В основі автомобіля лежить просторова рама, в рух його наводить гібридна установка з можливістю підзарядки батареї від розетки, а повний привід - ось і все, що відомо про технічну складову D:X на даний момент. Позиціонується він як crossover MPV - тобто поєднує практичність мінівену з позашляховими здібностями кросовера. За високим дорожнім просвітом, позашляховою гумою, захисними накладками «по колу» та інтегрованим багажником на даху зрозуміло, що мінівен призначений для подорожей та експедицій.
Ще з появою перших тизерів Mitsubishi пообіцяла концепту надзвичайно просторий салон. Тепер стало відомо, що він розрахований на шість осіб, і кожне крісло (за винятком, мабуть, водійського) можна регулювати в усіх напрямках, у тому числі й повернути таким чином, щоб пасажири сиділи один до одного. Для мінівену заявлені преміальна аудіосистема Yamaha та голосовий помічник.
Раніше було озвучено припущення, що в майбутньому концепт D:X може переродитись на нову версію популярної Delica D:5. І хоча Delica згадується в офіційному релізі, підтверджень цьому поки що немає.
Більше подробиць Mitsubishi розкриє на виставці Japan Mobility Show, де крім концептуального мінівена покаже пікап L200 шостого покоління для японського ринку. Це буде домашня прем'єра, оскільки глобальна відбулася ще влітку у Таїланді – там модель продається під назвою Triton.
• Новий тренд на світовому авторинку: автовиробники згадали про мінівени
|