Ці характеристики забезпечило використання італійського військового шасі Tekne Graelion 75, яке призначено для спецавтомобілей. На відміну від IVECO Daily 4x4 у Tekne більша вантажопідйомність (4,5 т) і прохідність, завдяки застосування портальних мостів з великим передавальним числом. А от двигун тут звичайний 3-літровий турбодизель IVECO F1C потужністю 173 к.с. і максимальним моментом 430 Н.м при 1600 об/хв.
Рама також зміцнена з 6-міліметрової сталі з поперечними траверсами. Такі характеристики дали змогу створити цікаву піротехнічну машину, призначену для перевезення артснарядів, що не розірвалися, мін або залишків дронів або ракет.
Повний привід, мости з передавальним числом 5,1, кліренс у 450 мм забезпечують Tekne Graelion 75 надзвичайні характеристики і дають змогу підїхати до знайдених рештків вибухових речовин будь куди.
А броньована кабіна з протимінним захистом забезпечить стійкість екіпажу навіть, якщо на шляху трапиться прихована міна. В решті - це саме той піротехнічний автомобіль, який потрубують сапери, бо зараз вони або використовують звичайний ГАЗ-66, або важкі піротехнічні машини, призначені для перевезення тонн вантажів, навіть якщо знаходять один-два снаряди.
Зазначимо, що саме про таку концепцію спеціальних військових автомобілів і повідомляв на початку війни НДІ "Укравтобуспром", коли пропонував налагодити їх виробництво в Україні. Саме такі вантажівки, як Tekne Graelion 75 і потребує ЗСУ і рятувальники. І Україна не тільки здатна налагодити їх виробництво, але й має вже готові дослідні зразки ТУР ВК 08 з аналогічною повною вагою 7,5-8 т. Докладніше про це - читайте за посиланням.
"Укравтобуспром" запропонував заміну ГАЗ-66, яку можна виробляти на українських підприємствах
|