В Україні почалося виробництво сучасних сміттєвозів за турецькою ліцензією : Авто новини від AUTO-Consulting - Автек

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика офіційний Ford Mustang Mach-E
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: Автек
• Компанія АВТЕК представляє нову лінійку будівельної техніки YANMAR
• Спільна акційна пропозиція від Opet та АВТЕК
• АВТЕК поступово локалізовує машину для обслуговування доріг на базі Ford Trucks
• АВТЕК пропонує асортимент снігоприбиральної техніки з обладнанням RASCO. Що є на ринку
• АВТЕК почав працювати ще з одним українським виробником спецтехніки
• Opet та АВТЕК запустили спільну акційну пропозицію
• Стабільність та надійність. Автокомпоненти АВТЕК та Opet плідно співпрацюють вже 5 років
• АВТЕК знайшов заміну МАЗу і став працювати з новим брендом
• АВТЕК представила комплексные решения для коммунального сектора украинских городов
• АВТЕК представил белорусскую технику на крупнейшей аграрной выставке
Ще по Автек...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Україна

В Україні почалося виробництво сучасних сміттєвозів за турецькою ліцензією

ринок вантажівок | Опубліковано - 2023-10-19 08:03:45 (3218 разів прочитано)
В Україні почалося виробництво сучасних сміттєвозів за турецькою ліцензією    - Автек
На виставці Комунтех 2023 було оголошено про початок стратегічної співпраці між компаніями «АВТЕК» та «Спецмаш» стосовно виробництва сміттєвозів з сучасною технологією Hidro-Mak в Україні.


Компанія АВТЕК багато років займається продажем в Україні якісної, імпортної спецтехніки, співпрацюючи зі світовими лідерами в цій галузі. У сегменті сміттєвозів головним її партнером був Hidro-Mak. У Туреччині Hidro-Mak займає 40% ринку, та й в Україні було реалізовано чимало - вже більше 400 його бункерів.



Ще один учасник угоди – український виробник ВКК «Спецмаш» теж виробляв сміттєвози власної конструкції для українського ринку. Вони поступалися турецьким конкурентам, зате мали перевагу у ціні. Кожен з учасників угоди мав власних клієнтів, але…Все змінив закон «Про локалізацію» №3739, прийнятий у 2021 році, який вимагає тепер певного відсотку локалізації, щоб приймати участь у публічних закупівлях, а у 2028 році цей відсоток сягне 40%. Це й зблизило усіх трьох учасників проекту.



В якості офіційного дистриб’ютора вантажівок Ford Trucks, Foton та спецтехніки Hidro-Mac, компанія АВТЕК виступила партнером в угоді з ВКК “Спецмаш”. Hidro-Mak надав їй ліцензію, а «Спецмаш» передав технології на виробництво своїх бункерів в Україні. Особливість цього проекту не тільки в тому, що у нас почали виробляти сучасні сміттєвози. Україна виробляє сміттєвози вже багато років. Родзинка саме цього проекту в тому, що вперше в Україну відбувся не імпорт, а прихід технологій.



“Сьогодні ми отримали від нашого партнера Hidro-Mak технічну документацію, технологію виробництва і всі ноу-хау, які вони зробили за практично весь період своєї історії, – пояснює Генеральний директор компанії АВТЕК, Сергій Кобилінський. – Це зроблено з українських продуктів, з української сталі, фактично все з українських комплектуючих. Зараз нажаль та сталь, яка потрібна для виробництва цього сміттєвоза, закуповується, бо Азовсталь – єдине підприємство, яке виробляло сталь потрібної якості – зараз під окупацією. Тому частину сталі ми імпортуємо, але більшість доданої вартості складається з українських складових: руки механіків, працівників, мізки наших інженерів, які працюють над цим виробом тощо”.



Виробничі потужності Спецмашу розміщені в двох локаціях: велике виробництво площею більше 12 тисяч метрів квадратних у Прилуках, а також виробнича площа (біля 9000 м2) у місті Калинівка, Броварського району, що під Києвом. Там відбувається, звісно, не тільки виробництво сміттєвозів, бо «Спецмаш» це виробник з повним асортиментом комунальної техніки.



“Сміттєвози це той продукт, який ми виробляємо разом,” – продовжує Сергій Миколайович. “Хоча загалом цей ринок не дуже великий, біля 200 машин на рік, адже це в основному комунальні підприємства, хоча є й приватні, і в цьому сегменті ми займаємо досить потужну позицію. Зараз попит потроху зростає, хоча дуже важким може бути наступний рік, адже з останнім прийняттям закону про залучення військового ПДФО вміст бюджетів поменшає.”



