«З моделями Audi e-tron GT ми встановлюємо нові стандарти продуктивності. Збільшена зарядна потужність і електричний повний привід забезпечують покращену здатність пересуватися на далекі відстані та значно вищу продуктивність. Нещодавно розроблене шасі пропонує безпрецедентний діапазон між комфортом водіння, комфортом їзди та динамікою водіння», — говорить Гернот Доллнер, голова правління AUDI AG.
Нові варіанти серії e-tron GT поєднують прогресивний дизайн з інноваційними технологіями, кожен з яких має характерний вигляд. Наприклад, новий Audi S e-tron GT символізує елегантну спортивність.
Новий Audi RS e-tron GT також став більш спортивним. Тільки його передня частина має набагато більш радикальний вигляд.
Audi RS e-tron GT performance — це перша повністю електрична модель RS. Він має унікальні елементи дизайну та відрізняється від RS e-tron GT додатковим матовим, затемненим карбоновим дахом у поєднанні з додатковими карбоновими камуфляжними елементами. Ці елементи є першими від Audi і призначені виключно для виконання RS.
Новий фірмовий стиль також сприяє оновленню зовнішнього вигляду сімейства e-tron GT. Чотири кільця тепер представлені у високоякісному двовимірному дизайні, розташованому між решіткою радіатора та переднім фартухом. Колірна гама включає дев'ять зовнішніх оздоблень.
Audi також переробила модельний ряд коліс. Для моделей S e-tron GT і RS доступні нові 20-дюймові колеса з кількома спицями.
Новий фірмовий стиль Audi також формує інтер’єр за допомогою оновлених сидінь, керма, порогів і цифрового контенту. Також було адаптовано проекцію світла від дверей. Коли двері водія відкриваються, з'являється червоний ромб з червоною тінню; версія S має білий діамант із червоною тінню. В інтер'єрі також використано стійкий матеріал мікрофібра Dinamica і тканину Cascade.
Сімейство GT є цифровим і пов’язаним завдяки численним службам Audi Connect, функціям за запитом і магазину програм. Audi virtual cockpit надає нову інформацію про температуру батареї та показує максимально можливу потужність зарядки в режимі реального часу. RS e-tron GT оснащений дисплеями зі спеціальним вмістом RS.
Синхронні двигуни з постійними магнітами (PSM) використовуються як електродвигуни на передній осі S e-tron GT і RS e-tron GT і мають потужність 176 кВт (239 к.с.) кожен. Як додаткову функцію, RS e-tron GT performance має модифіковану силову електроніку на передній осі з переробленим імпульсним інвертором для ще вищих струмів розряду. Усі три похідні є більш ефективними, а також мають значне збільшення потужності та покращене прискорення.
У всіх трьох варіантах моделі повністю електричний Gran Turismo від Audi пропонує вражаючі водіння. S e-tron GT розганяється з місця до 100 км/год за 3,4 секунди, RS e-tron GT – за 2,8 секунди. RS e-tron GT performance лише за 2,5 секунди. S e-tron GT розвиває максимальну швидкість 245 км/год. Моделі RS (змішане споживання електроенергії в кВт-год/100 км (62,1 миль): 21,1–18,4 (WLTP); змішані викиди CO2 в г/км (г/милі): 0; клас CO2: A) мають максимальну швидкість 250 км/год.
Audi зменшила вагу високовольтної (HV) батареї, одночасно збільшивши її щільність енергії. Запас ходу тепер збільшено до 609 км.
Audi збільшила максимальну потужність зарядки на 50 кВт до 320 кВт. За ідеальних умов високовольтний акумулятор сімейства e-tron GT може заряджатися від 10 до 80 відсотків лише за 18 хвилин на зарядній станції високої потужності (HPC). За 10 хвилин батарея заряджається на пробіг до 280 км.
Нові моделі сімейства Audi e-tron GT вже доступні для замовлення. В Україні новинки очікуються вже в 2024 році.
|