродинаміка додатково знизили витрату пального на 4%.
Двигун D3066 (D30) є одним із найкращих у класі з паливної економічності. Він розроблений на платформі агрегатів Traton Group і приходить на зміну моторам D26 та D15 на всіх сідлових тягачах MAN. Агрегат доступний у шести варіантах потужності: від 380 до 560 к.с. (крутний момент 2100-2800 Нм).
Нова автоматизована коробка TipMatic 14, розроблена з урахуванням технологічного досвіду Traton Group, замінює колишню КП TipMatic 12. Тепер вона має 14 передач переднього ходу і дві – заднього. Опціонально можливі до шести передач заднього ходу через дистанційне оновлення програмного забезпечення MAN Now. Нова КП стала на 60 кг легшою. З’явився оптимізований режим при старті на підйомі MAN Easy Start з функцією «повзучого ходу».
Оптимізовано й аеродинаміку сідлових тягачів TGX та TGS. Нові спойлери з боків рами зменшують повітряний зазор зверху та знизу. Також з’явилася нова аеродинамічна обшивка днища перед передньою віссю. Як опція доступний новий захист радіатора.
Щодо інтер’єру, то тут теж чимало змін. На цифровому щитку приладів тепер можна вивести показник повної маси автопоїзда. Обновився дизайн 12,3-дюймового дисплея Professional. Оптимізовано послідовність відображення інформації без включення запалювання. Важливо, що в кабіні стало ще тихіше.
Для сідлових тягачів 4х2 модельного ряду 2025 року вводиться 16 базових конфігурацій шасі, що спрощує налаштування, обслуговування, а також розташування баків. До речі, можливе встановлення нових комбінованих баків – місткістю 690 л для дизеля та 125 л для AdBlue.
Ці новації можна буде замовити на тягачах MAN TGX і TGS вже найближчим часом.
Крім того, в Ганновері MAN представив повну лінійку електричних вантажівок повною вагою від 12 т до 50 т. Флагманська модель MAN eTGX має збільшений запас ходу до 600 км.
В легкому сегменті було представлено MAN TGE Next Level, який доступний у виконанні навіть 4х4. Новинка отримала удосконалені характеристики та більш економічний двигун.
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.