Сміттєвози з технологією Hidro-Mak відносяться до преміального сектору, на відміну від простіших моделей виробництва Спецмашу, які теж високої якості, але вони грають вже на рівні з іншими вітчизняними виробниками.



Для прикладу, машина на шасі Ford 1833DC з 15-кубовим обладнанням Hidro-Mak заднього завантаження, які здатні перевозити 6400 кг сміття коштує біля 6 мільйонів гривень. Тим не менш, в компанії переконані, що якість і надійність цієї техніки вже відома клієнтам.



“Ми переконані, що ринок вживаних сміттєвозів зійде нанівець, адже там досить проста математика. І у нас вже є клієнти, які відійшли від вживаної техніки, – наголошує Генеральний директор компанії АВТЕК. “Вживаний сміттєвоз дешевший, це правда, але нам не кажуть, що на три таких сміттєвози треба тримати четвертого як донора. Вже не кажучи про суттєво менший ресурс. З точки зору витрат на коло новий купувати вигідніше.”



У вересні 2023 року “Спецмаш” почав ліцензійне виробництво спецтехніки з технологіями турецької компанії Hidro-Mak з локалізацією на рівні 25-30%. Наступного року планується збільшити виробничі потужності підприємства до 50 одиниць на місяць. Лінійка сміттєвозів наразі включає моделі з заднім завантаженням з кузовами об’ємом 10, 15 та 22 кубічних метри, які буде реалізовувати через мережу «АВТЕК». Ступінь локалізації до 2025 року планується збільшити у понад 40%.



Переваги спецтехніки Hidro-Mak

Основна перевага в інноваційних розробках, зокрема на сміттєвозах Hidro-Mak встановлена проста гідравлічна схема, деталі високої якості. Конструкція має наступні технічні особливості:

○ Тандемний насос – використовується для одночасного навантаження й пресування сміття;
○ Оптимальне розташування блоку управління і камери заднього огляду – гарантується безпека експлуатації;
○ Система автоматики – можливе ручне або автоматичне навантаження контейнерів;
○ Великий вибір моделей – клієнти підбирають дорожньо-комунальну техніку під свої потреби;
○ Товщина підлоги 4 мм, товщина стінок 3 мм – гарантується велика механічна міцність конструкції, виключаються критичні деформації;



○ Місткість бункера коливається в межах 8-23 куб. м – розширюються сфери використання комунальної спецтехніки
○ Запатентована конструкція бункеру – зменшена маса в порівнянні з конкурентами
○ Виштовхуюча плита особливої конструкції – краще ущільнення та збільшений об’єм сміття
○ Двоконтурна гідравлічна система – незалежна робота систем пресування вивантаження контейнерів
○ Підлога приймального та основного бункерів Hardox – збільшення життєвого циклу на 30%
○ Додаткове загартування штоків циліндрів пресування та вивантаження контейнерів – додаткове збільшення життєвого циклу обладнання сміттєвоза



Сміття пресується, тривалість операції не перевищує одну хвилину, коефіцієнт стиснення при задньому завантаженні – 7, при бічному – 3. Для попередження забруднення вулиць рідкими відходами на комунальній дорожній техніці внизу бункера встановлюють приймальний бак – так виконуються вимоги санітарних норм. Пресуюча плита приводиться в рух 10-ма гідравлічними циліндрами, за рахунок чого створюються великі сумарні зусилля тиску.

Більше деталей про Hidro-Mak в Україні

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Україна Всі новини по темі ринок вантажівок


