Незважаючи на нове ім’я в досить консервативному сегменті пікапів, Peugeot вдалось не просто знайти своє місце під сонцем, а й перетягнути на свій бік клієнтів від конкурентів. В світі Peugeot Landtrek більше відомий під іншими іменами і вже кілька років. Над пікапом працювали спільне підприємство Changan Automobile та Group PSA.
Пікап спочатку з’явився під суббрендом Kaicene 70 у 2019 році але з тих пір відомий під багатьма іменами. Наразі спільне підприємство Changan та концерн Stellantis виробляють аналоги Kaicene 70 – Changan F70, Fiat Titano, RAM Dakota, Peugeot Landtrek – на чотирьох підприємствах, ближче до своїх основних ринків, в Китаї, Тунісі, Нігерії та Уругваї. Модель затребувана завдяки своїм якостям та помірній ціні. Це ж стало запорукою успіху для Peugeot Landtrek й на вітчизняному ринку.
Мабуть вперше в історії Peugeot став лідером в сегменті пікапів на українському ринку, навіть імениті конкуренти лишились позаду, хоч і з мінімальним відривом.
В жовтні лідером з продажів став Peugeot Landtrek, поставивши на український ринок 43 пікапи, частка ринку – майже 30%. Загалом за результатами 10 місяців 2023 року в Україні було продано 1033 пікапа, що на 40% більше, ніж за аналогічний період 2022 року. Пікапів Peugeot Landtrek за 10 місяців було продано 122 шт. проти 11 минулоріч.
Загалом, ринок пікапів в Україні у 2023 році демонструє стійке зростання - +40%. А за підсумками жовтня – взагалі більш ніж 3-кратне зростання (145 пікапів в цьому жовтні проти 39 у минулорічному).
Нагадаємо, що Peugeot Landtrek (ціни в Україні стартують від 1 276 500 грн.) пропонується з бензиновим 2,4 л та дизельним 1,9 л двигунами.
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.