Цікаве по темі...
• Більше жодних БелАЗів. В Україні кар'єрний самоскид проїхав 1,5 млн км і продовжує працювати
• Як в Україну везуть величезний трансформатор для ТЕС
• Українське ППО підсилили КАЗами на шасі ISUZU
• Volvo показала, навіщо потрібні найпотужніші тягачі FH780
• В Україні набирають популярність бурокрани на автомобільних шасі
• В Україні стартували продажі міні-екскаваторів Yanmar
• В Україні вперше виготовлено 29-метровий автогідропідіймач DASAN на базі MAN
• У Volvo фіксують збільшення інтересу українських замовників до топ-виконання FH 500
• Renault Trucks привезла до України флагманську модель T-серії High 2024
• В Україні пропонують УЯР-01 для ремонту доріг
• Українські громади отримали сміттєвози Ford Trucks
• TATRA продовжує поставки вантажівок в Україну
• DAF почав постачати в Україну вантажівки, оснащені за новими європейськими стандартами безпеки
• Стало відомо, скільки в Україні вже працює машин для розмінування і що їм вдалося зробити
• На шасі DAYUN CGC1210 випустили 13-кубовий самоскид з тристороннім розвантаженням
Головні новини
• Підсумки автосалону у Пекіні. Тепер прогрес авто буде визначати софт
• На електромобілі до Львова за 5 годин. Чи це реально?
• США замовить зброю у українського ВПК на $1,6 млрд.
• Через Дію вже переоформили 55000 транспорту
• АЛЬФАТЕКС пропонує широкий модельний ряд сміттєвозів обсягом від 6 до 23 куб. м
• Genesis представила другий "заряджений" електрокар з ім`ям Magma
• ZF представить електричну вісь для нового покоління електробусів
• Вогневі групи отримали ще 12 нових пікапів
• Mazda показала електричного наступника свого найпопулярнішого седану
• MINI представляє новий повністю електричний MINI Aceman
• Nissan готує одразу чотири новинки
• Volkswagen натякнув, яким буде наступне покоління електричних кросоверів ID
• Національний банк України знизив облікову ставку. Що це дасть для авторинку
• В Україні доступні автомобілі Jeep Compass 2024 в нових комплектаціях
• Зенітники на Gepard отримали партію пікапів
• В Україні стартували продажі міні-екскаваторів Yanmar
• З України вивезли колекцію рідкісних автомобілів, які потрапили до музею фсб
• Україна отримає одразу 1000 HMMWV в пакеті допомоги від США
• Lamborghini представила 800-сильний кросовер і перевершила конкурентів
• 44 артилерійська бригада показала з якою технікою зараз воює
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• З України вивезли колекцію рідкісних автомобілів, які потрапили до музею фсб
• Українське підприємство створило власну версію пікапу, з урахуванням досвіду на фронті
• Більше жодних БелАЗів. В Україні кар'єрний самоскид проїхав 1,5 млн км і продовжує працювати
• Як в Україну везуть величезний трансформатор для ТЕС
• На Львівщині знайшли старовинний мотоцикл, який більше 80 років пролежав у землі
• Стало відомо, хто ще став регулярно їздити на російському лімузині Aurus
• 44 артилерійська бригада показала з якою технікою зараз воює
• Хто став новим власником ЛАЗу і що тепер буде з підприємством?
• Стало відомо, хто буде постачати Києву велику партію нових автобусів
• Українське ППО підсилили КАЗами на шасі ISUZU
• Україна отримає одразу 1000 HMMWV в пакеті допомоги від США
• Більше 50% замовників автомобіля Xiaomi вже відмінили заказ
• Volvo показала, навіщо потрібні найпотужніші тягачі FH780
• Недооцінений: тест-драйв Citroen C5 Aircross
• У Верховній Раді пояснили, які саме автомобілі вилучатимуть у громадян на потреби ЗСУ
Акції у дилерів...
• Власники Mitsubishi зможуть вигідно обслужити кондиціонер
• Акцію від Opet для СТО, Автомагазинів та Підприємств з власним парком техніки продовжено до 30.04.24 р.
• Ціни, в які можна закохатися! Спеціальні ціни на усі автомобілі SEAT 2023 р.в. на складі в Україні
• На останні моделі Volkswagen Caddy 2023 року діє спеціальна цінова пропозиція
• На Mitsubishi Eclipse Cross 2023 року виробництва діє вигода до 129 000 грн.*
• В Євромоторс у Хмельницькому діє цілий ряд акційних пропозицій на нові та вживані автомобілі
• Автобезпека світового рівня Vodafone Guardian тепер доступна за 0 грн.
• BMW 3 серії доступні в Україні по ціні від 1 500 000 грн.
• На автомобілі CUPRA на складі в Україні діють спеціальні ціни
• На броньовані автомобілі BMW Х5 М50i VR6 діє спеціальна пропозиція
• В автосалонах GM GROUP діють вигідні умови по підготовці авто після зими
• Кросовер Opel Grandland — в наявності в Україні зі знижкою 40 000 грн.
• В Україні стартувала сервісна акція на Renault «Обслуговування підвіски з вигодою до 25%»
• На автомобілі SEAT 2023 року діють спеціальні ціни
• У дилерів Volkswagen доступна партія кросоверів VW T-Roc за спеціальними цінами
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.